abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133440935
Ah, nog helemaal niet mee bezig geweest. Wel bezig met de challenges op https://acinitiates.com/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 november 2013 @ 11:41:06 #27
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133440953
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:29 schreef Michhas het volgende:
Gisteravond de multiplayer aangeslingerd voor de resterende achievements. Die wolfpack mode is best vet :)
Hoe heb je die twee zusterschepen naar de kelder gejaagd? Ik krijg er 1 kapot en de tweede word dan helemaal gestoord :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133442414
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hoe heb je die twee zusterschepen naar de kelder gejaagd? Ik krijg er 1 kapot en de tweede word dan helemaal gestoord :')
Je moet beide schepen afknallen tot dat ze ongeveer nog 10% health hebben. Dan schiet je ze 1 voor 1 af.
Ik heb gister alle Legendary's gehaald. Moet nu nog 5 moord contracten in Kingston en dan heb ik alle side quests ook gedaan.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_133443389
Ik was naar die twee zusterschepen toegezwommen en net toen ik erop wou klimmen schoten die kanonnen me kapot.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133443856
Zijn al die chanty's ergens te downloaden? Zitten leuke liederen tussen :Y
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 november 2013 @ 13:29:35 #31
Brabo Bastard
pi_133444095
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:32 schreef CoExist het volgende:

[..]

Je moet beide schepen afknallen tot dat ze ongeveer nog 10% health hebben. Dan schiet je ze 1 voor 1 af.
Ik heb gister alle Legendary's gehaald. Moet nu nog 5 moord contracten in Kingston en dan heb ik alle side quests ook gedaan.
Was ik aan het doen, maar dan komen ze van beide kanten langs je heen om je aan gort te schieten :D

Toch maar eens een andere strategie proberen.

Weet iemand trouwens waar ik de elite mortier opslag kan vinden? De schatkaart dat is?
quote:
5s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef Geralt het volgende:
Zijn al die chanty's ergens te downloaden? Zitten leuke liederen tussen :Y
Rippen van YT is het beste denk ik op dit moment.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133448044
Hoe de fok werkt eigenlijk dat "Assassin's Creed Initiates" ?
Ik ben ingelogd via mijn UPlay account maar hij geeft aan dat 'ie mijn AC games niet kan vinden.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_133448083
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef CoExist het volgende:
Hoe de fok werkt eigenlijk dat "Assassin's Creed Initiates" ?
Ik ben ingelogd via mijn UPlay account maar hij geeft aan dat 'ie mijn AC games niet kan vinden.
hetzelfde uplay account gebruikt als wat je gebruikt op je xbox/ps? dan zou het op een gegeven moment goed moeten gaan synchen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_133448219
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

hetzelfde uplay account gebruikt als wat je gebruikt op je xbox/ps? dan zou het op een gegeven moment goed moeten gaan synchen.
Yep.

Het is sowieso vreemd met UPlay. Als ik inlog op de PlayStation 3 geeft 'ie een ander puntensaldo aan dan op de Nintendo Wii U.
pi_133448250
Ik bedenk me net iets. Dat met die fleet enzo, is dat niet om downloaden enigszins tegen te gaan?
Dat als je illegaal download je lastig aan je geld kan komen/er meer moeite voor moet doen dan dat je de legale versie koopt en wel je vloot in kan zetten?

Of is het puur een leuke gimmick?
pi_133448290
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:23 schreef CoExist het volgende:

[..]

Yep.

Het is sowieso vreemd met UPlay. Als ik inlog op de PlayStation 3 geeft 'ie een ander puntensaldo aan dan op de Nintendo Wii U.
hmmm en een paar keer geforceerd synchroniseren op die site? Dat werkte bij mij ook goed. had allee het probleem dat hij ACIV een tijd niet wilde synchen omdat ik die 5 dagen voor officiële release al thuis had liggen :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 november 2013 @ 15:25:04 #37
Brabo Bastard
pi_133448315
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:23 schreef Geralt het volgende:
Ik bedenk me net iets. Dat met die fleet enzo, is dat niet om downloaden enigszins tegen te gaan?
Dat als je illegaal download je lastig aan je geld kan komen/er meer moeite voor moet doen dan dat je de legale versie koopt en wel je vloot in kan zetten?

Of is het puur een leuke gimmick?
Je kunt via de vloot schatkaarten krijgen. Of daar een elite ontwerp bij zit weet ik niet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133448360
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je kunt via de vloot schatkaarten krijgen. Of daar een elite ontwerp bij zit weet ik niet.
Is wel bekend waar die elite ontwerpen schatkaarten zich bevinden of is dat compleet random?
Ik heb er nog geen gevonden in elk geval, maargoed, ik heb ook nog niet genoeg geld/resources daarvoor dus het maakt niet uit :)
pi_133448397
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja, de map voor de plans van de elite fire barrel
storage krijg je via fleetmissions :)
pi_133448402
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Geralt het volgende:

[..]

Is wel bekend waar die elite ontwerpen schatkaarten zich bevinden of is dat compleet random?
Ik heb er nog geen gevonden in elk geval, maargoed, ik heb ook nog niet genoeg geld/resources daarvoor dus het maakt niet uit :)
en anders kun je ze altijd kopen in die uplay store zag ik...
pi_133448669
http://www.gamefront.com/(...)ans-locations-guide/
Vorige topic ook al gepost. Hier staan alle locaties en treasure maps die je nodig hebt voor de elite plans.
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 november 2013 @ 15:39:29 #42
Brabo Bastard
pi_133449007
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef Michhas het volgende:
http://www.gamefront.com/(...)ans-locations-guide/
Vorige topic ook al gepost. Hier staan alle locaties en treasure maps die je nodig hebt voor de elite plans.
Thanks, net ook gevonden inderdaad. Straks maar eens naar Tortuga zeilen en die kaart zoeken :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133449055
Hoe gebruik ik eigenlijk heavy shots op de pc? Die zijn als ik het goed heb voor gebruik dichtbij, maar ik weet niet hoe ik ze moet afvuren!? :@
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 november 2013 @ 15:42:11 #44
Brabo Bastard
pi_133449120
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:40 schreef Geralt het volgende:
Hoe gebruik ik eigenlijk heavy shots op de pc? Die zijn als ik het goed heb voor gebruik dichtbij, maar ik weet niet hoe ik ze moet afvuren!? :@
Je schiet ze af zonder eerst te richten zeg maar. Dus eigenlijk zodra een schip langs je heen vaart vuur je ze af zonder richten ingedrukt te houden. Blindfire :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133449218
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je schiet ze af zonder eerst te richten zeg maar. Dus eigenlijk zodra een schip langs je heen vaart vuur je ze af zonder richten ingedrukt te houden. Blindfire :P
Gewoon linkermuisknop dan? Ik heb ze al vanaf het begin van het spel gewoon vol zitten qua ammo, vandaar.
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 november 2013 @ 15:55:11 #46
Brabo Bastard
pi_133449713
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef Geralt het volgende:

[..]

Gewoon linkermuisknop dan? Ik heb ze al vanaf het begin van het spel gewoon vol zitten qua ammo, vandaar.
Ik speel op console dus weet niet of het linkermuisknop is :P

Maar normaal richt je met je boordkanonnen voordat je schiet. Nu schiet je zonder te richten. En als dat met de linkermuisknop gebeurd dan is dat je antwoord :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133450205
Heeft nog niemand de TT herkend trouwens? :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_133451263
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef delano.888 het volgende:
Jack Sparrow
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 november 2013 @ 17:10:43 #49
Brabo Bastard
pi_133452971
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef delano.888 het volgende:
Een beetje piraten-fan allang natuurlijk :P
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 20 november 2013 @ 17:29:19 #50
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133453574
Hmm ik kan in Kingston niet bij een animus fragment komen. Geen idee hoe je een screenshot maakt, aangezien print screen een screenshot maakt van het scherm achter AC4, maar hij zit in het noordwesten vlak boven een schoorsteen op de villa van Prins (die je voor de main storyline moet vermoorden). Ik kan er recht onder gaan zitten maar dan zit ie op z'n hurken (want schoorsteen) en dat is te laag -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')