quote:Op zondag 17 november 2013 23:05 schreef heywoodu het volgende:
Zo klaar, Yuskov stort in. Slotronde 33.5
Ik verhoog naar 34.3quote:
Klopt, want kwartetstart.quote:
Yep, zo'n 5k is een goede basis voor een 1500m.quote:Op zondag 17 november 2013 23:05 schreef Karelnoord het volgende:
Zou die dit als trainingsrit voor de 1500 meter zien?
nee, anders was die tijd van Kramer wel erkend geweestquote:Op zondag 17 november 2013 23:06 schreef marcodej het volgende:
Telt een tijd in de 5km ook als officieel wereldrecord 3km?
Nee, want Ervik had tijdenlang het WR 3.000 meter, terwijl Kramer een snellere split had op de 5 km.quote:Op zondag 17 november 2013 23:06 schreef marcodej het volgende:
Telt een tijd in de 5km ook als officieel wereldrecord 3km?
True, maar ik vind het gewoon tellen. Frank deed net overkomen alsof hij het nog nooit gereden had.quote:
Dat valt echt wel mee.quote:Op zondag 17 november 2013 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Commentatoren op TV kunnen hun mond echt niet houden, het is alsof ze een boek van 500 pagina's binnen zes minuten vertellen, echt ongelofelijk
Inderdaad, ik denk dat hij een hele goede training heeft geredenquote:Op zondag 17 november 2013 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
hij houdt het verval toch nog beperkt moet ik zeggen
OS Hamar. Hij moest ook snel starten, want Koss had al een bizarre tijd neergezet.quote:Op zondag 17 november 2013 23:08 schreef Ericr het volgende:
Ritsma deed ook ooit eens met zo'n ultra flitsende aerodynamische schaatsen.
[ afbeelding ]
Supersnel openen en dan maar zien waar het schip strandt.
dat was een rondje 29 en toen was het over en heeft hij die schaatsen nooit meer aan gedaanquote:Op zondag 17 november 2013 23:08 schreef Ericr het volgende:
Ritsma deed ook ooit eens met zo'n ultra flitsende aerodynamische schaatsen.
[ afbeelding ]
Supersnel openen en dan maar zien waar het schip strandt.
Of Bob he!quote:Op zondag 17 november 2013 22:51 schreef heywoodu het volgende:
Kijken of Sven alles onder de 29.37 kan houden en dus voor het snelste langzaamste rondje ooit kan gaan.
Het is op tv hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 23:09 schreef DeeBee het volgende:
'Lijst van 25 snelste 5.000 meters...'
Joris heeft schaatsstatistieken.nl open staan...
Het is ook live op NL3quote:Op zondag 17 november 2013 23:09 schreef DeeBee het volgende:
'Lijst van 25 snelste 5.000 meters...'
Joris heeft schaatsstatistieken.nl open staan...
alleen weer niet hard genoegquote:Op zondag 17 november 2013 23:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ivan de verschrikkelijke rijdt weer zoals gewoonlijk; als een sluipmoordenaar.
29,9, 30,2, 30,7, 30,9. Eindigen met 33,56. In de 29 openen was toen ongekend.quote:Op zondag 17 november 2013 23:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OS Hamar. Hij moest ook snel starten, want Koss had al een bizarre tijd neergezet.
http://www.npo.nl/live/nederland-3quote:Op zondag 17 november 2013 23:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zit ver bij de TV vandaan, dus moet ik het toch met Joris doen. Waarom lussen ze de TV niet even door naar internet..
Potje voor commentatoren moet waarschijnlijk op.quote:Op zondag 17 november 2013 23:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zit ver bij de TV vandaan, dus moet ik het toch met Joris doen. Waarom lussen ze de TV niet even door naar internet..
quote:
Ik genoot net zo van die 18p stream op NOS.nl!quote:
Da's volgens mij een oude shorttracker die het een paar keer op de lange baan geprobeerd heeft.quote:Op zondag 17 november 2013 23:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Ik genoot net zo van die 18p stream op NOS.nl!
Wow, ik kwam er ook achter dat Swings niet het Belgisch record op de 500 meter heeft, maar dat Wim de Deyne (wie?) dat heeft.
quote:Op zondag 17 november 2013 23:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Ik genoot net zo van die 18p stream op NOS.nl!
Wow, ik kwam er ook achter dat Swings niet het Belgisch record op de 500 meter heeft, maar dat Wim de Deyne (wie?) dat heeft.
Kan ik meer van genieten dan zo'n do-or-diepoging van Yuskov.quote:
Als je de eerste helft van Yuskovs race combineert met het tweede deel van de race van Skobrev heb je een toptijd.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je de eerste helft van Yuskov race combineert met het tweede deel van de race van Skobrev heb je een toptijd. vet WR.
Dan heb je Sven Kramer of Jorrit Bergsma.quote:Op zondag 17 november 2013 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je de eerste helft van Yuskov race combineert met het tweede deel van de race van Skobrev heb je een toptijd.
Op de OS gaan ze een wisseltruc uitvoeren.quote:Op zondag 17 november 2013 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je de eerste helft van Yuskov race combineert met het tweede deel van de race van Skobrev heb je een toptijd.
dan heb je een tijd van dik onder de zes minutenquote:Op zondag 17 november 2013 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
5.55 zoals Wennemars beweertquote:Op zondag 17 november 2013 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan heb je een tijd van dik onder de zes minuten
5 km teamaflossing, leuk!quote:Op zondag 17 november 2013 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je de eerste helft van Yuskovs race combineert met het tweede deel van de race van Skobrev heb je een toptijd.
Toch zullen Kramer en Bergsma niet bang worden van deze tijd.quote:Op zondag 17 november 2013 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
Skobrev laat toch zien goed in vorm te zijn
klopt. Kramer zal wel in 6.02 winnen ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zullen Kramer en Bergsma niet bang worden van deze tijd.
Wil Skobrev in Sochi potten breken (lees medaille halen), dan zal hij toch iets gedurfder moeten starten.
Als je de opening van pak em beet Nagashima combineert met een tussenrondje van Davis, wat rondjes consolideren van Kramer en wat slotrondes van Skobrev ook.quote:Op zondag 17 november 2013 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je de eerste helft van Yuskovs race combineert met het tweede deel van de race van Skobrev heb je een toptijd.
Is bij het shorttrack geen probleem.quote:Op zondag 17 november 2013 23:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Aflossen met een schaats in de hiel bij de volgende schaatser. Spektakel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |