abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 09:26:40 #26
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_133336706
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:20 schreef Motorbass het volgende:

[..]

Klopt, maar al doe je krachttraining zonder dat je de spieren hebt, heb je alsnog een hogere verbranding = snellere stofwisseling.
TS wil afvallen, niet gespierd worden
Wat? :{
Krachttraining doe je op dat moment juist om spiermassa te kweken, logisch dat je dat dan nog niet (voldoende) hebt. Op het moment dat je krachttraining doet (met een goed voedingsschema) kom je spiermassa aan.
quote:
Oftewel TS moet:

- krachttraining in de sportschool doen
- een voedingsschema maken en ervoor zorgen dat hij ~300 kcal onder zijn behoefte zit.
- zichzelf elke week op hetzelfde tijdstip wegen.
TS moet er nu eerst voor zorgen dat hij in spiermassa groeit. Daarna pas die spiermassa gaan gebruiken om z'n vetpercentage omlaag te brengen.
F.K.A. SuperwormJim
pi_133336721
Mensen die geen feeder zijn/hebben :') .
blablablabla
pi_133336757
500 cal ? Wat eet je dan ?
pi_133336767
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:25 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Haha stiekem wil ik eigenlijk ook wel gespierd worden. Ik was echter begonnen met afvallen, want ik ben dik en dat is prioriteit nummer 1.
Zorg er dan voor dat je op een verantwoorde manier leert eten. Spieren kweken is een kwestie van tijd, krachttraining en gezond, eiwitrijk eten en dat is niet altijd even makkelijk om vol te houden.

quote:
Dat duurt alleen kneiter lang. Ik zit nu 2500 a 3000kcal onder mijn behoefte en ik zie het vliegen. Dat werkt eigenlijk motiverender.
Ik ga ook niet dood van de honger. Alleen mijn adem is verschrikkelijk.
Waar je nu mee bezig bent is het klassieke jojo-effect. Door een crash dieët te volgen, remt je metabolisme ontzettend af. Gevolg is dat je nu amper trek hebt (zoals je al zei), maar over een paar weken betaal je daarvoor de prijs. Als je weer wat meer gaat eten, zal je vertraagde metabolisme ervoor zorgen dat de kilo's er weer bij komen.

Je moet afvallen op een verantwoorde manier, niet teveel kcal tegelijk en met een maximum van 1 kilo per week. Realiseer je dat afvallen niet een kwestie is van diëten, maar een verandering van levensstijl. Dat kost eenmaal tijd.

quote:
Waarom zou ik dat precies moeten doen?
Zie hierboven. Je kan dan goed in de gaten houden of je op een verantwoorde manier bezig bent en of je misschien te snel afvalt (>1 kg per week)
pi_133336770
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:26 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Wat? :{
Krachttraining doe je op dat moment juist om spiermassa te kweken, logisch dat je dat dan nog niet (voldoende) hebt. Op het moment dat je krachttraining doet (met een goed voedingsschema) kom je spiermassa aan.

[..]

TS moet er nu eerst voor zorgen dat hij in spiermassa groeit. Daarna pas die spiermassa gaan gebruiken om z'n vetpercentage omlaag te brengen.
Krachttraining is ook een prima manier om af te vallen. Beter dan cardio imo.
pi_133336839
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 08:47 schreef Roadtrip het volgende:
Klacht: ik val te snel af en moet nu extra naar de sportschool spieren kweken om niet zo te eindigen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ondertussen heeft Matchstickboy hier wel de ballen om zich zo op de foto te laten zetten. Waarschijnlijk zit hij comfortabeler in zijn vel dan jij ooit zult doen. Je kunt je afvragen wat meer waard is.
Extremistisch gematigd.
pi_133336860
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:46 schreef P8 het volgende:

[..]

Ondertussen heeft Matchstickboy hier wel de ballen om zich zo op de foto te laten zetten. Waarschijnlijk zit hij comfortabeler in zijn vel dan jij ooit zult doen. Je kunt je afvragen wat meer waard is.
Het is toch vrij triest dat matchstickboy comfortabel in dat schrale iele lichaampje van hem zit?
pi_133336869
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:48 schreef GroningseGast het volgende:

[..]

Het is toch vrij triest dat matchstickboy comfortabel in dat schrale iele lichaampje van hem zit?
Hoezo?
Extremistisch gematigd.
pi_133336871
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Daarom: i.c.m. een trainingsschema. Dat heb ik volgens mij toch echt al een paar gezegd. Maar om de een of andere reden focus je je alleen maar op het voedingsschema-gedeelte.

Gozer ik doe 2 uur cardio per dag. (Ik geef toe dat is debiel veel, maar het is stiekem ook heel ontspannend)
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Zucht. Met een goed voedingsschema + trainingsschema ben je niet meteen als een bodybuilder aan het bulken. Er zijn talloze middenwegen. Het is echt niet zwart-wit.

Dan kweek je dus ook niet efficient spieren en val je tegelijkertijd ook niet efficient af.

Uiteindelijk is het sneller om eerst af te vallen en dan te bulken dan om het allebei tegelijk te proberen.
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:34 schreef Scorpie het volgende:
500 cal ? Wat eet je dan ?
Een miezerige hoeveelheid normaal avondeten samen met tomaatjes of sla ofzo.

Alleen alcohol tikt aardig aan dus vaak gaat het naar de 1000.
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:35 schreef Motorbass het volgende:
Zorg er dan voor dat je op een verantwoorde manier leert eten. Spieren kweken is een kwestie van tijd, krachttraining en gezond, eiwitrijk eten en dat is niet altijd even makkelijk om vol te houden.

Dat inderdaad wel. Ik wil er echter normaal uitzien voordat ik daar tijd aan ga besteden. En dan gaat het snelste door hard te cutten.
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:35 schreef Motorbass het volgende:
Waar je nu mee bezig bent is het klassieke jojo-effect. Door een crash dieët te volgen, remt je metabolisme ontzettend af. Gevolg is dat je nu amper trek hebt (zoals je al zei), maar over een paar weken betaal je daarvoor de prijs. Als je weer wat meer gaat eten, zal je vertraagde metabolisme ervoor zorgen dat de kilo's er weer bij komen.

Je moet afvallen op een verantwoorde manier, niet teveel kcal tegelijk en met een maximum van 1 kilo per week. Realiseer je dat afvallen niet een kwestie is van diëten, maar een verandering van levensstijl. Dat kost eenmaal tijd.
Ik denk het niet zo. Als ik zo doorga heb ik in ieder geval een goed begin om spieren op te bouwen.

quote:
7s.gif Op zondag 17 november 2013 09:36 schreef Motorbass het volgende:

[..]

Krachttraining is ook een prima manier om af te vallen. Beter dan cardio imo.
Met veel cardio kan je makkelijk 1000 calorien per dag verbranden. Van 3x per week gewichtheffen gewoon totaal niet.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133336881
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:50 schreef P8 het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat het er niet uit ziet? Waarschijnlijk weegt hij 50kg ofzo en is zijn vriendin sterker dan hem.
pi_133336886
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:46 schreef P8 het volgende:

[..]

Ik loop ook graag zonder shirt rond. Zelfs als er een vetpens over hangt.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  FOK!fotograaf zondag 17 november 2013 @ 09:53:33 #37
13368 NiGeLaToR
pi_133336893
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2013 08:52 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

Van krachttraining wordt je alleen maar weer zwaarder.
Niet als je niet eet :')
pi_133336897
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:53 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Niet als je niet eet :')
Dat dus. Ik begrijp niet hoe ze hier kunnen zeggen dat je spieren kan kweken met een calorie tekort.b
  zondag 17 november 2013 @ 09:57:44 #39
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_133336914
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:54 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dat dus. Ik begrijp niet hoe ze hier kunnen zeggen dat je spieren kan kweken met een calorie tekort.b
Het gaat ook om andere voedingswaarde als jij alleen maar sla en een tomaat eet in de avond zal je nauwelijks progressie hebben in je krachttrainif
Centrum van het universum ben ik..
pi_133336920
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:50 schreef Roadtrip het volgende:

Dat inderdaad wel. Ik wil er echter normaal uitzien voordat ik daar tijd aan ga besteden. En dan gaat het snelste door hard te cutten.

[..]

Ik denk het niet zo. Als ik zo doorga heb ik in ieder geval een goed begin om spieren op te bouwen.

[..]

Met veel cardio kan je makkelijk 1000 calorien per dag verbranden. Van 3x per week gewichtheffen gewoon totaal niet.
Succes dan, we zullen over een maand of 2 wel weer een topic van je zien :W
pi_133336923
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:51 schreef GroningseGast het volgende:

[..]

Omdat het er niet uit ziet? Waarschijnlijk weegt hij 50kg ofzo en is zijn vriendin sterker dan hem.
Jij vindt het er niet uitzien. En met zelfvertrouwen krijg je eerder een vriendin dan met een opgepompt lichaam.
Extremistisch gematigd.
pi_133336932
Even serieus; als je te snel afvalt dan is het ook niet goed. Kun je o.a. duizelingen en andere klachten krijgen. Het moet geleidelijker gaan. Aangezien dit in KLB staat vermoed ik dat je puur staat te trollen.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133336944
Maar goed, het is jouw risico en jouw lichaam.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133336952
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 09:57 schreef Jv1994 het volgende:

[..]

Het gaat ook om andere voedingswaarde als jij alleen maar sla en een tomaat eet in de avond zal je nauwelijks progressie hebben in je krachttrainif
Met een tekort van zoveel calorien ga je echt geen spieren kweken. Dan moet je meer eten. En val je bijna niet af.
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:59 schreef P8 het volgende:

[..]

Jij vindt het er niet uitzien. En met zelfvertrouwen krijg je eerder een vriendin dan met een opgepompt lichaam.
Alsof ik dit doe om een vriendin te krijgen. :') Gezondheid en fitheid telt ook...
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 10:00 schreef Greyson het volgende:
Even serieus; als je te snel afvalt dan is het ook niet goed. Kun je o.a. duizelingen en andere klachten krijgen. Het moet geleidelijker gaan. Aangezien dit in KLB staat vermoed ik dat je puur staat te trollen.
Waarom denkt iedereen altijd dat iets een troll is in de KLB?

Lol eigenlijk was het plan trouwens om een topic aan te maken dat ik nieuwe kleding moest kopen. Maar dat was ik vergeten. Vroege ochtend en 2 uur slaap enzo.
pi_133336962
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 10:03 schreef Greyson het volgende:
risico
Risico _O-
Het is vast levensgevaarlijk :')
pi_133336971
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:59 schreef P8 het volgende:

[..]

Dat is misschien jouw ervaring.
pi_133336974
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 10:04 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Risico _O-
Het is vast levensgevaarlijk :')
Blijf vooral doorgaan. Kom niet huilen als het onverhoopt toch mis gaat. Jongeren kunnen erg naïef zijn.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133336989
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 10:06 schreef GroningseGast het volgende:

[..]

Dat is misschien jouw ervaring.
Niet de jouwe dan?
Extremistisch gematigd.
pi_133337004
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 10:06 schreef Greyson het volgende:

[..]

Blijf vooral doorgaan. Kom niet huilen als het onverhoopt toch mis gaat. Jongeren kunnen erg naïef zijn.
Wat kan er dan mis gaan :?

Mijn conditie ging iets achteruit en ik heb een slechtere adem. Meer niet.
pi_133337007
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 10:07 schreef P8 het volgende:

[..]

Niet de jouwe dan?
Ik heb nooit echt zelfvertrouwen gehad, maar sinds ik een beest ben krijg ik veel aandacht van vrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')