SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie mam.quote:Op zondag 17 november 2013 15:47 schreef jepperdeprep het volgende:
Zijn er nog meer aandachtshoertjes gebanned?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Shhht, jongens. Dit topic is niet bedoeld voor meer dan 10 posts per dag. FF kappen allemaal, anders worden de Xboxers wakker.![]()
Ik vond hem echt slecht hoor. Maar je hebt m voor de verkoop denk ik?quote:Op zondag 17 november 2013 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou ja, nu is er weer ruimte voor dit soort posts: [ afbeelding ]![]()
Alleen Zhano nog.quote:Op zondag 17 november 2013 15:47 schreef jepperdeprep het volgende:
Zijn er nog meer aandachtshoertjes gebanned?![]()
Hadden we het over NSB'ers en dan gooi jij er Onazi in.quote:Op zondag 17 november 2013 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou ja, nu is er weer ruimte voor dit soort posts: [ afbeelding ]Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Banwaardig. Blijkbaar...quote:Op zondag 17 november 2013 15:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hadden we het over NSB'ers en dan gooi jij er Onazi in.![]()
Zijn stats zijn toch best goed. Maar uiteraard heb ik hem daarvoor (ik heb hem ook in mijn club maar deze levert wel 2.5k op met wat geluk)quote:Op zondag 17 november 2013 15:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vond hem echt slecht hoor. Maar je hebt m voor de verkoop denk ik?![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 15:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hadden we het over NSB'ers en dan gooi jij er Onazi in.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 15:47 schreef jepperdeprep het volgende:
Zijn er nog meer aandachtshoertjes gebanned?vanavond clubben?quote:Young bloods everywhere....![]()
Ik vind Hong Jeong Ho helemaal niet zo goed. Te slap in de duels ondanks zijn 90 strength. Verder heeft hij nog geen 1 goal gemaakt uit een corner.![]()
Heb me laten vertellen dat elke downie dat kan. (No offense)quote:Op zondag 17 november 2013 15:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bewonderenswaardig dat Patje ooit een mod is geweest![]()
van ONZ hequote:Op zondag 17 november 2013 15:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bewonderenswaardig dat Patje ooit een mod is geweest![]()
True, been there, done that.quote:Op zondag 17 november 2013 15:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb me laten vertellen dat elke downie dat kan. (No offense)Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |