Gisteren nog een rel geweest.quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Fok-it het volgende:
Ja, laten we rellen. Al te lang niet meer gedaan
quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En mensen die anders denken worden verplicht die mentaliteit over te nemen.
Ja godver, het idee is toch mooi manquote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En mensen die anders denken worden verplicht die mentaliteit over te nemen.
Kapitalisme is het beste systeem dat er is, jammer dat ze het verkracht hebbenquote:
Darten is met pijltjes, niet met een bal.quote:
Die was niet live te volgenquote:
Lekker blijven dromen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja godver, het idee is toch mooi man![]()
Als mensen minder slim zijn, het moeilijk hebben etc, dat ze dan niet in hun ster worden genaaid, maar dat ze gewoon geholpen worden door de mensen die het kunnen hebben
Linkquote:
Ik vind dat idee helemaal niet mooi. Het gaat tegen elke vorm van vrijheid in.quote:Op zondag 17 november 2013 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja godver, het idee is toch mooi man![]()
Als mensen minder slim zijn, het moeilijk hebben etc, dat ze dan niet in hun ster worden genaaid, maar dat ze gewoon geholpen worden door de mensen die het kunnen hebben
Dan zoek je hetquote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet zo niet welk topic, maar was geniaal.
0.009259259quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga weg.
Ik word agressief van de posts van inso.
Doei.
Dag tjackaquote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga weg.
Ik word agressief van de posts van inso.
Doei.
Wat is daar niet mooi aan? Wat heb je er aan als iedereen als een individualist door het leven gaat, geen rekening houdend of denkend aan een ander?quote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat idee helemaal niet mooi. Het gaat tegen elke vorm van vrijheid in.
Het idee is op zich ok, maar dan heb je van die uitkeringstrekkers die daar misbruik van gaan maken.quote:Op zondag 17 november 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
En daarnaast ben ik zo'n beetje de grootste liberalist die er rondloopt maargoed
je moet mensne niet in de shit laten gaan, maar als je harder werkt mag je ook meer verdienen etc.
Omdat het tegen elke vorm van individueel denken in gaat. Het communisme gaat uit van een systeem waar iemand anders voor jou beslist wat je wel en niet moet doen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar niet mooi aan? Wat heb je er aan als iedereen als een individualist door het leven gaat, geen rekening houdend of denkend aan een ander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |