dat bedoel ik dus. waarom zegt iedereen dan krachttraining.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je lichaam haalt niet van 1 plek vet weg. Dus als je je buik minder wilt hebben zal je gewoon op dieet moeten en dan naarmate de tijd vordert zal ook je buik minder worden.
Waarschijnlijk omdat iedereen dan achterlijk isquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:48 schreef katindeboom het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. waarom zegt iedereen dan krachttraining.
je hoeft niet plaatstelijk vet te verbranden met krachttraining. Is meer voor spierbehoud en calorie verbranding. Als jij alleen cardio gaat doen heb je zometeen mooie velletjes om je heen hangen leuk als je moet pissen en zie je er nog steeds dik uit maar dan in kleiner formaat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat iedereen dan achterlijk is
Je hebt gelijk dat krachttraining nuttig is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef bram1241 het volgende:
[..]
je hoeft niet plaatstelijk vet te verbranden met krachttraining. Is meer voor spierbehoud en calorie verbranding. Als jij alleen cardio gaat doen heb je zometeen mooie velletjes om je heen hangen leuk als je moet pissen en zie je er nog steeds dik uit maar dan in kleiner formaat.
Waarom quote je mij nou weer in godsnaamquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef bram1241 het volgende:
[..]
je hoeft niet plaatstelijk vet te verbranden met krachttraining. Is meer voor spierbehoud en calorie verbranding. Als jij alleen cardio gaat doen heb je zometeen mooie velletjes om je heen hangen leuk als je moet pissen en zie je er nog steeds dik uit maar dan in kleiner formaat.
Voldoende eiwitten is een goed idee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom quote je mij nou weer in godsnaam
Dianobol ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Voldoende eiwitten is een goed idee.
En mijn ballen zijn me dierbaar...quote:
Waarom wordt dit hele topic verneukt...quote:
Dit.quote:Op zondag 17 november 2013 08:49 schreef Gutanoth het volgende:
Kappen met cardio dan, per direct. Nooit meer naar een fiets of loopband kijken en gewoon krachttraining doen.
Die vraag is heel simpel te beantwoorden: je bent aids. Ga weg van FOK!. Voor eeuwig en altijd. FOK! zonder Roadtripquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:05 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Waarom wordt dit hele topic verneukt...
Fok sinds mijquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef Yonder het volgende:
[..]
Die vraag is heel simpel te beantwoorden: je bent aids. Ga weg van FOK!. Voor eeuwig en altijd. FOK! zonder Roadtrip
Ik heb vandaag een magnetronmaaltijd met 450 calorieën gegeten. En 1 appel. Dat is echt rond de 600 calorieën.quote:Op woensdag 20 november 2013 03:22 schreef Drinky het volgende:
500-1000 kcal eten en cardio doen en nog in staat zijn een kuttopic te posten.
Sowieso dat je je calorieën zwaar onderschat en geheid dat je er een ecto lichaam aangaat overhouden.
eet dan gewoon helemaal niks, stop je op een gegeven moment vanzelf.quote:Op woensdag 20 november 2013 03:27 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een magnetronmaaltijd met 450 calorieën gegeten. En 1 appel. Dat is echt rond de 600 calorieën.
Maar idd het is niet gezond. Ik voel me ook verschrikkelijk. Maar ik kan niet stoppen.
Ik heb het ooit geprobeerd. 4 dagen helamaal niets gegeten. Ik dacht dat ik dood ging... Probeer het voor de gein eens. Het brengt first world problems in perspectief.quote:Op woensdag 20 november 2013 03:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
eet dan gewoon helemaal niks, stop je op een gegeven moment vanzelf.
ik heb geen behoefte aan aandachtshoererij op deze manier.quote:Op woensdag 20 november 2013 03:35 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb het ooit geprobeerd. 4 dagen helamaal niets gegeten. Ik dacht dat ik dood ging... Probeer het voor de gein eens. Het brengt first world problems in perspectief.
Nee.quote:Op zondag 17 november 2013 08:52 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Van krachttraining wordt je alleen maar weer zwaarder.
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 14:21 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Wat een uiterst goed onderbouwde reactie.
Neequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |