SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Alle mannen die gewoon koken ipv het afschuiven op hun vriendin/moeder/welkvrouwelijkfiguurdanook zijn helden in mijn ogen. En zo vies ziet het er niet eens uit.
Een wijs man hier vertelde ooit dat een streef iets is voor onzekere pubers.quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
Heeft een van de vrouwen hier trouwens een goed (en met name haalbaar) streeffysiek? Ik heb eigenlijk geen flauw idee waar ik naartoe wil trainen en baal daar een beetje van
Wat voor bouw heb je? petit?quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
Heeft een van de vrouwen hier trouwens een goed (en met name haalbaar) streeffysiek? Ik heb eigenlijk geen flauw idee waar ik naartoe wil trainen en baal daar een beetje van
Lift heavy, get results.quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
Hehe op de een of andere manier verbaast dit me niet, denk vanwege Panzerquote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oui oui. Rond de 55 kg bij 1.73, tenger gebouwd. Ecto in hart en nieren
Ja dat vind ik dus lastig in te schattenquote:Op zondag 17 november 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Streeffysieken werken ook niet, iedereen is anders.
Probeer gewoon de biggest, baddest, strongest versie van jezelf te maken.
zekerquote:Op zondag 17 november 2013 22:05 schreef VMSDKR het volgende:
https://www.facebook.com/before.after.share
Nice
Prachtig stelletje.quote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe op de een of andere manier verbaast dit me niet, denk vanwege Panzer
Wat vind je hiervan;
streefkoppel:
[ afbeelding ]
fysiek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat streeffysieken er zijn om te werken, ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken / goede motivatie
Is je eigen schuld.quote:Op zondag 17 november 2013 21:38 schreef JackieBrown het volgende:
Oke eerst al de bolling van bips kunnen bevestigen, nu weer over m'n gezicht. Waarom bezit je zoveel info Yuri
Oh dat stelletje is leuk! Als ik hier naar kijk moet ik met name aan m'n abs ga werken, en wat VP kwijt. Thanks!quote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan;
streefkoppel:
[ afbeelding ]
fysiek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat streeffysieken er zijn om te werken, ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken / goede motivatie
quote:Op zondag 17 november 2013 22:05 schreef VMSDKR het volgende:
https://www.facebook.com/before.after.share
Nice
haal je nooitquote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan;
streefkoppel:
[ afbeelding ]
fysiek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
damnquote:
rot op met die anavar turkenquote:Op zondag 17 november 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 weer 5 pagina's aan discussie over natty/niet natty.
En anders
[ afbeelding ]
Hey, die heb ik ook!quote:Op zondag 17 november 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 weer 5 pagina's aan discussie over natty/niet natty.
En anders
[ afbeelding ]
Volgens mij verschilt het per persoon, maar super gezond is het sowieso niet. Zodra je vetpercentage onder de 18% komt heb je wel een probleem. Ik heb toen ik 18 was een tijdje op 14% gezeten, en toen werd ik ook gewoon niet meer ongesteldquote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of het voor vrouwen hormonaal gezien verstandig is om abs te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |