abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 november 2013 @ 11:46:39 #1
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_133371255
Ik had die vannacht denk ik? Voor het eerst...

Ik droomde dat er ergens een vechtpartij was en in mijn droom liep ik daar voorbij en toen dacht ik ineens: ik kan ook gewoon meedoen, en dat deed ik... Toen besefte ik dat ik aan het dromen was en alles bewust deed en meemaakte en toen schok ik, ik was bang dat ik niet meer uit mijn droom zou kunnen komen.
Dus ik wilde wakker worden en deed mijn ogen open, maar die droom leek wel door te gaan, alsof iets me terug wilde duwen in mijn slaap, dus ik schud helemaal met mijn hoofd dat ik eruit wil en uiteindelijk was ik weer gewoon wakker, in die droom had ik een elleboog op mijn borst gekregen en ik heb nu al heel de ochtend een pijnlijk gevoel bij mijn borst.... Wat is dit?
Al met al vond ik het dus fucking eng terwijl het me eerst zo vet leek om lucide te dromen
Iemand ervaring mee?
Centrum van het universum ben ik..
pi_133371664
Gebruik de zoekfunctie. Er lopen al tig topics over dit onderwerp. Veelal oude maar hele interessante.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133371686
The Truth is in Here...

Hier moet je zijn :).
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  maandag 18 november 2013 @ 12:10:29 #4
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_133371816
lol
waarsch. heb je tijdens je slaap jezelf bezeert en in je droom er iets van gemaakt

ooit zat ik een keer in m'n slaap klem met m'n duim tussen het bed en de muur, droomde ik levens echt dat ik door een BOA constrictor gebeten was in m'n hand lol :')
En pijn dat het deed toen ik wakker werd _O-

verders zijn Lucide dromen heeeerlijk

[ Bericht 36% gewijzigd door RaymondK op 18-11-2013 12:17:26 ]
pi_133375683
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 12:04 schreef Greyson het volgende:
The Truth is in Here...

Hier moet je zijn :).
Lucide dromen zijn geen onzin.
pi_133375909
Ik denk dat je jezelf misschien in je slaap werkelijk bezeert hebt. Dat of de kracht van suggestie. Je brein kan je pijn laten voelen die er niet is. Wat betreft het bewustzijn dat je droomt: ja dat is lucide dromen, nee je kan er niet in vast komen te zitten.
  maandag 18 november 2013 @ 14:42:15 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133375991
Ik had het rond m'n 16e/17e regelmatig. Alleen ging ik nooit vechten, maar juist naar bed met de meisjes uit mijn klas. :') Ach, die hormonen.
Ook wel herkenbaar dat ik in mijn droom de angst had dat ik 'vast' bleef zitten in mijn droom en daarna in paniek raakte.

Sindsdien nooit meer gehad helaas.
Gourmetten of steengrillen?
pi_133410170
Ik droomde een keer dat ik moest plassen... Was dus ook echt zo. :')
pi_133410674
Ach niets ernstigs lekker diep gedroomd :).

Zo had ik de dubbel rel droom.
Eerst van een hoog gebouw te pletter vallen "wakker worden" in mn droom ja en dan vervolgens door een eng mens met een mes doodgestoken worden om vervolgens echt wakker te worden.

Gelukkig werd die droom voorspelbaar. :D
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_133411079
Heb ze soms, laatst eentje waarbij ik besefte dat ik droomde. Ik zat in de trein en werd al een tijdje achterna gezeten, liep daarbij door de bosjes en haalde mijn hand open. Toen ik daarna zag dat mijn hand helemaal open lag besefte ik dat het een droom was, ik kneep mijzelf hierbij om wakker te worden en iets schreeuwde NEE en probeerde mij erin te houden. Was best een raar gevoel, heeft mij die dag ook wel bezig gehouden.
pi_135847044
Vannacht sinds lange tijd weer lucide gedroomd. _O_

Veel caffeine gehad gister. Zal er een verband zijn?
pi_135849846
Altijd al eens willen doen... Snap alleen niet hoe te beginnen :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik droomde een keer dat ik moest plassen... Was dus ook echt zo. :')
_O-
pi_135850726
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:44 schreef Gutanoth het volgende:

Altijd al eens willen doen... Snap alleen niet hoe te beginnen :(

[..]

_O-

Misschien helpt dit:

pi_135850793
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]