Die klemlichten zien er idd goed uit, ik heb ze op amazon al gevonden. Het gaat om wijnflessen, ik heb al een opnametent van 90x90 dus alleen de belichting ontbreekt nog. Ik heb een zoomlens (18-105mm dacht ik).quote:Op zondag 17 november 2013 20:29 schreef DuvalBrood het volgende:
Dit zou kunnen helpen: http://film-lighting.wond(...)ht-kit-for-25-71591/
Met name die tip over die klemlichten is wel goed. Hoe groot zijn de producten? Ga je met een macro lens werken?
Hahaquote:Op zondag 17 november 2013 20:47 schreef Crientj het volgende:
Die reflectie ga je op een gegeven moment vervloeken haha.
Je kan eventueel zoiets namaken: http://www.diyphotography.net/diy_project_light_box
quote:Op donderdag 21 november 2013 02:00 schreef Susteren het volgende:
Ik zou sowieso voor daylight lampen gaan ipv tungsten voor producten.
Voor een wijnfles is die al te klein. Een glas gaat net.quote:Op zondag 1 december 2013 23:04 schreef shiznuts het volgende:
Dit niks? 35 ekkies bij de Xenos:
[ afbeelding ]
Dat past maar nét!quote:Op maandag 2 december 2013 18:03 schreef Ouwesok het volgende:
Voor een wijnfles is die al te klein. Een glas gaat net.
Daarbij zijn de bijgeleverde spotjes beter voor de lachspieren dan voor je sensor, mogen dus ook nog even vervangen worden.
Ik heb het even snel gedaan om Ouwesoks ongefundeerde reactie te weerleggen. Overigens raad ik dit product niet aan, maar om heel andere redenen. De grootste lacher is het meegeleverde 'statief' dat amper in staat is een compactcamera stabiel te houden. Het grootste gevaar zijn de halogeendaglichtlampen in lichte plastic armaturen. Op een warme dag begon één van de lampen zelfs te rokenquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:17 schreef shiznuts het volgende:
! Ff strijkboutje over dat achter-/ondergrondje halen?
De belichting is wel nogal 'harsch'. Kun je die ook dimmen?
Anders natuurlijk wat verder weg zetten. Misschien ook wat onder die lampjes zetten; een blik soep ofzo.
Verder zie ik er toch best mogelijkheden mee, toch?
Mja, misschien niet voor iemand met een Hasselblad. Maar iemand die eigen productjes verkoopt ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |