quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Moir in het buitenland en deze man gaat opeens aan de opruim.quote:Op maandag 18 november 2013 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben echt productief geweest vandaag.
Ik heb de afwas van 2 weken maar eens weg gewerkt, opgeruimd, afval weggegooid en shit.
En gekookt, en 2 keer naar de supermarkt gegaan.
Het beest heeft de klauwen tijdelijk los van mijn broze lichaamquote:Op maandag 18 november 2013 18:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Moir in het buitenland en deze man gaat opeens aan de opruim.![]()
Haha, je lichaam moet zo af en toe even herstellen.quote:Op maandag 18 november 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het beest heeft de klauwen tijdelijk los van mijn broze lichaam![]()
Win-win situatie. Alleen vliegveld Eindhoven nog even bellen van de week dat er een persoon met bolletjes het land in komtquote:Op maandag 18 november 2013 18:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, je lichaam moet zo af en toe even herstellen.![]()
Strak plan wel om dr dan ook maar meteen het land uit te trappen zodat je je welverdiende rust krijgt.
quote:Op maandag 18 november 2013 18:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Win-win situatie. Alleen vliegveld Eindhoven nog even bellen van de week dat er een persoon met bolletjes het land in komt
quote:Op maandag 18 november 2013 18:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Win-win situatie. Alleen vliegveld Eindhoven nog even bellen van de week dat er een persoon met bolletjes het land in komt
"Welke precies?"quote:Op maandag 18 november 2013 18:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2013 18:56 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Overal wanted posters ophangen met het hoofd van Moir erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps nu ik dit typ zie ik dat ik meer dan 10 dingen heb gepakt voor die euroGooide alles zo in een doos dus had het niet eens door en bij afrekenen checkte ze alleen het lijstje die je moest invullen (bedrag en dan streepje erachter)
Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 18 november 2013 19:48 schreef Amarantha het volgende:
Best veel meuk gekocht, samen 4 euro. De tas was 1 euro, broodtrommel (voor mijn blowspullen) was 2 euro en de andere 10 dingen samen 1 euro(waarvan ik 2 dingen voor huisgenoten had dus staat niet op de foto)
Die broodtrommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps nu ik dit typ zie ik dat ik meer dan 10 dingen heb gepakt voor die euroGooide alles zo in een doos dus had het niet eens door en bij afrekenen checkte ze alleen het lijstje die je moest invullen (bedrag en dan streepje erachter)
![]()
-XOXO-
quote:Op maandag 18 november 2013 19:48 schreef Amarantha het volgende:
Best veel meuk gekocht, samen 4 euro. De tas was 1 euro, broodtrommel (voor mijn blowspullen) was 2 euro en de andere 10 dingen samen 1 euro(waarvan ik 2 dingen voor huisgenoten had dus staat niet op de foto)
zo zie je maar hoe weinig prul eigenlijk waard isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps nu ik dit typ zie ik dat ik meer dan 10 dingen heb gepakt voor die euroGooide alles zo in een doos dus had het niet eens door en bij afrekenen checkte ze alleen het lijstje die je moest invullen (bedrag en dan streepje erachter)
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Na dit zijn dingen die niet meer verkocht mogen worden + geld ging naar giro 555quote:Op maandag 18 november 2013 20:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
zo zie je maar hoe weinig prul eigenlijk waard is
Ik vind spacecake altijd een beetje zondequote:
Die van jou is van... ?quote:Op maandag 18 november 2013 21:04 schreef Viro het volgende:
Jammer dat Mur's UI een zwarte achtergrond heeft, anders konden wij users snel in de war brengen met onze UI's![]()
Nope, kijk maar eens beterquote:Op maandag 18 november 2013 21:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die van jou is van... ?
[ afbeelding ]
Mobiel is dat ding 0.5 bij 0.5cm, er is geen beter kijken aan.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mobiel is dat ding 0.5 bij 0.5cm, er is geen beter kijken aan.
Doet me denken aan een game, maar kan het niet plaatsen.quote:
wow wayow vier het hier doe het hierquote:Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
Nog vijf posts en dan zit op de 15.000![]()
Ik weet niet of het van een game is, zag hetop 4chan voorbij komen en vond het gaafquote:Op maandag 18 november 2013 21:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doet me denken aan een game, maar kan het niet plaatsen.
quote:Op maandag 18 november 2013 21:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik weet niet of het van een game is, zag hetop 4chan voorbij komen en vond het gaaf
Noooooooo, niet smelten amaquote:Op maandag 18 november 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit naast een houtkachel, ik smelt hier weg!
Zal een mooi plasje thc achterlaten.quote:Op maandag 18 november 2013 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stukje voor stukje smelt ik helemaal weg.
quote:Op maandag 18 november 2013 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stukje voor stukje smelt ik helemaal weg.
Hahaquote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal een mooi plasje thc achterlaten.
Kut komt nooit te vroeg.quote:
Heuj! Roken we er 1 op.quote:
Wel single blijven he.quote:Op maandag 18 november 2013 21:43 schreef Snowbells het volgende:
Fucking knAppe dude ziet mij wel zotten
Mwoah... Smaken verschillen.quote:Op maandag 18 november 2013 21:43 schreef Snowbells het volgende:
ik herken ditquote:Op maandag 18 november 2013 21:43 schreef Snowbells het volgende:
nee die is van school afquote:Op maandag 18 november 2013 21:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Knappe indo met gespierd lang lichaamfuck yea
quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:57 schreef Trollscience het volgende:
My only purpose is to jerk it cause it has a curve so
Bitches hate to do me like it's convict community service
That's all you need to know.quote:Ya gotta flicky flicky flick flick flicky flick yo tongue,
Ya run it straight across her belly through her cooch and down her bum,
You could be the pony boy you could be the one,
You drive it like a semi to the setting summer sun,
Gettin' off just like the traffic at the local exit ramp,
Notice that the weather in the region getting damp,
Ya wanna mail the letter,
Ya gotta lick the stamp,
Not once not twice,
But three times damn!
quote:
quote:Ask her for a couple bucks, shove a trumpet up her butt
Play a song, invade a thong, my dick is havin' guts for lunch
As well as supper; then I'll rummage through her ruptured cunt
Found the mustard, fuckin' nosey neighbors notice somethings up
"What you doin'?" Nothin' much, would shout some other stuff
Got to fucking bounce, guess the bouncer's had enough of us
Ik ga er vanuit dat hij bil heeftquote:Op maandag 18 november 2013 21:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als hij geen bil heeft moet je hem ditchen
quote:
quote:The big 'ol bouncin' boobies give your grandpa heartattack,
You run it through the front door but you leavin' through the back,
You jumpin' over fences and you almost rip your sack,
You suckin' down the juices like your favorite flavor tang,
The lover aborigine the baby boomerang,
The coochie be the kryptonite and you be supermang,
Wassup cussup now dizza dizza wang!
Whehe en een asian penor.quote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij bil heeft
haha wtfquote:
quote:Black Ted Bundy sick as John Gacy
Chilling with a possible victim, she was 18
A hitchhiker hippie whore, met her at the liquor store
She frequented to help support the habit picked up in the fourth
Grade A piece of ass, so I plan on screwing it
Slipped of a couple Rufilin inside the bitch's juice and gin
Next thing you know, we're on Earl's burgundy carpet
She's kicking and screaming, begging for me to fucking stop it
Look, you know it's not rape if you like it, bitch
So sit down like a pretty ho and don't fight the shit
Or else I'll have to tie a pretty bow 'round your bloody neck
Hide the slices from the gashes given with a dull Gillette
Mop the blood up, put the body in the apartment
Stash her where we hide the marijuana and the condoms
>42069420quote:Op maandag 18 november 2013 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dit mijn nummer is 0642069420
dat zie je toch, draagt hij geen strakke chino'squote:Op maandag 18 november 2013 22:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij bil heeft
De teleurstelling was er wel een beetje.quote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
3/4e Nederlands en lang dus ik hou hoop
Jij wint.quote:
quote:Beautiful, I know I am
I'm the one I want to sleep with
Me on top
Getting fucked, by myself
In and out
IN AND OUT
I'm the one who makes me so happy
And I want me all just for myself
I'm the one who makes me so happy
And I want me all just for myself
Mom and dad here I am
I'm the one who makes me cum
MAKES ME CUM
Bier en eten kun je bestellenquote:Op maandag 18 november 2013 23:17 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Vandaag heerlijk uitgeslapen maar zo laat wakker wordende is er geen supermart meer open! En alles begint nu op te raken: nog 2 sneetjes brood, 1 biertje, vier peuken en tot overmaat van ramp: een klein kruimeltje wiet.
Ik weet niet of het waard is om me buiten in de kou te begeven terwijl ik net zo lekker op de bank hang.
Ik zal het makkelijk maken voor je.quote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Wiet niet... en als ik dan toch eenmaal buiten bent kan ik ook naar de avondwinkel fietsen. En de pizzaboer zit hier vlakbij.
Maar het ultieme dilemma: Heb je genoeg aan dat kleine kruimeltje wiet en 1 bier (NEE!) en wil je nu buiten de kou in terwijl je een als een hoopje zalige warmte op de bank hangt (ook NEE!)
Yup, ik zal er aan moeten geloven, dat kruimeltje lacht me uit...quote:Op maandag 18 november 2013 23:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zal het makkelijk maken voor je.
Gewoon naar buiten bier en wiet halen, dan lekker met de kachel op sambal genieten van verrichte zaken.
Good boy.quote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Yup, ik zal er aan moeten geloven, dat kruimeltje lacht me uit...
Dunno, ik kijk alleen naar twitch starcraft kanalen. En dan niet die leerzame met die aziaten, maar dat wijf en die dikke jetsers.quote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
werkt youtube ook al niet bij jullie?
Uhuh wat voor..... Nvm ik ga het niet eens vragen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef FL_Freak het volgende:
Ik krijg de hele tijd 500 internal server error![]()
Net nu ik een keer een educatief filmpje wilde bekijken.
Iets over een eventuele opleiding.quote:Op maandag 18 november 2013 23:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh wat voor..... Nvm ik ga het niet eens vragen.
Je bent zelf vet langquote:Op maandag 18 november 2013 23:48 schreef krullenbolletje het volgende:
Voor het eerst in vet lang weer stoned
quote:Op maandag 18 november 2013 23:48 schreef krullenbolletje het volgende:
Oh yeah, party hardquote:Op maandag 18 november 2013 23:48 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb ook honger.quote:Op maandag 18 november 2013 23:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bij thuiskomst tosti kaas veroberen
Dat mis ik welquote:Op maandag 18 november 2013 23:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb ook honger.![]()
Eerst joint en dan een vreetronde door het huis doen.
Aaaahhwww.quote:
Kruimeltje was toch meer dan gedacht, kruimelde weg als stof. Toch wel een mixje gedaan, bij de plaatselijke wietboer eens weer Bubblegum gehaald... stinken dat 'ie doet!quote:
Inderdaad, had graag meer seizoenen van de serie gezien.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jammer dat er zo weinig seizoenen van zijn.
Snöw is een mini modelletje. Past ook in een glazen kastje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Het maakt eigenlijk niet uit of je klein bent. Zolang je geen model wil zijn
Bubblequote:Op dinsdag 19 november 2013 00:18 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Kruimeltje was toch meer dan gedacht, kruimelde weg als stof. Toch wel een mixje gedaan, bij de plaatselijke wietboer eens weer Bubblegum gehaald... stinken dat 'ie doet!![]()
Lets blaze...
Binnenhof niet iig, daar was ik gisteren nog.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:44 schreef Amarantha het volgende:
BubblegumBeter heeft de shop in Zwolle dat Vrijdag weer, dan neemt een vriend dat mee vanuit school
Oh.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Binnenhof niet iig, daar was ik gisteren nog.
Snap ik, Binnenhof is de chillste van Zwollequote:Op dinsdag 19 november 2013 02:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh.
Ja daar gaat die heen.
Balen
Voorgedraaide omdat ik lui wasquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Welke heb je toen gekocht? En is dat een aanrader?
Ohquote:
Moon is wel chill daar iig. Jaartje geleden daar nog gerookt met maat van me, en dat was toen al gewoon een fijn wietje, zal nog steeds zo zijn denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhNee daar heb ik geen fuck aan. Wrs neemt hij moonlight voor me mee
EN NIKS ZEGGEN HE GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik was vanavond trouwens nog in Emmen
Stommerdquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja was bliksembezoekje. Even met de trein heen, bakkie doen en weer terug naar Groningen
Ik had mijn werk kleding nog aan, leek me niet echt verstandigquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
StommerdGeen eens joint roken met mij
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had mijn werk kleding nog aan, leek me niet echt verstandig![]()
Dit weekend?quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:10 schreef Sardu het volgende:
Ik kreeg een uitnodiging om in Emmen te komen bands kijken... Ik durf nie
Oh, nu zie ik pas dat het aankomend weekend is. Dan kan ik niet want kaartje voor qlimax gekregen.quote:
Aah oké ja dat is wel leuker jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, nu zie ik pas dat het aankomend weekend is. Dan kan ik niet want kaartje voor qlimax gekregen.![]()
Malende kaken, stampende voeten en geen idee van de muziek daar.
Krijg ik klap'm van al dat gure volk daar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah oké ja dat is wel leuker jaMaar waarom had je anders niet gedurfd?
En we hebben binnenkort wel weer bandjes hehe
quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:18 schreef Sardu het volgende:
Krijg ik klap'm van al dat gure volk daar.![]()
Whehehe, gekker dan Nijmegen zal het wel niet worden.quote:
Documentairenet.nl ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 05:02 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Die eerste had me wel goed te pakken tjeumig! Nu pas een tweede en dan die docu kijken: Sletvrees.
Klinkt leuk
Cool, van deze site nog nooit gehoord. Kijk altijd via hollanddoc.nl. Even vlug rondgekeken en heeft toch een paar docu's die je zelf niet zo snel zou vinden op YouTube.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Documentairenet.nl ?Mijn favoriete site op FOK! na.
Kijk eens de Anker & Anker serie (als je rechtspraak in NL interessant vind.)
- Anker & Anker
- De verdediging van Robert M
- De kinderrechter (zelfde maker maar zonder de 2 Ankers)
- TBS Longstay (die is indrukwekkend)
SNS, en die is retetraag naar andere banken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Is er hier een rijke motherfucker met rabobank? En kan die gene een beetje missen tot morgen?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
SNS, en die is retetraag naar andere banken.
Het blijft me serieus verbazen dat mensen daar nog bankieren om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
SNS, en die is retetraag naar andere banken.
Het waren eigenlijk bos trollen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:08 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik denk steeds dat dit topic over zwemmen gaat.
Ik heb alleen cash in een ouwe sok. Vertrouw de banken voor geen meter.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Is er hier een rijke motherfucker met rabobank? En kan die gene een beetje missen tot morgen?
De SNS op dat moment van de grote banken degene die het minste aan kinderverminking, groepsverkrachting en massamoord besteedde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het blijft me serieus verbazen dat mensen daar nog bankieren om eerlijk te zijn
Inderdaad smerig traag altijd en lang niet zo makkelijk als ING bijvoorbeeld met een app enzo
Die gingen borstcrawlen?quote:
Nee, vrouw van achter enteren, beide handen om de borsten en laten rollen alsof het een goede whiskey over je tong is.quote:
De enige manier voor mij om te weten wanneer iets aankomt, is met een spoedoverboeking. Dan staat het de volgende dag er in ieder geval op. Bij een normale overboeking is het ergens in de loop van de week overgemaakt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Is het met een andere bank niet zo dan dat het na 18:00 er wel op staat?
waarvoor was het danquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Zelfs hardcore maakt me niet blij momenteel. Bah
Broodtrommel, tasje en andere xenos crap.quote:
Serieus? Is de SNS zo traag?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:19 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
De enige manier voor mij om te weten wanneer iets aankomt, is met een spoedoverboeking. Dan staat het de volgende dag er in ieder geval op. Bij een normale overboeking is het ergens in de loop van de week overgemaakt.
Tenzij er wegens omstandigheden van technische aard een onvoorziene bladiebla blabla yadayadayada.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Broodtrommel, tasje en andere xenos crap.
die had ze toch al?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Broodtrommel, tasje en andere xenos crap.
Ik was van plan er shag, eten/drinken en wiet voor te halen. Laatste is minst belangrijke van de drie, dat welquote:
O.a ja maar is niet het belangrijkstequote:
Hmmm, volgens hun website niet. Maar.. m'n gevoel zegt dat het in de praktijk niet zo gaat zoals op hun website staat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Is de SNS zo traag?Weet wel dat andere bank op andere bank een dag kan duren maar ergens in de loop van de week? Damn. Ik zou echt niet bij SNS willen zitten hehe
Ik ken ook werkelijk niemand met SNS bankquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:25 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hmmm, volgens hun website niet. Maar.. m'n gevoel zegt dat het in de praktijk niet zo gaat zoals op hun website staat.
Op tijd kontje verkopen achter het station voorkomt dit euvel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:25 schreef Murdera het volgende:
ik snap nooit zo dat mensen op een punt kunnen komen dat ze geen eten meer kunnen betalen.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Op tijd kontje verkopen achter het station voorkomt dit euvel.
Jij neukt toch zoveel? Zou een tarief instellen en op de deur plakken.quote:
Zoveel? Valt allemaal best wel meequote:Op dinsdag 19 november 2013 14:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij neukt toch zoveel? Zou een tarief instellen en op de deur plakken.![]()
Genoeg om van rond te komen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoveel? Valt allemaal best wel mee
Hahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:33 schreef Monopoly het volgende:
Verkoop cuntsappen via het internet, vast wel een markt voor
Ik heb er ooit serieus over na gedacht om mijn eigen pis te verkopen voor plassex fetishisten.
Website maken met van die fake profielen.
Alexia 19 jaar student HBO
HBO is leuk maar de stufi is niet genoeg voor mij. Ik ben een stoute meid blablablabla
Daarom verdien ik wat bij voor de liefhebbers, wil je mijn warme plas over je heen, koop dan nu een flesje en je hebt het overmorgen in huis
En dan zelf zo'n flesje vol pissen en opsturen
Hele postwet door gelezen en je mag het gewoon via de post versturen zolang het maar goed lekvrij is verpakt_!
Mja, teveel moeite enzo.
->joint rokenquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Godver weet echt niet wat ik moet doenGestrest wakker worden is zo fucked
Bedelen in dit topic vind ik ook wel een beetje treurig hoor. Weet niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Godver weet echt niet wat ik moet doenGestrest wakker worden is zo fucked
Heb vorig jaar nog een item gelezen van een meid die van gedragen onderbroekies tot geknipte teennagels verkocht aan vieze mannetjes. Schijnt een gouden handel te zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er ooit serieus over na gedacht om mijn eigen pis te verkopen voor plassex fetishisten.
HBO is leuk maar de stufi is niet genoeg voor mij. Ik ben een stoute meid blablablabla
Daarom verdien ik wat bij voor de liefhebbers, wil je mijn warme plas over je heen, koop dan nu een flesje en je hebt het overmorgen in huis
Hele postwet door gelezen en je mag het gewoon via de post versturen zolang het maar goed lekvrij is verpakt_!
Mja, teveel moeite enzo.
Dat mag je vinden, alle recht toequote:Op dinsdag 19 november 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedelen in dit topic vind ik ook wel een beetje treurig hoor. Weet niet.
Waarom doe ik dit niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:33 schreef Monopoly het volgende:
Mja, teveel moeite enzo.
Gadverdammequote:Op dinsdag 19 november 2013 14:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb vorig jaar nog een item gelezen van een meid die van gedragen onderbroekies tot geknipte teennagels verkocht aan vieze mannetjes. Schijnt een gouden handel te zijn.![]()
Comment van 1 zo'n gast die een request had voor een onderbroek met remspoor oid. "If this request makes you sick and you need to vomit, make sure you do it in a bucket, I'm interested in that as well."![]()
Heb je paypal?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, alle recht toeHeb het vaker gezien dus schaam me nergens voor
Hey maar hey, is er geen optie dat jij vandaag een klant word van de weggeefwinkel?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, alle recht toeHeb het vaker gezien dus schaam me nergens voor
Gonewildquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb je paypal?
4chan/b/ schijnt gul te zijn in ruil voor tetpics.
Ik heb wel eens een of ander indie spel gekregen in ruil voor saus.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb je paypal?
4chan/b/ schijnt gul te zijn in ruil voor tetpics.
Geeft nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Was niet grappig bedoelt. Ik wist niet dat je zonder wiet zitIk las alleen jouw post.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een of ander indie spel gekregen in ruil voor saus.
Samsung Galaxy S3 klaar. Graag gedaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:48 schreef BaasBanaan het volgende:
Hoe moet ik nou een nieuwe telefoon kopen? Ik heb al op van alles en nog wat gefilterd, en ik kan nog steeds uit 80 modellen kiezen.
Ik herken hetquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:48 schreef BaasBanaan het volgende:
Hoe moet ik nou een nieuwe telefoon kopen? Ik heb al op van alles en nog wat gefilterd, en ik kan nog steeds uit 80 modellen kiezen.
Ben al bezig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:47 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Alleen maar goed volk daar.![]()
Eens kijken of ik mijn naaktpics kan slijten in ruil voor keiharde bitcoins.
Die vind ik te grootquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S3 klaar. Graag gedaan
3310.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:48 schreef BaasBanaan het volgende:
Hahahaha dit is zo waarquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:49 schreef badtripbob het volgende:
Te veel keuze is kut ja. Nog erger is als je stoned ergens in een supermarkt of snackbar of zo staat
Ghehe.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ben al bezig.![]()
*door KPD bladert*
Meh dat is weer kut met internetpagina's lezen enzquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die vind ik te grootHeb liever de mini versie daarvan
Daarom thuisbezorgd.quote:
Ja voor dat laatste snap ik het dan wel weer. Maar ik lees niet echt internetpagina's op mn mobiel. Ik doe alleen Whatsappen, Facebooken, foto's maken en af en toe op FOK! kijken. Kan prima met een kleinere mobielquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh dat is weer kut met internetpagina's lezen enzGebruik hem ook veel voor schoolzaken.
Dat is een keer of 2, 3 boven mijn budget. Ik gebruik nu een prepaid telefoontje van 10 euro. Ik zat te kijken naar een toestel van ¤100 - ¤150.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S3 klaar. Graag gedaan
Dat tijdperk ben ik net aan het verlaten. Teveel mensen die willen appen, teveel zondagmiddagdiscussies die een Google Search nodig hebben.quote:
Dit herken ik welquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:54 schreef BaasBanaan het volgende:
teveel zondagmiddagdiscussies die een Google Search nodig hebben
Ah, snap ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat tijdperk ben ik net aan het verlaten. Teveel mensen die willen appen, teveel zondagmiddagdiscussies die een Google Search nodig hebben.
Daar kan m'n beste vriendin zo slecht tegen.quote:
pics en namen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:56 schreef BaasBanaan het volgende:
Maar, dat komt ook omdat m'n gebruikelijke snackbar allemaal dingen heeft die vrij uniek zijn.
Donker steegjequote:Op dinsdag 19 november 2013 14:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Iemand nog ideeën voor cheap ass dates? Wat drinken hebben we al gedaan, poolen ook en blowen gisteren nog
gewoon neuken?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Iemand nog ideeën voor cheap ass dates? Wat drinken hebben we al gedaan, poolen ook en blowen gisteren nog
lsd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Neuken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Een keer niet daten, werken en voor de verandering niet pauperdaten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:58 schreef krullenbolletje het volgende:
sweet cherrypie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een keer niet daten, werken en voor de verandering niet pauperdaten.
Of je kers opofferen zoals hierboven staat.
Vas heeft gesproken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is het probleemWord tijd mevroi.
Filmpje kijken was in mijn studenten tijd ook een excuus om te neuken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon filmpje kijken bij één van de twee thuis? Is altijd leuk
Truequote:Op dinsdag 19 november 2013 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Filmpje kijken was in mijn studenten tijd ook een excuus om te neuken.
quote:
Ah, ik bedoelde "shitty skank".quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:04 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
4x daten voordat je erop mag.__
Blijkt die vent nog een kniepert te zijn ook.
Wie doet er nog aan dates tegenwoordig?quote:
Ik was al bijna bang dat je van je geloof was gedondert.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, ik bedoelde "shitty skank".![]()
4e date pas.
1e date is altijd zuipen, niet zonder reden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was al bijna bang dat je van je geloof was gedondert.
Gewoon standaard klein studentenkamertje, (Moet je samen op de bank/bed liggen)quote:
Omdat je te zenuwachtig bent of?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
1e date is altijd zuipen, niet zonder reden.
Ook al gedaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon filmpje kijken bij één van de twee thuis? Is altijd leuk
Om het mooi te zuipen natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat je te zenuwachtig bent of?
Alcoholist.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat je te zenuwachtig bent of?
Whehe.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Om het mooi te zuipen natuurlijk.![]()
Als het al mooi is om het lazarus te krijgen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is het probleemWord tijd mevroi.
Na 4 dates toch een logisch gevolg?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoor Krul echt denken: Aan deze reactie's heb ik niks
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoor Krul echt denken: Aan deze reactie's heb ik niks
Soms trek je aan het eind van de avond iets uit de hoek van de kroeg waar je nuchter niet naar kan kijken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar geen lelijk wijf daten hè.
jij met die schoten voor open doel de hele tijd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar geen lelijk wijf daten hè.
Helaas hebben alleen de patatspecialiteiten plaatjes.quote:
Eten of wandelen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Boerenmix, ik twijfel of het er lekker of als kots uitziet. wellicht een combinatie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Helaas hebben alleen de patatspecialiteiten plaatjes.
Kampermix.
[ afbeelding ]
Boerenmix.
[ afbeelding ]
Babi pangang.
[ afbeelding ]
Stoofvlees.
[ afbeelding ]
Qua snacks heb je bijvoorbeeld nog het vleesrijke Kampenaartje. Maar ook een lange lummel of patat super kom je niet overal tegen.
Maar dat valt niet onder een date dus aan je opmerking heb ik niksquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Soms trek je aan het eind van de avond iets uit de hoek van de kroeg waar je nuchter niet naar kan kijken.
Tja we wonen allebei thuisquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Eten of wandelen.
En met eten bedoel ik natuurlijk dat je voor hem kookt. Dat werkt veel beter dan eten kopen voor iemand.
Wel als ze via een maat aan je nummer komt en je opzich niet moeilijk wil doen voor een volgende keer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat valt niet onder een date dus aan je opmerking heb ik niks
Dus een binnendate is uitgesloten?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja we wonen allebei thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |