Alsof ze daar op letten in een supermarktquote:Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
"Vanmiddag ff de sollicitatie brief van de emte veder invullen en wegbregen en dan hopen dat ik wordt aangenomen!"
Gezien je taalgebruik denk ik van niet.
als ik het aan zie komen (terminaal ziek ofzo) dan laat ik wel een berichtje achter hoorquote:Op maandag 18 november 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil wel een virtueel uitvaart.
Als jullie allemaal dan even second life ofzo downloaden en dan maken we even een mooie dag met cake en koffie ervan
Mocht ik overlijden dan
ik ookquote:
Dat wordt toch altijd gedaan? Socialquote:Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar dan moet iemand op jouw FB zetten dat je het hoekje om bent gegaan.
Naar om mee te makenquote:Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens wel mee gemaakt dat mensen die ik op internet (goed) kende overleden, dat komt vaak vrij snel uit nu ik erover nadenk. Vaak wel mensen die connecties hebben in real.
En anders wat fokkie zegt, nabestaande gaan dingen wel uitpluizen.quote:Op maandag 18 november 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Naar om mee te makenen ja als je mensen in 't echt kent komt 't uit.
Dat hoop ik toch wel, klein beetje algemene intelligentie kan geen kwaad hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof ze daar op letten in een supermarkt
Dat zal wel gebeuren.quote:Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar dan moet iemand op jouw FB zetten dat je het hoekje om bent gegaan.
Ik hoop het toch niet.quote:Op maandag 18 november 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt toch altijd gedaan? Social
Media wordt tegenwoordig altijd gebruikt als condoleance register
Eh. Nee.quote:Op maandag 18 november 2013 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel, klein beetje algemene intelligentie kan geen kwaad hoor.
Straks leest ze "doos met dildo's" i.p.v. "doos met bananen."
ach, voor vakkenvullen hoef je niet.te kunnen spellenquote:Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
"Vanmiddag ff de sollicitatie brief van de emte veder invullen en wegbregen en dan hopen dat ik wordt aangenomen!"
Gezien je taalgebruik denk ik van niet.
0, de eerste die dat liked moeten ze gewoon lynchenquote:Op maandag 18 november 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zal wel gebeuren.
Moet je nagaan hoe veel likes dat gaat krijgen
quote:Op maandag 18 november 2013 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel, klein beetje algemene intelligentie kan geen kwaad hoor.
Straks leest ze "doos met dildo's" i.p.v. "doos met bananen."
Shit happens.quote:
Nja....quote:Op maandag 18 november 2013 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
ach, voor vakkenvullen hoef je niet.te kunnen spellen
Wat betekent je OT.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb het zelfs erger meegemaakt. Jongen die hulp zocht in een slowchat omdat hij depressief was en zelfmoord wilde plegen en dat een paar mensen hem belachelijk gingen maken,
Volgende da kwam zijn moeder online met de mededeling dat ze haar zoon doodgebloed in haar badkamer had gevonden.
quote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb het zelfs erger meegemaakt. Jongen die hulp zocht in een slowchat omdat hij depressief was en zelfmoord wilde plegen en dat een paar mensen hem belachelijk gingen maken,
Volgende da kwam zijn moeder online met de mededeling dat ze haar zoon doodgebloed in haar badkamer had gevonden.
Ja FOK! is daar ook niet de goede plek voorquote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef Fok-it het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |