quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Moir in het buitenland en deze man gaat opeens aan de opruim.quote:Op maandag 18 november 2013 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben echt productief geweest vandaag.
Ik heb de afwas van 2 weken maar eens weg gewerkt, opgeruimd, afval weggegooid en shit.
En gekookt, en 2 keer naar de supermarkt gegaan.
Het beest heeft de klauwen tijdelijk los van mijn broze lichaamquote:Op maandag 18 november 2013 18:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Moir in het buitenland en deze man gaat opeens aan de opruim.![]()
Haha, je lichaam moet zo af en toe even herstellen.quote:Op maandag 18 november 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het beest heeft de klauwen tijdelijk los van mijn broze lichaam![]()
Win-win situatie. Alleen vliegveld Eindhoven nog even bellen van de week dat er een persoon met bolletjes het land in komtquote:Op maandag 18 november 2013 18:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, je lichaam moet zo af en toe even herstellen.![]()
Strak plan wel om dr dan ook maar meteen het land uit te trappen zodat je je welverdiende rust krijgt.
quote:Op maandag 18 november 2013 18:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Win-win situatie. Alleen vliegveld Eindhoven nog even bellen van de week dat er een persoon met bolletjes het land in komt
quote:Op maandag 18 november 2013 18:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Win-win situatie. Alleen vliegveld Eindhoven nog even bellen van de week dat er een persoon met bolletjes het land in komt
"Welke precies?"quote:Op maandag 18 november 2013 18:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2013 18:56 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Overal wanted posters ophangen met het hoofd van Moir erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps nu ik dit typ zie ik dat ik meer dan 10 dingen heb gepakt voor die euroGooide alles zo in een doos dus had het niet eens door en bij afrekenen checkte ze alleen het lijstje die je moest invullen (bedrag en dan streepje erachter)
Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 18 november 2013 19:48 schreef Amarantha het volgende:
Best veel meuk gekocht, samen 4 euro. De tas was 1 euro, broodtrommel (voor mijn blowspullen) was 2 euro en de andere 10 dingen samen 1 euro(waarvan ik 2 dingen voor huisgenoten had dus staat niet op de foto)
Die broodtrommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps nu ik dit typ zie ik dat ik meer dan 10 dingen heb gepakt voor die euroGooide alles zo in een doos dus had het niet eens door en bij afrekenen checkte ze alleen het lijstje die je moest invullen (bedrag en dan streepje erachter)
![]()
-XOXO-
quote:Op maandag 18 november 2013 19:48 schreef Amarantha het volgende:
Best veel meuk gekocht, samen 4 euro. De tas was 1 euro, broodtrommel (voor mijn blowspullen) was 2 euro en de andere 10 dingen samen 1 euro(waarvan ik 2 dingen voor huisgenoten had dus staat niet op de foto)
zo zie je maar hoe weinig prul eigenlijk waard isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps nu ik dit typ zie ik dat ik meer dan 10 dingen heb gepakt voor die euroGooide alles zo in een doos dus had het niet eens door en bij afrekenen checkte ze alleen het lijstje die je moest invullen (bedrag en dan streepje erachter)
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Na dit zijn dingen die niet meer verkocht mogen worden + geld ging naar giro 555quote:Op maandag 18 november 2013 20:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
zo zie je maar hoe weinig prul eigenlijk waard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |