De woorden van 1 lid waren ' dit lijkt toch wel erg op zelfverrijking of zelfverheerlijking'quote:Op zondag 17 november 2013 19:38 schreef Basxt het volgende:
neehoor. gewoon lekker aanklagen op copyright.
hun zouden dat toch ook niet willen?
Nee. Gewoon terecht hoorquote:Op zondag 17 november 2013 19:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Maar ik voel me dan gelijk zo'n zeiksnor
Ja, toch wel?quote:
Wees gewoon hard. Of je haalt m'n foto dr af, of ik zal zelf maatregelen nemenquote:Op zondag 17 november 2013 19:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, toch wel?
Maar wat doe ik dan?
meteen copyright infringement doen? Dat vind ik ok weer zo wat. En aangezien m'n bericht erover gedelete is en ik verder niks zie of hoor, denk ik dat een algemeen bericht niks uithaalt.
First world problems
Ja begrijp me niet verkeerd an sich vind ik het prima, en tuurlijk, hele eer enzo, is toch mijn foto, maar KOM op je kunt toch wel een watermerk laten staan?quote:Op zondag 17 november 2013 19:44 schreef Basxt het volgende:
[..]
Wees gewoon hard. Of je haalt m'n foto dr af, of ik zal zelf maatregelen nemen
Als ze dat niet doen dan kun je het toch vragen -- dat heb je gedaan en ze hebben je afgewimpeld.quote:Op zondag 17 november 2013 19:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja begrijp me niet verkeerd an sich vind ik het prima, en tuurlijk, hele eer enzo, is toch mijn foto, maar KOM op je kunt toch wel een watermerk laten staan?
hun wat?quote:Op zondag 17 november 2013 19:38 schreef Basxt het volgende:
neehoor. gewoon lekker aanklagen op copyright.
hun zouden dat toch ook niet willen?
als jij een foto van hun pakt.quote:
killquote:
Neh ik red mezelf wel, verder is het wel een leuke groep, maar tochbedanktquote:Op zondag 17 november 2013 19:51 schreef Basxt het volgende:
hoe heet de pagina? wij fokkers komen voor elkaar op
okee hahaquote:Op zondag 17 november 2013 19:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Neh ik red mezelf wel, verder is het wel een leuke groep, maar tochbedankt
Denk dat Basxt uit Utrecht komt.quote:Op zondag 17 november 2013 19:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee. Wel als je 'zij' en 'hen' bedoeld ipv hun?
Ferrari_Tape is gewoon een zeikerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aldus de admin van de groep die de foto ws. met paint heeft omgezet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |