SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De weight watchers bestonden toen nog niet, zullen we maar zeggen.
It's good to be the king.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alsof jij geen neukpartijen zou organiseren als je de machtigste man van de beschaafde wereld zou zijn.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:22 schreef Sloggi het volgende:
Het op maat gemaakte harnas van Hendrik VIII:Opnieuw, it's good to be the king.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De weight watchers bestonden toen nog niet, zullen we maar zeggen.
Oui!quote:Op donderdag 5 december 2013 06:49 schreef Karrs het volgende:
Acht is de Zonnekoning volgens mij. Louis XIV.
Die hint helpt wel, je moet alleen wat langer nadenken. In sommige tijden spreken machtige mannen elkaar net wat vaker dan normaal.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik heb zo'n idee dat zulke machtige mannen regelmatig met andere machtige mannen spraken, dus die hint helpt niet echt.
Gemist, sorry!quote:
Dit is het juiste antwoord. Ik kan het lijstje niet bijwerken op mijn huidige computer.quote:Op maandag 9 december 2013 15:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Omdat ze Zara aanvielen en plunderden.
Meer als:quote:Op maandag 9 december 2013 15:41 schreef Karrs het volgende:
Wacht even hoor. Hoe zat dit?
Paus: "Ga heen, val aan en plunder!"
Kruisridders: "*Hijg puf* We zijn gegaan, hebben aangevallen en geplunderd!"
Paus: "...Get the fuck out of my church, aanvallend, plunderend tuig."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |