zeg het ze Papa GRTDquote:Op zondag 17 november 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat hier om het feit dat mensen bewust blijven topic kapen (en ook lapo hunten). Dat is nog nooit acceptabel geweest in GC todat een paar users van JNG hier de boel kwamen 'overnemen'.
GMTAquote:
Precies, die komen minder doordat de JNG users hier de boel blijven verneuken ja!quote:Op zondag 17 november 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die komen dan ook minder dan de JNG users.
Ohja, ik kwam hier eerder dan ess, maar ben geen oud user. uh uhquote:Op zondag 17 november 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent nauwelijks een oud user te noemen. Jij kwam hier vorig jaar en al die jaren daarvoor NOOIT en die paar posts die je maakte tussen januari en juli maken je nog geen actief oud GRTD user
quote:
Het was hier altijd rustig man.quote:Op zondag 17 november 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, die komen minder doordat de JNG users hier de boel blijven verneuken ja!
Dan hebben ze nog de KSC.quote:Op zondag 17 november 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, die komen minder doordat de JNG users hier de boel blijven verneuken ja!
Jij bent de meest bazige user hier toch?quote:Op zondag 17 november 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, ik kwam hier eerder dan ess, maar ben geen oud user. uh uh
Ik heb er ook geen last van als mijn buurman iemand op straat verkracht. Moet ik dat dan ook maar gewoon goedkeuren?quote:Op zondag 17 november 2013 23:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Joh. Je moet je er niet druk om maken. Heb je er last van? Zolang het geen invloed op je 'offline' leven hebt is er niks aan de hand.
Geef je wel gelijk dat kapen niet in GC hoort.. maar het is ook weer geen wereldramp.
!!quote:Op zondag 17 november 2013 23:12 schreef Tchock het volgende:
Mijn bescheiden mening: topickapen is irritant. Maar door er een groot probleem van te maken wordt de sfeer niet bepaald beter en zo'n big deal is het nou ook weer niet. Aan de andere kant kan je ook gewoon die vijf seconden wachten tot de lapo een TT heeft bedacht, daar ga je ook niet dood van.
Nee dat is STUART !!quote:Op zondag 17 november 2013 23:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent de meest bazige user hier toch?
quote:Op zondag 17 november 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van als mijn buurman iemand op straat verkracht. Moet ik dat dan ook maar gewoon goedkeuren?
niet altijdquote:
Sinds wanneer geldt hier een soort van ONZ beleid? Kano en jij liggen duidelijk op een heel andere lijn. Waarom is dat en waarom blijf jij topic kapen prima vindenquote:Op zondag 17 november 2013 23:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Muggen zijn ook irritant, maar toch moet je er mee leren leven.
Eensquote:Op zondag 17 november 2013 23:12 schreef Tchock het volgende:
Mijn bescheiden mening: topickapen is irritant. Maar door er een groot probleem van te maken wordt de sfeer niet bepaald beter en zo'n big deal is het nou ook weer niet. Aan de andere kant kan je ook gewoon die vijf seconden wachten tot de lapo een TT heeft bedacht, daar ga je ook niet dood van.
Mooie vergelijking man.quote:Op zondag 17 november 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van als mijn buurman iemand op straat verkracht. Moet ik dat dan ook maar gewoon goedkeuren?
Wie ben jij om dat voor mij te bepalenquote:Op zondag 17 november 2013 23:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had het vooral tegen stu die zich hier altijd onnodig druk om maakt
Gewoon negeren, dit werkt alleen maar averechtsquote:Op zondag 17 november 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat hier om het feit dat mensen bewust blijven topic kapen (en ook lapo hunten). Dat is nog nooit acceptabel geweest in GC todat een paar users van JNG hier de boel kwamen 'overnemen'.
Nou gelukkig maar want Kano is werkelijk de meest autistische moderator die ik ooit in mijn leven heb gezien.quote:Op zondag 17 november 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sinds wanneer geldt hier een soort van ONZ beleid? Kano en jij liggen duidelijk op een heel andere lijn. Waarom is dat en waarom blijf jij topic kapen prima vinden
Nee, door kut users uit JNG zijn vaste en leuke users zoals GF, MK, Appel, Gianni en vele anderen hier minder. Omdat de GC mods er geen moer aan lijken te willen doen. Dit is steeds meer een JNG SC en die werd niet voor niets gesloten!quote:Op zondag 17 november 2013 23:12 schreef Jhali het volgende:
Maar als Stu nu gewoon lekker niet over het ''sfeerverziekende getopickaap'' was begonnen was het nu nog gewoon gezellig geweest. Wie is er nu sfeerverziekend?
Vandaar dat Stu het met hem eens is, waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 november 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar want Kano is werkelijk de meest autistische moderator die ik ooit in mijn leven heb gezien.
Ik maak er een big deal van omdat het gewoon steeds hetzelfde verhaal is en het nagenoeg altijd om dezelfde paar users gaat die dat blijven doen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:12 schreef Tchock het volgende:
Als ze die nu niet gesloten hadden hadden wij daar nog lekker gezeten en had jij je goede oude GRTDOJW-SC nog gehad met 10 posts per dagquote:Op zondag 17 november 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, door kut users uit JNG zijn vaste en leuke users zoals GF, MK, Appel, Gianni en vele anderen hier minder. Omdat de GC mods er geen moer aan lijken te willen doen. Dit is steeds meer een JNG SC en die werd niet voor niets gesloten!
Ik zie de grootste aanstichters van het sluiten van JNG hier niet hoorquote:Op zondag 17 november 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, door kut users uit JNG zijn vaste en leuke users zoals GF, MK, Appel, Gianni en vele anderen hier minder. Omdat de GC mods er geen moer aan lijken te willen doen. Dit is steeds meer een JNG SC en die werd niet voor niets gesloten!
En dit ook.quote:Op zondag 17 november 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie de grootste aanstichters van het sluiten van JNG hier niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |