Had er 1 voor Tong kunnen zijn, kon er niet om lachen.quote:Op maandag 18 november 2013 17:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ondraagbaar, dan doe je toch gewoon een stap opzij? Dan blijft de jeuk waar die is want die is niet draagbaar
Gewoon een zitkussen meenemen.quote:Op maandag 18 november 2013 17:43 schreef BadSnoopy het volgende:
Neem zo een zitje mee die je ook op die tuinstoelen kan doen. Alleen zo een zitje past makkelijk in je tas.
Het is eigenlijk een 'thermo-legging' maar ik vind het meer een heel dikke panty. En ik heb het er niet koud mee.quote:
Wat is het haargehalte daarbeneden?quote:Op maandag 18 november 2013 17:56 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een 'thermo-legging' maar ik vind het meer een heel dikke panty. En ik heb het er niet koud mee.
Zou wel handig zijn!quote:Op maandag 18 november 2013 18:06 schreef SaucyCock het volgende:
Voortaan vraag je gewoon of ik even wil komen krabben, dat is minder gênant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Dat is onmogelijk helaas. Zelfs het gedeelte waar ik eigenlijk om m'n rokje zit, jeukt.quote:Op maandag 18 november 2013 18:13 schreef Chai het volgende:
Dan blijf je toch zo zitten dat het panty gedeelte van je benen de stoel niet raakt?
Gaat je niks aanquote:Op maandag 18 november 2013 18:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat is het haargehalte daarbeneden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:Op maandag 18 november 2013 17:35 schreef BlueJeans het volgende:
Als je gaat zitten wrijft de panty (en rokje) tegen de stoel aan, dit zorgt voor een ontiegelijke jeuk aan je benen en kontje
Hier: rokje van The Sting: die zwarte links(voor maar 9,99!quote:Op maandag 18 november 2013 18:14 schreef ChefvanOekels het volgende:
Foto's betreffende pant en rokje
Eigenlijk? Als daar dat rokje gewoon echt zit dan ligt het dus gewoon aan die panty zelf.quote:Op maandag 18 november 2013 18:14 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk helaas. Zelfs het gedeelte waar ik eigenlijk om m'n rokje zit, jeukt.
Trek ze aan en maak foto's. Trek ze vervolgens uit en dm me.quote:Op maandag 18 november 2013 18:20 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hier: rokje van The Sting: die zwarte links(voor maar 9,99!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, heb wel vaker verschillende panty's gedragen maar ze blijven allemaal jeuken: al verschilt hoeveel het jeukt aan de panty. Maar ik kan niet in dit weer met een flinterdun panty'tje buiten gaan lopen.quote:Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk? Als daar dat rokje gewoon echt zit dan ligt het dus gewoon aan die panty zelf.
Vergeet mij niet.quote:Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Trek ze aan en maak foto's. Trek ze vervolgens uit en dm me.
Jij vindt het toch lelijk, ChefvanOekels?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |