die blocked me ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
De officiele van de ISU
http://livemanager.eurovision.edgesuite.net/isu/site/index.html
Ik heb het geluid maar even afgezet, en de eerste 10 minuten kijk ik met tussenpozenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bereid je dan maar voor als Zlotkowska en Bachleda-Curus moeten schaatsen
Ja misschien zelfs 3e maar toch ook niet werelds , had gehoopt op 7:00 ofzo ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
7.04 is geen slechte tijd. Doe je goed mee in het middenveld.
voor de langere afstanden is de baan minder snelquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja misschien zelfs 3e maar toch ook niet werelds , had gehoopt op 7:00 ofzo ?
gezien de baan vrij snel is / lijkt ?
ja en maar 12 deelneemsters. dus er hoeft ook niet echt geknokt te worden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
voor de langere afstanden is de baan minder snel
valt genoeg mee. Dat verschil is wel eens groter geweestquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:28 schreef Joene het volgende:
Maar nauta staat op bijna 5 seconde van Sablikova.
Ja maar ook wel is kleinerquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
valt genoeg mee. Dat verschil is wel eens groter geweest
Euh? Ik zie Ket tegen Marsicano.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:00 schreef MiLalaa het volgende:
jammer, misslagje van Bokko op laatste meters
en een minuut daarvoor keek je nog niet? (toen was Bokko - Kuzin)quote:
vorige ritquote:
En daardoor gaat ie winnenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
goeie race van Yuskov met slechts een seconde verval tov zijn eerste ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |