Precies ja. Ik vind brillen opzich niet onaantrekkelijk (en aangezien ik zelf een bril draag zou het nogal hypocriet zijn om een ander er op af te wijzenquote:Op maandag 18 november 2013 16:45 schreef SiGNe het volgende:
Tegenwoordig hebben veel mensen hetzelfde dikke montuur (zo'n montuur waar je in de jaren 80 en 90 behóórlijk mee gepest zou worden) en dat maakt een bril lelijk.
Een bril moet bij je hoofd passen en zo'n dik montuur staat niet iedereen, net zoals een dun montuur niet iedereen kan hebben.
quote:Op maandag 18 november 2013 16:41 schreef Hexagon het volgende:
Eigenlijk een soort imperfectie die juist prikkelend is.
En het alternatief voor die dikke plastic brillen zijn uit aluminium gestanste monturen, ook lelijk vind ik.quote:Op maandag 18 november 2013 17:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Precies ja. Ik vind brillen opzich niet onaantrekkelijk (en aangezien ik zelf een bril draag zou het nogal hypocriet zijn om een ander er op af te wijzen), maar de verkeerde bril kan je gezicht wel 'verpesten'.
Die enorme dikke monturen zijn bij mij bijvoorbeeld ook geen porem. Heb ik een veel te klein gezicht voor.
Een bril hoeft bij niemand lelijk te staan, zolang je maar de goede uitkiest.
bij mannen kan het wel staan, maar nooit beter dan zonder, bij vrouwen welquote:Op maandag 18 november 2013 17:11 schreef Milchat het volgende:
Eerlijk gezegd voel ik me sneller aangetrokken tot mannen met een bril. Het geeft ze iets zachters en kwetsbaarders ofzo? Jongensachtig? Waar het precies in zit weet ik niet eigenlijk
Die 'imperfectie' doet het hem bij mij altijd eigenlijk. Een neus die eigenlijk net iets te groot is, een bril of bijvoorbeeld sproeten. Het geeft een vrouw iets speciaals waardoor ze op een positieve manier opvalt; alsof het laatste puzzelstukje op zijn plaats valt.quote:Op maandag 18 november 2013 16:41 schreef Hexagon het volgende:
Eigenlijk een soort imperfectie die juist prikkelend is.
Ik vind de Osiris brillen van Specsavers wel tof eigenlijk. Maar ik zou zelf nooit één van die super opvallende nemen. Heb een zwarte met donkergrijs schaakbordpatroon op de pootjes en die staat gewoon goed bij, wat ik ook aantrek.quote:Op maandag 18 november 2013 19:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En het alternatief voor die dikke plastic brillen zijn uit aluminium gestanste monturen, ook lelijk vind ik.
Mooie monturen vind je in elk geval niet bij de Pearle of andere grote "opticiëns" waar je 2 brillen incl ruiten hebt voor ¤100
van die strenge schoolmeesteressen-brillen.. kan erg mooi staan en een vrouw ook sexy maken.quote:Op maandag 18 november 2013 22:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik vind de Osiris brillen van Specsavers wel tof eigenlijk. Maar ik zou zelf nooit één van die super opvallende nemen. Heb een zwarte met donkergrijs schaakbordpatroon op de pootjes en die staat gewoon overal goed bij.
Heuj, ik blijk kei lelijk te zijnquote:Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Fackig lelijk. Je moet wel echt kei lelijk zijn wil een bril je er beter uit laten zien.
Als mijn vriend een bril draagt vind ik het ook geen gezicht.
Zonnebril ligt aan het model. Sommige modellen staan sommige mensen wel goed.
Het maakt het ongepolijster imo. Hetzelfde effect als bijvoorbeeld piercings. Al gaat het daar meer de ruige kant op en bij een bril meer de verfijnde kant.quote:Op maandag 18 november 2013 19:49 schreef Azorius het volgende:
[..]
Die 'imperfectie' doet het hem bij mij altijd eigenlijk. Een neus die eigenlijk net iets te groot is, een bril of bijvoorbeeld sproeten. Het geeft een vrouw iets speciaals waardoor ze op een positieve manier opvalt; alsof het laatste puzzelstukje op zijn plaats valt.
Je moet dan ook een bril nemen welke bij je gezicht past en niet eentje die toevallig helemaal in is, beide tegelijk is handig maar vaker is dat niet dan wel.quote:Op maandag 18 november 2013 17:17 schreef Shockwave12 het volgende:
Iemand zonder bril kan knapper worden met.
Omgedraaid kan ook, maar het hangt ook heel sterk er vanaf of je een model kiest wat bij je hoofd past. En bedoel ik geen montuur van 100,- of 1000,- maar eerder de kleur en of je ronde/vierkante/ovale glazen neemt, enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |