abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134355557
Leeg? Vol! *O* ben ook al bijna helemaal klaar met m'n menu, en wil eigenlijk uiterlijk vrijdag de laatste dingen wel in huis halen. Parsnips... moet even uitvissen hoe lang die houdbaar zijn in de koelkast..

En gerooke zalm, wil ik hebben. Wilde eigenlijk zelf m'n zalm roken, maar heb nog geen rookoventje op de kop weten te tikken voor een schappelijke prijs (hebben nogal wat andere uitgaven op 't moment) en wil daar niet teveel geld aan kwijt zijn. Daarbij weet ik nog steeds niet 100% zeker of ik m'n ouders en zusje een plezier doe met een 5-gangen menu (ze zijn meer van 't gourmetten en de 'grote lappen vlees'), maar wij vinden het leuk, en dit is kerst in óns huis, dus ik ga gewoon m'n best doen en zie wel waar 't scheepje strandt. Heb al 'water bij de wijn gedaan' door een relatief grote rosbief te halen voor ze, want als 't aan mij had gelegen hadden we die eend en had ik wat geëxperimenteerd met andere kleinere lapjes of stukjes vlees. Maar dat kan nog wel voor oud en nieuw denk ik, als schoonpaps komt met z'n vriendin! *O* Want dan gaan we gewoon in de herhaling voor een deel van de gangen :P
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')