Hoe heb je die twee zusterschepen naar de kelder gejaagd? Ik krijg er 1 kapot en de tweede word dan helemaal gestoordquote:Op woensdag 20 november 2013 11:29 schreef Michhas het volgende:
Gisteravond de multiplayer aangeslingerd voor de resterende achievements. Die wolfpack mode is best vet
Je moet beide schepen afknallen tot dat ze ongeveer nog 10% health hebben. Dan schiet je ze 1 voor 1 af.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe heb je die twee zusterschepen naar de kelder gejaagd? Ik krijg er 1 kapot en de tweede word dan helemaal gestoord
Was ik aan het doen, maar dan komen ze van beide kanten langs je heen om je aan gort te schietenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:32 schreef CoExist het volgende:
[..]
Je moet beide schepen afknallen tot dat ze ongeveer nog 10% health hebben. Dan schiet je ze 1 voor 1 af.
Ik heb gister alle Legendary's gehaald. Moet nu nog 5 moord contracten in Kingston en dan heb ik alle side quests ook gedaan.
Rippen van YT is het beste denk ik op dit moment.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef Geralt het volgende:
Zijn al die chanty's ergens te downloaden? Zitten leuke liederen tussen
hetzelfde uplay account gebruikt als wat je gebruikt op je xbox/ps? dan zou het op een gegeven moment goed moeten gaan synchen.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef CoExist het volgende:
Hoe de fok werkt eigenlijk dat "Assassin's Creed Initiates" ?
Ik ben ingelogd via mijn UPlay account maar hij geeft aan dat 'ie mijn AC games niet kan vinden.
Yep.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
hetzelfde uplay account gebruikt als wat je gebruikt op je xbox/ps? dan zou het op een gegeven moment goed moeten gaan synchen.
hmmm en een paar keer geforceerd synchroniseren op die site? Dat werkte bij mij ook goed. had allee het probleem dat hij ACIV een tijd niet wilde synchen omdat ik die 5 dagen voor officiële release al thuis had liggenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:23 schreef CoExist het volgende:
[..]
Yep.
Het is sowieso vreemd met UPlay. Als ik inlog op de PlayStation 3 geeft 'ie een ander puntensaldo aan dan op de Nintendo Wii U.
Je kunt via de vloot schatkaarten krijgen. Of daar een elite ontwerp bij zit weet ik niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:23 schreef Geralt het volgende:
Ik bedenk me net iets. Dat met die fleet enzo, is dat niet om downloaden enigszins tegen te gaan?
Dat als je illegaal download je lastig aan je geld kan komen/er meer moeite voor moet doen dan dat je de legale versie koopt en wel je vloot in kan zetten?
Of is het puur een leuke gimmick?
Is wel bekend waar die elite ontwerpen schatkaarten zich bevinden of is dat compleet random?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kunt via de vloot schatkaarten krijgen. Of daar een elite ontwerp bij zit weet ik niet.
Ja, de map voor de plans van de elite fire barrelquote:Op woensdag 20 november 2013 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kunt via de vloot schatkaarten krijgen. Of daar een elite ontwerp bij zit weet ik niet.
en anders kun je ze altijd kopen in die uplay store zag ik...quote:Op woensdag 20 november 2013 15:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is wel bekend waar die elite ontwerpen schatkaarten zich bevinden of is dat compleet random?
Ik heb er nog geen gevonden in elk geval, maargoed, ik heb ook nog niet genoeg geld/resources daarvoor dus het maakt niet uit
Thanks, net ook gevonden inderdaad. Straks maar eens naar Tortuga zeilen en die kaart zoekenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef Michhas het volgende:
http://www.gamefront.com/(...)ans-locations-guide/
Vorige topic ook al gepost. Hier staan alle locaties en treasure maps die je nodig hebt voor de elite plans.
Je schiet ze af zonder eerst te richten zeg maar. Dus eigenlijk zodra een schip langs je heen vaart vuur je ze af zonder richten ingedrukt te houden. Blindfirequote:Op woensdag 20 november 2013 15:40 schreef Geralt het volgende:
Hoe gebruik ik eigenlijk heavy shots op de pc? Die zijn als ik het goed heb voor gebruik dichtbij, maar ik weet niet hoe ik ze moet afvuren!?
Gewoon linkermuisknop dan? Ik heb ze al vanaf het begin van het spel gewoon vol zitten qua ammo, vandaar.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je schiet ze af zonder eerst te richten zeg maar. Dus eigenlijk zodra een schip langs je heen vaart vuur je ze af zonder richten ingedrukt te houden. Blindfire
Ik speel op console dus weet niet of het linkermuisknop isquote:Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gewoon linkermuisknop dan? Ik heb ze al vanaf het begin van het spel gewoon vol zitten qua ammo, vandaar.
Jack Sparrowquote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef delano.888 het volgende:
Heeft nog niemand de TT herkend trouwens?
Een beetje piraten-fan allang natuurlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef delano.888 het volgende:
Heeft nog niemand de TT herkend trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |