SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
valt wel meequote:Op maandag 18 november 2013 14:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen behoefte aan Rihanna, Beyonce, random hiphopneger en Blurred Lines of zoiets
Feyenoord Rotterdam![]()
Sorryquote:Op maandag 18 november 2013 14:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, daarom het initiatief maar genomen. Meneer Logica faalde.collega kwam moeilijk doen.
![]()
Waarom gaf je Djeetje nou een podium om z'n voorvocht kwijt te kunnen?quote:Op maandag 18 november 2013 14:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Geen NSB'ers hier dus ik heb geen ban.![]()
Enige wat echt kut is op Veronica is Zomertijd om 16:00 als ze "grappig" gaan doen.
Dan gaat de radio standaard uit bij mij.![]()
Laatst gooide ik woedend in de auto Radio Veronica uit toen ze om kwart over 6, zo'n blij, grappig, zelf gemaakt liedje zongen, in de trend van "goedemorgen, het is weer een nieuwe dag, tralalalala"quote:Op maandag 18 november 2013 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Enige wat echt kut is op Veronica is Zomertijd om 16:00 als ze "grappig" gaan doen.
Dan gaat de radio standaard uit bij mij.![]()
Daar zit toch niemand op dat tijdstip op te wachten?
Sowieso radio humor![]()
![]()
Vooral voor het posten van te veel plaatjes in te korte tijd, en ongepaste plaatjes meen ik. BDIL weet ik niet waarvoor.quote:Op maandag 18 november 2013 14:55 schreef Roypsv het volgende:
waarom hebben die mensen een ban gekregen ?![]()
Ik kan best vaak lachen om de radio. vooral bij de coen en sander show op 3fm.quote:Op maandag 18 november 2013 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laatst gooide ik woedend in de auto Radio Veronica uit toen ze om kwart over 6, zo'n blij, grappig, zelf gemaakt liedje zongen, in de trend van "goedemorgen, het is weer een nieuwe dag, tralalalala"![]()
Sowieso radio humorDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ekdom is ook vaak wel geinig. en C&S show idd. Giel kan ik ook wel waarderen. Alleen vrijdagmiddag als claudia langskomt gaat standaard spotify aan, wat een hekel heb ik aan dat mens.quote:Op maandag 18 november 2013 14:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kan best vaak lachen om de radio. vooral bij de coen en sander show op 3fm.![]()
Soms passeren er inderdaad wel leuke grappen hoor, maar voor 7 uur 's ochtends lach ik gewoon niet. Om niks.quote:Op maandag 18 november 2013 14:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kan best vaak lachen om de radio. vooral bij de coen en sander show op 3fm.![]()
Ekstra weekend is ook leukquote:Op maandag 18 november 2013 14:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ekdom is ook vaak wel geinig. en C&S show idd. Giel kan ik ook wel waarderen. Alleen vrijdagmiddag als claudia langskomt gaat standaard spotify aan, wat een hekel heb ik aan dat mens.Alleen rond een kut tijd, dus luister het niet zo vaak. Ik vind op vrijdag rob stenders wel leuk vaak. Heeft wel paar leuke dingen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb je geen oordoppen dan?quote:Op maandag 18 november 2013 14:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Elke radiozender is kut.
Maar het alternatief is dat ik mijn keiharde metal aan zet en dat kunnen de andere mensen op de kamer niet waarderen, dan luister ik liever Veronica dan Q-Music of 538 of Sky Radio ofzo.![]()
Vind ik niet fijn om dat de hele dag in te hebben.quote:
Maar ik ben altijd als eerste op de kamer (ik begin om 8:45, de rest om 9:15 ofzo), dus dan zet ik de muziek op en moet de rest maar luisteren wat ik luister.![]()
![]()
De keuze van radio zender is op mijn werk toch vaak een bron van irritatiequote:Op maandag 18 november 2013 15:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vind ik niet fijn om dat de hele dag in te hebben.
Maar ik ben altijd als eerste op de kamer (ik begin om 8:45, de rest om 9:15 ofzo), dus dan zet ik de muziek op en moet de rest maar luisteren wat ik luister.![]()
Edwin Evers is wel leukquote:Op maandag 18 november 2013 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laatst gooide ik woedend in de auto Radio Veronica uit toen ze om kwart over 6, zo'n blij, grappig, zelf gemaakt liedje zongen, in de trend van "goedemorgen, het is weer een nieuwe dag, tralalalala"![]()
Sowieso radio humor
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |