Sinds wanneer heb jij een vriendin..quote:Op zondag 17 november 2013 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Oké, morgen wil mijn vriendin dus hier komen en das leuk en zo. Maareh. Heb geen zin om m'n ouders iets te vertellen. + Heerlijk veel privacy hier.
Waarom zou je het je ouders niet vertellenquote:Op zondag 17 november 2013 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Oké, morgen wil mijn vriendin dus hier komen en das leuk en zo. Maareh. Heb geen zin om m'n ouders iets te vertellen. + Heerlijk veel privacy hier.
komen of 'komen'quote:Op zondag 17 november 2013 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Waarom de emo.gifquote:Op zondag 17 november 2013 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een vriendin..
Nee, maar dat gaat weer veel gezuer opleveren. ZO GEEN ZIN IN.quote:Op zondag 17 november 2013 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je het je ouders niet vertellenje bent toch geen 12?
Beide.quote:
Uhh gewoon vertellen?quote:Op zondag 17 november 2013 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Omdat het ineens boem pof isquote:Op zondag 17 november 2013 20:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom de emo.gif
[..]
Nee, maar dat gaat weer veel gezuer opleveren. ZO GEEN ZIN IN.
[..]
Beide.
Denk dat je meer privacy kan verwachten als je ze verteld dat het je vriendin isquote:Op zondag 17 november 2013 20:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom de emo.gif
[..]
Nee, maar dat gaat weer veel gezuer opleveren. ZO GEEN ZIN IN.
[..]
Beide.
Ze is vet bejaard dus dan zou het wel serieus zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:
nope.quote:Op zondag 17 november 2013 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je meer privacy kan verwachten als je ze verteld dat het je vriendin is
quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ze is vet bejaard dus dan zou het wel serieus zijn.ze is oud jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat dat zó veel gezeur oplevertquote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Crack_ het volgende:
Waarom zou je niet vertellen dat het je vriendin is
goed verhaal.quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik hoop de je vriendin net zo hard zuigt als dat ik vandaag gespeeld had
Nou ja zeg.quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik hoop de je vriendin net zo hard zuigt als dat ik vandaag gespeeld had
Sure, daarom weet iedereen hier ook van je MAP.quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hang niet mijn hele privéleven hier op FOK!
[..]
Weet ik niet?
Boeiend, niemand hier kent mij.quote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sure, daarom weet iedereen hier ook van je MAP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |