Heb je de rest nog niet gelezen?quote:
Zo oud ben ik nog niet. Volgende week 35quote:Op maandag 18 november 2013 12:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom dan maar ook snel naar het 40+ onderdeel van Fok
[...]
hmm dat klinkt als een man die een oudere vrouw in zijn leven nodig heeft.quote:Op maandag 18 november 2013 12:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Haha, sterk, maar ik kan het wel altijd goed vinden met volwassen vrouwen lees: moeders van. Als ik dus heel goed overweg kan met hen, maar niet met de jonge vrouwen, aan wie ligt het dan?
Dat ligt aan die users, maar zulke topics kom ik dan ook niet.quote:Op maandag 18 november 2013 12:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog niet. Volgende week 35
Maar users die schelden als een puber, daar kan ik moeilijk mee communiceren. Dan mag ik zo arrogant zijn als ik wil.
Wie weet.quote:Op maandag 18 november 2013 12:27 schreef drakin het volgende:
[..]
hmm dat klinkt als een man die een oudere vrouw in zijn leven nodig heeft.
Nou... een nieuwe match? Draak en artista?quote:
Niet deze?quote:Op maandag 18 november 2013 12:43 schreef picodealion het volgende:
Guesthouse Paradiso, beste kotsscene ooit.
Ik mis ook altijd de vragen die ik weet, daarom eindig ik elke maand zo laag.quote:Op maandag 18 november 2013 12:56 schreef hornage het volgende:
Damnz, een pokemon vraag gemist! Die had zo van mij moeten zijn, ik had er wel 100 op kunnen noemen
Ik wist dat ik hem een punt had gegeven voor Die Blechtrommel. Moest alleen even kijken waar dat was en wanneer die verdwenen was (om te kijken of er niet meer punten verdwenen waren).quote:Op maandag 18 november 2013 13:46 schreef picodealion het volgende:
Ik was al aan het zoeken, zag het ook net.
Met poepseks is wederzijds respect enorm van belang.quote:Op maandag 18 november 2013 11:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik moet niks. Als zij iets wil moet zij het initiatief maar nemen.
De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik een lading shit over me heen.
quote:Op maandag 18 november 2013 14:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Met poepseks is wederzijds respect enorm van belang.
Nee maar serieus.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 14:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee maar serieus.
Je bent er toch niet trots op als man zijnde als de vrouw het initiatief heeft genomen?
quote:Op maandag 18 november 2013 11:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik moet niks. Als zij iets wil moet zij het initiatief maar nemen.
De laatste keer dat ik dat deed bij haar kreeg ik een lading shit over me heen.
Nou moet je ophouden Sasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |