Nice!quote:
Tijdens de fight vond ik dat Hendricks de sterkere vechter was in ronde 1 en 2. Ronde 3 en 4 waren close en ronde 5 was voor GSP. Ik keek niet vreemd op van de beslissing maar vanwege TUP wilde ik graag dat GSP zou winnen en dan kijk je ook met andere ogen.quote:Wat een dramatisch gedoe van Dana over de decision. Moet de fight nog steeds terugkijken maar van wat ik hoor zou je heel objectief kunnen zeggen dat GSP 2 rondes pakte en Johny ook 2 rondes. Dan komt het aan op ronde 1 en die was echt héél close.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome vent, en dan ook nog zulke bazen als Arnold en Chuck tegenkomen
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
miss tate heeft een upgrade gehad aan de voorkantquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:50 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Taz, zit je nou meteen aan der ass?
Conor is een kwalquote:Op woensdag 27 november 2013 19:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Thanks mannen, leuke reacties
@dapluiz: ik zat echt bruut dichtbij, vak L2
[ afbeelding ]
@wc eend: yep dat is Schwarzie!
@Jari: wat is er mis met Conor dan?
@GEO/FXR: ass voelde firm aan, heeft geen upgrade nodig![]()
![]()
[ afbeelding ]
@GEO: keyboard warrior? Ik zeik nooit niemand af, heb geen grote bek.. en doe me zeker niet anders voor dan ik IRL ben. What you see is what you getTrol!
@bounid: heb je geen andere avatar? Beetje verwarrend zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nu pas dat die post niet van jou is. Andermans UI overnemenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:42 schreef Tazmaniac het volgende:
@bounid: heb je geen andere avatar? Beetje verwarrend zo
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:42 schreef Tazmaniac het volgende:
@GEO: keyboard warrior? Ik zeik nooit niemand af, heb geen grote bek.. en doe me zeker niet anders voor dan ik IRL ben. What you see is what you getTrol!
3x nosebleedsquote:Op woensdag 27 november 2013 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
Die plaats ziet er wel echt goed uit.. wat heb je voor zo'n plaats moeten betalen (als je dat wilt delen)?
$ 350, voor een prikkie!quote:Op woensdag 27 november 2013 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
Die plaats ziet er wel echt goed uit.. wat heb je voor zo'n plaats moeten betalen (als je dat wilt delen)?
Zag ze 2 weken voor het event voor $ 750 staanquote:
Idd!quote:Op donderdag 28 november 2013 17:30 schreef THEFXR het volgende:
Wat een kutcard zaterdag, fuck you, Dana
Met doorverkochte kaartjes moet je goed oppassen inderdaad. Die ik voor UFC Sweden had werden aangeboden voor de originele prijs maar er waren er genoeg die veel hoger waren.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zag ze 2 weken voor het event voor $ 750 staan
Goud geld verdienen om wat kaartjes op te kopen, lol
twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 28-11-2013 om 22:00:46Shane del Rosario has passed away, according to his mgr Jason House. He was 30 years old. My sincerest condolences to his family & friends. reageer retweet
twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 28-11-2013 om 22:15:08UPDATE on del Rosario: I just spoke to his manager Jason House again. He said the doctors are waiting a full (cont) http://t.co/pFvHjPZkSg reageer retweet
twitter:JoshGrossESPN twitterde op donderdag 28-11-2013 om 22:29:17Shane Del Rosario hasn't passed, but @Lowkick told me "it is over." No brain activity & the family decided against putting him on a machine. reageer retweet
twitter:Unclecreepymma twitterde op donderdag 28-11-2013 om 23:34:35My brother friend and teammate is not gone yet no matter what you have heard! Pray for him. #ohana #prayforshane reageer retweet
Nogal ja..quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pfff slecht dat Ariel dit nieuws dan zo naar buiten brengt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |