Bij de mannen geen kansen op de top-3?quote:Op zondag 17 november 2013 22:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
voor de plekken 4 5 en 6 wel ja niet voor de top 3 daar moet je eerlijk in zijn
Smeekens en de beide Mulders kunnen ook "gewoon" meedoen om goud daar..quote:Op zondag 17 november 2013 22:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
voor de plekken 4 5 en 6 wel ja niet voor de top 3 daar moet je eerlijk in zijn
ik denk dat Azie en Noord Amerika die plekken gaan pakkenquote:Op zondag 17 november 2013 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de mannen geen kansen op de top-3?
Die is al klaar:quote:
twitter:AnnetteGerrit twitterde op zondag 17-11-2013 om 21:14:03Een fijn gevoel overgehouden aan m'n Holland Cup weekend! 2 eerste plekken en een positief gevoel. #heerlijk reageer retweet
Op laagbandbanen horen de 3 Nederlanders bij de topfavorieten.quote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat Azie en Noord Amerika die plekken gaan pakken
Dat zit zo dicht bij elkaar allemaal aan de top, Nederland heeft daar echt wel hele goede medaillekansen, net als de Noord-Amerikanen en Aziaten. Geen van die 3 blokken zie ik echt als beter dan de anderen.quote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat Azie en Noord Amerika die plekken gaan pakken
dat geeft de burger moedquote:Op zondag 17 november 2013 22:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Die heeft al gereden. 1:20.43 in Alkmaar. 1e bij de Holland Cup.
De Mulders zijn tot nu toe één van de constantsten, met Mo en Gregg. Dus ze hebben zeker wel kansen.quote:Op zondag 17 november 2013 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zit zo dicht bij elkaar allemaal aan de top, Nederland heeft daar echt wel hele goede medaillekansen, net als de Noord-Amerikanen en Aziaten. Geen van die 3 blokken zie ik echt als beter dan de anderen.
bepaald geen slechte tijd voor Alkmaar. Geeft toch weer wat hoopquote:Op zondag 17 november 2013 22:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Die heeft al gereden. 1:20.43 in Alkmaar. 1e bij de Holland Cup.
NR 1.13.33!!quote:Op zondag 17 november 2013 22:21 schreef vaarsuvius het volgende:
Hup ireentje, tijd voor een 1.13.50
quote:
quote:
Ze zat er vorig jaar al een beetje aan te komen, maar vanaf Calgary is ze echt losquote:
blijft een heldquote:Op zondag 17 november 2013 22:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die heeft het zwaar dit weekend. Al zijn tijden door vrouwen geklopt
Het zou me in elk geval helemaal niks verbazen, tenzij Van Beek dat doetquote:Op zondag 17 november 2013 22:26 schreef Aguero het volgende:
Maar ze kan het nu meteen weer kwijt raken.
ah gelukkig. ben ik niet de enigequote:
neuh maar goud is ook goedquote:Op zondag 17 november 2013 22:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Denk niet dat ze voor die tijd nog een WR rijdt.
Mooi lichaam, heeft tenminste nog de juiste rondingen als topsportvrouw!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |