Zou well handig zijn hè, als je ergens in Nederland gewoon effe een gebied kan omheinen waar dan alles mag.quote:Op maandag 18 november 2013 11:31 schreef spierbal het volgende:
Under the dome idee ofzo haha.
Geen wetten? Het lijkt mij niet als ze elkaar vermoorden dat ze ermee wegkomen
100% zeker. Hij heet Peter_N op FOK!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:05 schreef Razor21 het volgende:
Dit ga ik dus ook volgen net als Secret Story. Hoe zeker is het dat die user in de OP mee doet aan Utopia? En welke user van Fok is dit precies? Wil graag een stuk hier aan besteden op mijn Utopia weblog.
De andere spelers hoeven er eigenlijk niet eens meer bij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:12 schreef Copycat het volgende:
Dat is Peter Nuninga en die wordt nu al door andere spelers gevreesd. En door kenners genoemd als grootste kanshebber voor de overwinning.
Anoek is exit?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
De nieuwe vriendin van Peter, Gieneke, doet ook mee trouwens. Zij heeft dezelfde humor als Peter dus wees gewaarschuwd.
Secret Storyquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:05 schreef Razor21 het volgende:
Dit ga ik dus ook volgen net als Secret Story. Hoe zeker is het dat die user in de OP mee doet aan Utopia? En welke user van Fok is dit precies? Wil graag een stuk hier aan besteden op mijn Utopia weblog.
Ik volg het puur vanwege het bloggen (deed ik ook met Secret Story 60.000 bez per maand). Bedenk mij trouwens dat dit mijn eerste post in jaar ongeveer is :-)quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Secret Story
Dit lijkt me een stuk interessanter concept. Al zal het hele geen wetten-idee wel flink achterhaald worden eenmaal bezig.
Zeg je daarmee nu dat Fok je eigenlijk niet interesseert ....quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bedenk mij trouwens dat dit mijn eerste post in jaar ongeveer is :-)
Zeer betrouwbare bronnen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:05 schreef valco88 het volgende:
Waar komt de info vandaan dat hij meedoet eigenlijk?
Hmm, ik ben benieuwd. Enige waar ik het terug heb gevonden is hier.quote:
Noem je dit topic nu onbetrouwbaar?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:12 schreef valco88 het volgende:
[..]
Hmm, ik ben benieuwd. Enige waar ik het terug heb gevonden is hier.
Nou ik ben nog niet zo lang hier op Fok. En vraag me dus nog af of ik alles moet geloven of niet inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Noem je dit topic nu onbetrouwbaar?
We hebben hier al jaren zeer goede connecties met o.a. Peter N., Huub van B. en Johan V.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:24 schreef valco88 het volgende:
[..]
Nou ik ben nog niet zo lang hier op Fok. En vraag me dus nog af of ik alles moet geloven of niet inderdaad.![]()
Als het namelijk werkelijk zo is neem ik aan dat het op meerdere plekken op het net te vinden is. Vandaar maar ik hoor graag via PM van iemand meer zodat ik het wel of niet online kan gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |