Ow, gaan we zo beginnenquote:Op maandag 18 november 2013 17:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoef je niet eens te vragen Meloewa, dat weet je toch al? Dat is het standard antwoord van Blondje.
"Nee"
Je persoonlijkheid, issues, whatever the fuck je ook last van hebt zal het ook niet aan liggen natuurlijk?quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 10:50 schreef deprimist het volgende:
Ik denk dat ze refereert aan inteelt en misvorming.
Logisch dat je zo dik bent.quote:Op maandag 18 november 2013 17:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wij eten AndijvieNo Thanks, ik maak wel twee tosti's of zo
Zo val je nooit afquote:Op maandag 18 november 2013 17:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2013 17:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, stond een aantal dagen terug op de weegschaal, toch 5 kilo kwijt in 3 weken tijd.quote:
Kapper geweest dus?quote:Op maandag 18 november 2013 17:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, stond een aantal dagen terug op de weegschaal, toch 5 kilo kwijt in 3 weken tijd.
Het verschil zit 'm dus in de "waar ik niet om vraag", want van beiden gaan er natuurlijk bijzondere foto's rond.quote:Op maandag 18 november 2013 17:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
JIj reageert constant terug met een
En jij word afgezeken, dat word ik ook.. dat interesseert me niets, maar er worden van mij foto`s gepost, waar ik niet om vraag, dat is het verschil.
Geen idee, ik hou gewoon niet van andijvie, nooit gelust ook, maakt niet uit wie het maakte, kreeg het niet naar binnen.quote:Op maandag 18 november 2013 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe is de andijvie bereid dan? is het soms pure rauwe andijvie?
Da's gewoon een leugenquote:Op maandag 18 november 2013 17:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, stond een aantal dagen terug op de weegschaal, toch 5 kilo kwijt in 3 weken tijd.
Jezelf 1-0 gevenquote:Op maandag 18 november 2013 17:28 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Logisch dat je zo dik bent.
1-0 voor Blondje
quote:Op maandag 18 november 2013 17:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou gewoon niet van andijvie, nooit gelust ook, maakt niet uit wie het maakte, kreeg het niet naar binnen.
Is het in je gezicht te zien?quote:Op maandag 18 november 2013 17:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad Blondje, je hebt me door.. Ik ben eigenlijk 15 kilo aangekomen.
()
Meer dan 1 kilo per week afvallen is echt niet gezond dat zit er zo weer aan. Of je bent alleen spieren/water kwijtquote:Op maandag 18 november 2013 17:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar de neuk slaat dit dan op?quote:Op maandag 18 november 2013 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent mentaal gewoon echt een soort kleuter.
Het gewoon hoe dan ook niet willen proberen wel. En het per definitie afschrijven.quote:Op maandag 18 november 2013 17:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar de neuk slaat dit dan op?Omdat ik iets gewoon niet door m`n keel krijg ben ik mentaal een kleuter?
Want je smaakpapillen zitten in je hersens inderdaad
Mooie bal in de kruising. 2-0quote:Op maandag 18 november 2013 17:32 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Tja, altijd nog beter dan dat mislukte hoofd van jou..
Ik heb het vaak zat geprobeerdquote:Op maandag 18 november 2013 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gewoon hoe dan ook niet willen proberen wel. En het per definitie afschrijven.
En iets niet lusten zit inderdaad tussen de oren.
Idd, Kijk maar naar die afvalprogramma's, dan weet je hetquote:Op maandag 18 november 2013 17:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Meer dan 1 kilo per week afvallen is echt niet gezond dat zit er zo weer aan. Of je bent alleen spieren/water kwijt
dit . Mijn hond lijkt ook op mijquote:Op maandag 18 november 2013 11:28 schreef beeer het volgende:
Hondenbezitters lijken nou eenmaal vaak op hun hond. Het zal wel onbewust meewerken in de keuze voor een bepaalde hond ofzo.
Omdat mensen hier niet tegen de waarheid kunnenquote:Op maandag 18 november 2013 17:40 schreef madeliefff het volgende:
Waarom wordt blondje telkens zo afgekraakt ?
Beter ga ik jou niet tegenkomen dit weekend, imbecielquote:Op maandag 18 november 2013 17:43 schreef haan33 het volgende:
Blondje waarom stuur je me dit [ [url=ht-ng[/url] ]
Haan, BAN.quote:Op maandag 18 november 2013 17:43 schreef haan33 het volgende:
Blondje waarom stuur je me dit [ afbeelding ]
Omdat ze iets heeft gehad met Braddie ofzo, ik weet het ook allemaal niet, typisch iets van die whatsapp/slowchat incrowd onzinquote:Op maandag 18 november 2013 17:40 schreef madeliefff het volgende:
Waarom wordt blondje telkens zo afgekraakt ?
He bah, zijn hier ook de NSFW-foto's van?quote:
persoonlijk vind ik al niet echt geschikt voor mn werk.quote:Op maandag 18 november 2013 17:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
He bah, zijn hier ook de NSFW-foto's van?
Nee, mn oma -_-quote:Op maandag 18 november 2013 17:49 schreef spiritusbus het volgende:
Mijn treinreis is zojuist opgewaardeerd.
Maar blondje, ben jij dat?
Ik heb er al meerdere ODOL's mee voorkomen.quote:Op maandag 18 november 2013 17:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik al niet echt geschikt voor mn werk.
Wel goed materiaal om een ongewenste boner als sneeuw voor de zon te laten verdwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |