Vreemd. Ik zal straks eens kijken als ik eraan denk.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:29 schreef hugecooll het volgende:
Hmm ik kan in Kingston niet bij een animus fragment komen. Geen idee hoe je een screenshot maakt, aangezien print screen een screenshot maakt van het scherm achter AC4, maar hij zit in het noordwesten vlak boven een schoorsteen op de villa van Prins (die je voor de main storyline moet vermoorden). Ik kan er recht onder gaan zitten maar dan zit ie op z'n hurken (want schoorsteen) en dat is te laag
Deze, misschien dat je het zo uit je hoofd nog weetquote:Op woensdag 20 november 2013 17:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vreemd. Ik zal straks eens kijken als ik eraan denk.
Op de console? Geen ideequote:Op woensdag 20 november 2013 17:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jep
wel enig idee hoe je een screenshot maakt?
Geen idee, kan ook niks vinden op internet erover...quote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee op pc, print screen maakt screenie van FOK! (dat achter AC4 zit)
als als je met LB richt en op een schip schiet, dan ontstaan er zwakke plekken* in de hull. Je kan daarna swivels schieten door Y ingedrukt te houden en los te laten wanneer die crosshairs op het target gelockt zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef delano.888 het volgende:
Goed, ik ben dus net begonnen. Maar hoe schiet je de swivels? Er staat druk Y (360 controller) maar daarna? Inhouden doet ook niks..
Aha dat was me niet duidelijk. Dus eerst met de kanonnen schieten, dan Y inhouden en loslaten zodra hij lockt begrijp ik nu?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
als als je met LB richt en op een schip schiet, dan ontstaan er zwakke plekken* in de hull. Je kan daarna swivels schieten door Y ingedrukt te houden en los te laten wanneer die crosshairs op het target gelockt zijn
* Die zwakke plekken zijn rondjes met een Y erin/erboven
Je kunt het album kopen?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef Geralt het volgende:
Zijn al die chanty's ergens te downloaden? Zitten leuke liederen tussen
Yup, pas als je die rondjes met Y zietquote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aha dat was me niet duidelijk. Dus eerst met de kanonnen schieten, dan Y inhouden en loslaten zodra hij lockt begrijp ik nu?
Ik probeerde ook te drukken buiten battle, vandaar dat t niet lukte.
Probeer zo snel mogelijk de elite versie te krijgen. Dan hoef je enkel Y ingedrukt te houden als je zwakke plekken ziet op een schip. Verrekte handigquote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef delano.888 het volgende:
Goed, ik ben dus net begonnen. Maar hoe schiet je de swivels? Er staat druk Y (360 controller) maar daarna? Inhouden doet ook niks..
Dat herinnert me eraan. Hoe kan je tegen die legendary ships vechten? Ik ben naar de locatie gevaren maar er was niksquote:Op woensdag 20 november 2013 19:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Probeer zo snel mogelijk de elite versie te krijgen. Dan hoef je enkel Y ingedrukt te houden als je zwakke plekken ziet op een schip. Verrekte handig
Je krijgt als het goed is een event waar je naar kan kijken, en als je er dan op af blijft varen dan kom je in gevecht. Maar bereid je goed voor, want zelfs met een volledige Jackdaw is het best aanpoten tegen die drijvende fortenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat herinnert me eraan. Hoe kan je tegen die legendary ships vechten? Ik ben naar de locatie gevaren maar er was niks
Hmm ik heb alleen de elite-upgrades nog niet. Beter nog even wachten en de treasure maps fixen dus?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je krijgt als het goed is een event waar je naar kan kijken, en als je er dan op af blijft varen dan kom je in gevecht. Maar bereid je goed voor, want zelfs met een volledige Jackdaw is het best aanpoten tegen die drijvende forten
De elite zijn wel een must inderdaad. Vooral de vuurkracht en pantser moet je hebben wil je een kansje maken. Ik heb er inmiddels 2, maar die andere worden nog wel wat heftigerquote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmm ik heb alleen de elite-upgrades nog niet. Beter nog even wachten en de treasure maps fixen dus?
De onderste twee zijn zonder de elite echt zeer goed te doen, is mij gelukt en ik ben echt slecht in het zeevaren. De bovenste twee lukken mij maar niet dus ik ga maar eens die elite's zoekenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De elite zijn wel een must inderdaad. Vooral de vuurkracht en pantser moet je hebben wil je een kansje maken. Ik heb er inmiddels 2, maar die andere worden nog wel wat heftiger
Die diving bell is best leuk en onder water is het prachtig. Alleen die klote haaien, kwallen en zee-egelsquote:Op woensdag 20 november 2013 20:19 schreef hugecooll het volgende:
Elite Hull in de pocket
kheb pas net die diving bell kunnen halen
Die haaien zijn wel heel erg agressiefquote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die diving bell is best leuk en onder water is het prachtig. Alleen die klote haaien, kwallen en zee-egels
Inderdaad, en je hebt maar weinig health en geen wapens onderwater. Best jammer, Edward had best een dolk mee kunnen nemen, want al die schatten moet hij toch ook ergens latenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die haaien zijn wel heel erg agressief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |