Eehhh, ja, zeg maar.quote:Op maandag 18 november 2013 00:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
wel leuk, zo'n interview met Bergsma. Niet van die gemediagetrainde onzin.
dit is wel heel ernstig jaquote:Op maandag 18 november 2013 00:08 schreef MiLalaa het volgende:
omg, interview bergsma opnieuw luisteren en #keer 'zeg maar' turven
En dat accentquote:Op maandag 18 november 2013 00:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
wel leuk, zo'n interview met Bergsma. Niet van die gemediagetrainde onzin.
De grap is, in mijn dagelijks leven werk ik voor iemand die ook consequent 'zeg maar' zegt. En ik ben erg gevoelig voor stopwoordjes, maar op één of andere manier valt 'zeg maar' me nooit zo op.quote:
Nu wel.quote:Op maandag 18 november 2013 00:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
De grap is, in mijn dagelijks leven werk ik voor iemand die ook consequent 'zeg maar' zegt. En ik ben erg gevoelig voor stopwoordjes, maar op één of andere manier valt 'zeg maar' me nooit zo op.
Ik hou het op een Olympisch jaarquote:Op maandag 18 november 2013 00:09 schreef borisz het volgende:
Vorig jaar zeven WB topics over het hele seizoen. Nu al 13
Wat is er tenenkrommend aan? Mijn tenen gaan pas krom staan van die achterlijke voetbalinterviews die je wel eens ziet, "jaa uuuh we hebben een goede kool gescoord en sij skoorde niet dus hebben wij gewonnen".quote:
Sven Kramer-effect.quote:Op maandag 18 november 2013 00:09 schreef borisz het volgende:
Vorig jaar zeven WB topics over het hele seizoen. Nu al 13
Daar stond deze week een artikel over in VN van Auke Kok. Die had Ajax een jaar gevolgd en vertelde dat daar betrekkelijk veel hoogopgeleide spelers rondlopen, maar dat ze zo kapotgemaakt zijn door de mediatraining dat ze niks interessants meer kunnen uitbrengen, en dat ze zich zelf ook wel eens kapotschamen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is er tenenkrommend aan? Mijn tenen gaan pas krom staan van die achterlijke voetbalinterviews die je wel eens ziet, "jaa uuuh we hebben een goede kool gescoord en sij skoorde niet dus hebben wij gewonnen".
Dat moet je gewoon niet willen toch, sporters die zulke totaal nietszeggende onzin uitkramen.quote:Op maandag 18 november 2013 00:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar stond deze week een artikel over in VN van Auke Kok. Die had Ajax een jaar gevolgd en vertelde dat daar betrekkelijk veel hoogopgeleide spelers rondlopen, maar dat ze zo kapotgemaakt zijn door de mediatraining dat ze niks interessants meer kunnen uitbrengen, en dat ze zich zelf ook wel eens kapotschamen.
Ach ja, ik werk tegen de politiek aan dus ik kan weinig zeggen over nietszeggendheid.quote:Op maandag 18 november 2013 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon niet willen toch, sporters die zulke totaal nietszeggende onzin uitkramen.
Nou goed, hopelijk zijn ze op tijd live om Hege te zien zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |