abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133363406
quote:
15s.gif Op zondag 17 november 2013 23:30 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dat is toch heel wat anders? Dat is vechtpraat, dat hoort bij de sport. De sport is mensen in elkaar slaan for christ sake, dan ben je toch niet de hele tijd aan het lachen :')
En welk deel is "vechtpraat" precies van mensen in elkaar slaan? Alleen het promoten IMO.
Tenzij je zegt vechtpraat gaat onder de huid zitten, psychologisch spelletje.. Dan is het maf doen van Dodson dat ook. Wat betreft de vergelijking; Sonnen is gewoon een komiek, een clown eigenlijk.. en dat laatste is die kleine adhd'er ook. Vandaar de vraag ;).

Het is een typisch geval van like it or hate it. Ik vind het persoonlijk wel leuk, geeft een beetje charme aan de sport als er van die rare figuren tussen lopen. Als het alléén maar serieuze gasten waren die enkel en alléén kwamen om te knokken was het veel minder interessant.
  zondag 17 november 2013 @ 23:59:52 #102
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_133364356
Dana was GSP gewoon aan het dissen, kale roider dat het is!
pi_133370609
Artikel vol waarheden.
Altijd mega respect voor GPS gehad (en nog steeds). Zijn atletisch vermogen en discipline zijn ongekend. Wat deze man er wel allemaal niet voor over heeft om kampioen te zijn. Je ziet het aan alles tijdens training, interviews etc. Deze man heeft alleen maar focus op de sport... en dat breekt hem ook.

Het rare is dat ook altijd als ik GSP zie, ik het idee heb dat er bepaalde angst in hem zit... terwijl hij een van de beste p4p vechters ter wereld is. Volgens mij is het ook een erg gevoelige man, terwijl veel vechters een wedstrijdje doen wie het stoerst is. Hij lijkt er meer dan welke vechter dan ook van bewust te zijn dat het vechten ernstige fysieke en mentale gevolgen met zich mee kan brengen.
In het artikel schrijven ze het ook dat hij berekeningen maakt van elke mogelijke uitkomst en overal op voorbereid wilt zijn.

Wat betreft zijn zicht, een aantal fights terug was hij er ook erg ongerust over. Tussen de rounds door zei hij heel ongerust constant iets van "I can't see with one eye".
pi_133371423
Klopt ja, die man heeft genoeg skills om te winnen op ko of sub, maar vecht liever safe.
Funkmode!
pi_133372615
quote:
GSP is inderdaad, buiten zijn atletische capaciteiten, een gevoelige jongen die momenteel door een diep dal lijkt te gaan. Dana's reactie is schandalig. Hij is de UFC niets schuldig. Eerder andersom.
pi_133380281
Ik vond dat GSP gewonnen had ondanks dat hij de hardere klappen heeft geincasseerd.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_133382605
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef Disorder het volgende:

[..]

TMZ is een tabloid. Het kán zo zijn. Maar voorlopig is het geroddel.
Sue them, GSP
pi_133388438
quote:
gabrielbeland twitterde op maandag 18-11-2013 om 20:27:47 Le père de Georges St-Pierre va bien malgré les rumeurs. «Il n'est pas du tout mourant. Il garde mes enfants!» -Myriam St-Pierre, soeur de G reageer retweet
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  maandag 18 november 2013 @ 23:00:59 #113
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_133397221
quote:
De zus van GSP heeft het gerucht ontkracht.
pi_133397544
TMZ lijkt me nou ook niet echt een betrouwbare site :')
pi_133398880

maandag 18 november 2013 @ 23:43:30 #116
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133398970
GSP :') De dag dat die kwal stopt met vechten _O_ _O_ _O_
pi_133398993
quote:
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_133399011
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
GSP :') De dag dat die kwal stopt met vechten _O_ _O_ _O_
nou zeg
  maandag 18 november 2013 @ 23:52:37 #119
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133399279
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:44 schreef McNulty het volgende:

[..]

nou zeg
Er zijn weinig vechters in MMA waar ik een hekel aan heb maar GSP is er daar een van. Nooit eens een risico nemen altijd maar dat saaie gedoe met hem al is het de laatste twee gevechten wel al een miniscuul klein beetje vermakelijker.
pi_133399995
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Er zijn weinig vechters in MMA waar ik een hekel aan heb maar GSP is er daar een van. Nooit eens een risico nemen altijd maar dat saaie gedoe met hem al is het de laatste twee gevechten wel al een miniscuul klein beetje vermakelijker.
niet de meest spectaculairste champ, maar 'haten'? deze man verdient wel credits vin ik.
http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3DmQ2Mznf1o1A
Funkmode!
pi_133400771
Zou Taz nog leven of zou ie de straten van Las Vegas niet hebben overleefd?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_133401733
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Zou Taz nog leven of zou ie de straten van Las Vegas niet hebben overleefd?
dronken getrouwd met een stripper :D
pi_133401740
quote:

[..]

gast:

Total 27
Wins 25
By knockout 8
By submission 5
By decision 12

13 finishes >:) dus niet haten dat hij saai is, ja
pi_133401935
  dinsdag 19 november 2013 @ 07:00:11 #126
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_133402316
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 06:53 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe de fuck hebben ze Hendricks ronde 1 gegeven :')
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_133403891
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 november 2013 07:00 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik dacht dat Johnny de eerste ronde duidelijk won.. maar ik was niet heel helder dus misschien verwissel ik hem met ronde 2 :P
  dinsdag 19 november 2013 @ 09:48:47 #128
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_133403918
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 09:47 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik dacht dat Johnny de eerste ronde duidelijk won.. maar ik was niet heel helder dus misschien verwissel ik hem met ronde 2 :P
De eerste ronde probeerde GSP van alles maar het werkte niet. Hendricks vocht achteruit maar hij wist ontzettend veel schade toe te brengen aan GSP. Als je dus iets snapt van mma dan zie je dat Hendricks gewoon die ronde pakt. GSP is niet effectief en Hendricks wel, zie ook de mediascores :')
pi_133403989
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 09:48 schreef Paxlie het volgende:

[..]

De eerste ronde probeerde GSP van alles maar het werkte niet. Hendricks vocht achteruit maar hij wist ontzettend veel schade toe te brengen aan GSP. Als je dus iets snapt van mma dan zie je dat Hendricks gewoon die ronde pakt. GSP is niet effectief en Hendricks wel, zie ook de mediascores :')
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 november 2013 07:00 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ben ik nu weer niet helder of spreek je jezelf nu gruwelijk tegen? :P
  dinsdag 19 november 2013 @ 09:55:56 #130
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_133404064
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 09:52 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

[..]

Ben ik nu weer niet helder of spreek je jezelf nu gruwelijk tegen? :P
Ik zei het in eerste instantie verkeerd :P
Ik vind het echt bizar dat GSP ronde 1 gekregen heeft :D
pi_133406190
quote:

[..]

Lol, een hekel aan GSP omdat hij geen risico neemt.. Dan snap je MMA niet helemaal.
  dinsdag 19 november 2013 @ 11:33:55 #133
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_133406227
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 09:55 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik zei het in eerste instantie verkeerd :P
Ik vind het echt bizar dat GSP ronde 1 gekregen heeft :D
Ik dacht al bijna dat ik wat mankeerde aan mijn ogen :')
  dinsdag 19 november 2013 @ 13:57:12 #134
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133410128
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:32 schreef SugarEvans het volgende:

[..]

Lol, een hekel aan GSP omdat hij geen risico neemt.. Dan snap je MMA niet helemaal.
Ik snap MMA niet? :')

Ik vind de manier van vechten van bijna alle tristar gasten gewoon slaap verwekkend. GSP was vroeger tof toen hij nog wel eens een finish had.

Macdonald bijvoorbeeld hij is zo getalenteerd maar het is werkelijk niet om aan te gluren
pi_133410363
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik vind de manier van vechten van bijna alle tristar gasten gewoon slaap verwekkend. GSP was vroeger tof toen hij nog wel eens een finish had.

Macdonald bijvoorbeeld hij is zo getalenteerd maar het is werkelijk niet om aan te gluren
Rory vocht idd als een lamme tak.
pi_133410553
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik ken veel gasten die vinden kickboksen erg tof, maar MMA vinden ze niks. "Al dat geknuffel" zeggen ze dan. Punt is, ze snappen het niet.

GSP is een ongekend goede P4P vechter. Dat komt gewoonweg door zijn manier van vechten. Hij heeft MMA naar een hoger level getild. Dat je zijn vechtstijl niet waardeert (en daarmee zo'n beetje het hoogste niveau MMA dat er is), is tot daar aan toe.. maar dat je daarom een hekel aan hem hebt? Dan heb je bijna indirect een hekel aan de sport an sich.
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:48:18 #137
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133411601
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:12 schreef SugarEvans het volgende:

[..]

Ik ken veel gasten die vinden kickboksen erg tof, maar MMA vinden ze niks. "Al dat geknuffel" zeggen ze dan. Punt is, ze snappen het niet.

GSP is een ongekend goede P4P vechter. Dat komt gewoonweg door zijn manier van vechten. Hij heeft MMA naar een hoger level getild. Dat je zijn vechtstijl niet waardeert (en daarmee zo'n beetje het hoogste niveau MMA dat er is), is tot daar aan toe.. maar dat je daarom een hekel aan hem hebt? Dan heb je bijna indirect een hekel aan de sport an sich.
Ik grapple zelf ook dus ik weet goed hoe ingewikkeld en mooi het kan zijn.

Ik vind gewoon niets aan de persoon gsp en zijn manier van vechten. En dat mag gewoon mijn mening zijn dat wil niet zeggen dat ik een hekel heb aan de sport
pi_133411867
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:12 schreef SugarEvans het volgende:

[..]

Het is bij jou allemaal wel heel zwart/wit he :')

Als je Dodson vervelend vindt dan moet je Sonnen ook vervelend vinden. Als je een hekel aan GSP hebt dan moet je een hekel aan de sport hebben.

En kom al helemaal niet aan met het punt dat Jari MMA niet snapt :') _O-

:')
pi_133412036
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Het is bij jou allemaal wel heel zwart/wit he :')

Als je Dodson vervelend vindt dan moet je Sonnen ook vervelend vinden. Als je een hekel aan GSP hebt dan moet je een hekel aan de sport hebben.

En kom al helemaal niet aan met het punt dat Jari MMA niet snapt :') _O-

:')
Voel je je aangesproken :+

Ik heb nooit gezegd dat als je Dodson vervelend vindt, je Sonnen ook vervelend moet vinden. Dus je moet wel lezen. Het was namelijk een vraag. Als je een hekel hebt aan GSP dan heb je geen hekel aan de sport, maar "bijna indirect een hekel". Volgens mij ben jij koning woorden verdraaien of niet?

En mag ik niet zeggen dat "Jari" MMA niet snapt? Is LitmanenAFCA hier de oppergod MMA?
Nogmaals: GSP doet zo'n beetje alles wat je moet doen als MMA'er. Als je dat niet kan waarderen is het hetzelfde het voetbal van een Messi of Ronaldo als voetbalkenner niet kunnen waarderen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik grapple zelf ook dus ik weet goed hoe ingewikkeld en mooi het kan zijn.
Met dat voorbeeld van mensen die kickboksen waarderen en mma niet doelde ik niet direct op jou. Ik doelde daarmee meer op het feit dat iemand - in het algemeen - vaker de neiging heeft iets niet waarderen omdat deze het niet begrijpt.
pi_133412081

Never mind.
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:23:36 #141
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_133412573
Wat een loze discussie. Het veranderd niets aan hoe de jury in Nevada over MMA denkt... :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_133414744
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:03 schreef SugarEvans het volgende:

[..]

En mag ik niet zeggen dat "Jari" MMA niet snapt? Is LitmanenAFCA hier de oppergod MMA?
Nogmaals: GSP doet zo'n beetje alles wat je moet doen als MMA'er. Als je dat niet kan waarderen is het hetzelfde het voetbal van een Messi of Ronaldo als voetbalkenner niet kunnen waarderen.

[..]

Deze vergelijking gaat niet helemaal op denk ik. Iedereen zal de effectiviteit van GSP z'n stijl waarderen en respecteren, maar je hoeft het niet mooi te vinden.

Ik geniet ook meer van een spits met technisch aantrekkelijk voetbal (finishes/subs) dan een spits die puur op efficientie speelt en er daardoor 5 per seizoen meer in schiet.
  dinsdag 19 november 2013 @ 16:38:00 #143
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133414903
Ik mag GSP toch gewoon saai vinden waarom zou dat niet mogen _O- Ik zeg nergens dat hij niet goed is want hij is zeker een van de beste ooit alleen maar jammer dat zijn laatste 10 gevechten snoozers waren.

Net zoals dat niemand zal zeggen dat RoMac slecht is maar lijkt me dat niemand er naar uit kijkt om hem te zien vechten want er is werkelijk geen flikker aan :')
pi_133415527
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik mag GSP toch gewoon saai vinden waarom zou dat niet mogen _O- Ik zeg nergens dat hij niet goed is want hij is zeker een van de beste ooit alleen maar jammer dat zijn laatste 10 gevechten snoozers waren.

Net zoals dat niemand zal zeggen dat RoMac slecht is maar lijkt me dat niemand er naar uit kijkt om hem te zien vechten want er is werkelijk geen flikker aan :')
Ho wacht tuurlijk mag je dat wel, maar je zei dat je een hekel had o.a. om zijn stijl, daarnaast herhaal je dat je zijn stijl "saai" vindt.. dat vind ik wat merkwaardig voor een MMA liefhebber, aangezien alles wat GSP doet gebeurt met een reden en dat alles behalve saai is ;). Het doet me een beetje denken aan mensen die Lyoto ook niet kunnen waarderen om zijn stijl en het saai noemen, terwijl het juist alles behalve saai is. Maargoed, iedereen z'n punt gemaakt lijkt me :+
  dinsdag 19 november 2013 @ 16:57:04 #145
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_133415596
Ook weer eens een keertje UFC gekeken. Ik vond overigens dat GSP wel een verdiende overwinning had behaald. Was uiteraard wel op het nippertje, maar daar was de uitslag ook naar. Ronde 5 heeft Hendricks het compleet uit handen gegeven. Beetje zingend de ronde beginnen, de echte scherpte was er af.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  dinsdag 19 november 2013 @ 17:00:45 #146
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133415684
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:55 schreef SugarEvans het volgende:

[..]

Ho wacht tuurlijk mag je dat wel, maar je zei dat je een hekel had o.a. om zijn stijl, daarnaast herhaal je dat je zijn stijl "saai" vindt.. dat vind ik wat merkwaardig voor een MMA liefhebber, aangezien alles wat GSP doet gebeurt met een reden en dat alles behalve saai is ;). Het doet me een beetje denken aan mensen die Lyoto ook niet kunnen waarderen om zijn stijl en het saai noemen, terwijl het juist alles behalve saai is. Maargoed, iedereen z'n punt gemaakt lijkt me :+
Ik vind hem ook ontzettend saai door zijn stijl net zoals ik bijna iedere vechter van Tristar saai vind door diezelfde stijl :')
pi_133417481
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik vind hem ook ontzettend saai door zijn stijl net zoals ik bijna iedere vechter van Tristar saai vind door diezelfde stijl :')
ze zijn echt niet allemaal saai:

http://www.tristargym.com/fighters.eng.html#/page/1
pi_133417572
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Rory vocht idd als een lamme tak.
Niet voor het eerst, zo zonde.
En SugarEvans :').
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  dinsdag 19 november 2013 @ 18:10:02 #149
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133417664
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ze zijn echt niet allemaal saai:

http://www.tristargym.com/fighters.eng.html#/page/1
Niet allemaal maar 75% wel
pi_133417828
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Niet allemaal maar 75% wel
maar je het verwacht, dan stel je je er op in?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')