29,9, 30,2, 30,7, 30,9. Eindigen met 33,56. In de 29 openen was toen ongekend.quote:Op zondag 17 november 2013 23:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OS Hamar. Hij moest ook snel starten, want Koss had al een bizarre tijd neergezet.
http://www.npo.nl/live/nederland-3quote:Op zondag 17 november 2013 23:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zit ver bij de TV vandaan, dus moet ik het toch met Joris doen. Waarom lussen ze de TV niet even door naar internet..
Potje voor commentatoren moet waarschijnlijk op.quote:Op zondag 17 november 2013 23:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zit ver bij de TV vandaan, dus moet ik het toch met Joris doen. Waarom lussen ze de TV niet even door naar internet..
quote:
Ik genoot net zo van die 18p stream op NOS.nl!quote:
Da's volgens mij een oude shorttracker die het een paar keer op de lange baan geprobeerd heeft.quote:Op zondag 17 november 2013 23:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Ik genoot net zo van die 18p stream op NOS.nl!
Wow, ik kwam er ook achter dat Swings niet het Belgisch record op de 500 meter heeft, maar dat Wim de Deyne (wie?) dat heeft.
quote:Op zondag 17 november 2013 23:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Ik genoot net zo van die 18p stream op NOS.nl!
Wow, ik kwam er ook achter dat Swings niet het Belgisch record op de 500 meter heeft, maar dat Wim de Deyne (wie?) dat heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |