SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier![]()
Ik ben een jaar geleden gaan hardlopen omdat mijn conditie achteruit ging, en mijn buik vooruitquote:
Mijn conditie ging er snel op vooruit (heb 10km in een uurtje gedaan), maar afvallen lukte niet echt. Van 90 naar 88kg gegaan. Omdat er dus meer bewogen moest worden heb ik een maand de 30-day-shred gedaan. Je probeert eens wat.
Daarmee van 88 naar 86 gegaan, en de contouren van mijn spieren werden ook zichtbaarder.
80 was eigenlijk mijn streefgewicht (dan had ik geen overgewicht meer, en een goede basis om aan bb te beginnen), maar het was zo gaan kriebelen (ook mede doordat ik weer contact had met een oude vriend die serieus met bb bezig is) dat ik besloot dat het verdere vetverlies maar op zich moest wachten tot ik aan een cut toe was
Begin augustus dus gaan trainen. De eerste 2 weken zomaar was, daarna (nu dus 3 maanden) met een schema.
Voedingsschema moet ik nog aan werken![]()
![]()
nice, heb je ook een before pic voordat je met BB begon?quote:Op zondag 17 november 2013 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een jaar geleden gaan hardlopen omdat mijn conditie achteruit ging, en mijn buik vooruit
Mijn conditie ging er snel op vooruit (heb 10km in een uurtje gedaan), maar afvallen lukte niet echt. Van 90 naar 88kg gegaan. Omdat er dus meer bewogen moest worden heb ik een maand de 30-day-shred gedaan. Je probeert eens wat.
Daarmee van 88 naar 86 gegaan, en de contouren van mijn spieren werden ook zichtbaarder.
80 was eigenlijk mijn streefgewicht (dan had ik geen overgewicht meer, en een goede basis om aan bb te beginnen), maar het was zo gaan kriebelen (ook mede doordat ik weer contact had met een oude vriend die serieus met bb bezig is) dat ik besloot dat het verder vetverlies maar op zich moest wachten tot ik aan een cut toe was
Begin augustus dus gaan trainen. De eerste 2 weken zomaar was, daarna (nu dus 3 maanden) met een schema.
Voedingsschema moet ik nog aan werkenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Heb ikquote:Op zondag 17 november 2013 18:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice, heb je ook een before pic voordat je met BB begon?
Even eten, daarna komt ie eraan![]()
![]()
Jezus zeg, veel eten is wel ff wennenAls je ineens stopt met chips en al die rotzooi is het nog best moeilijk om 3000kcal naar binnen te werken
![]()
![]()
Van iemand de TT ff fixen: sleep with two
Ik lijk eindelijk wat progressie te boeken me dat kippenborstje van me. Bench stats om te janken, maar er zit progressie in. Borst moet ik dus duidelijk anders aanpakken dan benen en rug.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Mag ik jullie voor voeding doorsturen naar de pagina www.guydroog.com ? Het stukje over voeding is wel erg minimaal/basic. Bij de zoekfunctie kun je heel goeie artikelen vinden om te cutten of te bulken.![]()
Valt wel mee toch, volle melk met havermout, pinda's, 's avonds nog een berg vlees en rijst/aardappelen, zit je zo aan de 3k.quote:Op zondag 17 november 2013 18:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Jezus zeg, veel eten is wel ff wennenAls je ineens stopt met chips en al die rotzooi is het nog best moeilijk om 3000kcal naar binnen te werken
![]()
no thanks jeffquote:Op zondag 17 november 2013 19:10 schreef Insulinjunk het volgende:
Mag ik jullie voor voeding doorsturen naar de pagina www.guydroog.com ? Het stukje over voeding is wel erg minimaal/basic. Bij de zoekfunctie kun je heel goeie artikelen vinden om te cutten of te bulken.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Die guy is wel droog.quote:Op zondag 17 november 2013 19:10 schreef Insulinjunk het volgende:
Mag ik jullie voor voeding doorsturen naar de pagina www.guydroog.com ? Het stukje over voeding is wel erg minimaal/basic. Bij de zoekfunctie kun je heel goeie artikelen vinden om te cutten of te bulken.If not now, then when.![]()
Vraag het die keeper van den haag, die heeft daar ervaring meequote:Op zondag 17 november 2013 19:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tips voor goede simpele sterke goed-zittende straps?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
ik heb laatst leren straps gekocht, dingen zijn best fijnquote:Op zondag 17 november 2013 19:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tips voor goede simpele sterke goed-zittende straps?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
lol wutquote:Op zondag 17 november 2013 19:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Vraag het die keeper van den haag, die heeft daar ervaring meeLink?quote:Op zondag 17 november 2013 19:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb laatst leren straps gekocht, dingen zijn best fijnIf not now, then when.![]()
Zie DMquote:Op zondag 17 november 2013 18:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice, heb je ook een before pic voordat je met BB begon?![]()
had ze uit tjechie lol van die goodlift.. tezamen met wat andere bestellingenquote:
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 19:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Vraag het die keeper van den haag, die heeft daar ervaring mee![]()
![]()
Leuk hoor nieuw personeel.
Midden in de hipdrive 'meneer, doet u mee met de buikspieren?'
Ik heb geloof ik nog nooit zo snauwend nee geantwoord. Basislesje etiquette kunnen die wijven wel gebruikenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ah alright. Thanks.quote:Op zondag 17 november 2013 19:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
had ze uit tjechie lol van die goodlift.. tezamen met wat andere bestellingen
If not now, then when.![]()
Had ik ook afgelopen week, 2 nachten van 3 uurtjes slaap .. ik ging dood van de spierpijnquote:Op zondag 17 november 2013 20:36 schreef Hiatus het volgende:
Merk wel dat ik (veel) meer spierpijn heb wanneer ik weinig slaap!
Wilde ik gewoon even mededelen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: