En blijkt Lee Sang-Hwa eigenlijk helemaal geen 36,36 te hebben gereden, maar 36,7quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:36 schreef Pedroso het volgende:
Misschien dat morgen wel blijkt dat Davis een dik WR record gereden heeft en dat Nuis daar nipt achter zat met zijn 1.05.99.
Bij Mulder hebben ze de tijden omgedraaid, dan kan wel toch? Rijdt sowieso een PR, dus hard ging het zeker.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ook niet. Michel Mulder was echt wel sneller dan wat er nu staat, evenals Hansen
de lieverds... Ik ben blij voor ze, voelen zij zich ook eens nuttig.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, dit is dus de reden dat er 4 mensen met stopwatches in een hokje bovenin zitten die 99% van de tijd voor niks aan het werk zijn.
Die van Limburgquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:38 schreef komrad het volgende:
Wombcat![]()
Dan is de vraag wel, welke coach de gouverneur is die over het tellen gaat
Dan valt er wel wat te regelen met wat drank en een envelopjequote:
Hopelijk gaan de andere wintersporttopics ook hard in dit olympische seizoenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:39 schreef Montov het volgende:
Al 8 volle topic voor anderhalve wereldbekers.
Binnen een paar jaar rijdt Geert 1.04.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:39 schreef komrad het volgende:
[..]
Dan valt er wel wat te regelen met wat drank en een envelopje
heb helaas nog niets kunnen zien van het langlaufen en de biathlonquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de andere wintersporten ook hard in dit olympische seizoen
Begin echt zin te krijgen in de OSquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de andere wintersporttopics ook hard in dit olympische seizoen
Wilders? Dan wordt het 1 minuut blank.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Binnen een paar jaar rijdt Geert 1.04.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Wilders? Dan wordt het 1 minuut blank.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Wilders? Dan wordt het 1 minuut blank.
Dat kan kloppen, die WC-seizoenen moeten nog beginnen namelijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:40 schreef komrad het volgende:
[..]
heb helaas nog niets kunnen zien van het langlaufen en de biathlon
quote:
Oh lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:59 schreef Pedroso het volgende:
Stream loopt dis een seconde of 17 achter.
televisie is sowieso aan te raden ivm commentaarquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:59 schreef Pedroso het volgende:
Stream loopt dis een seconde of 17 achter.
wat een geprutsquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, Antoinette de Jong mag niet starten op de 1500, omdat ze niet officieel aangemeld was als reserve ...
Past wel bij vandaag.quote:
het is een treurige bedoeling vandaag. Ik wil gewoon nog een WR zien om te compenserenquote:
Wel vreemd dat ze dezelfde race door twee laten becommentariëren. Da's nou niet echt in het kader van bezuinigingen, zeg maar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:59 schreef komrad het volgende:
[..]
televisie is sowieso aan te raden ivm commentaar
Geld moet rollen zeggen ze wel eensquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze dezelfde race door twee laten becommentariëren. Da's nou niet echt in het kader van bezuinigingen, zeg maar.
als ik in den haag in de tweede kamer zat, zou ik meteen een motie indienen om een paar FTE extra weg te bezuinigen bij de sportredactie van de NOSquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze dezelfde race door twee laten becommentariëren. Da's nou niet echt in het kader van bezuinigingen, zeg maar.
Wotherspoon kwaliteit in het kwadraatquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:03 schreef DeeBee het volgende:
Die 500 meter van Lee, what...the...fuck.![]()
Zie het nu pas terug, wát een race.
Als we tijd mogen geloven ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:03 schreef DeeBee het volgende:
Ze is pas 39quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Tabata zal inmiddels wel tegen de 50 lopen?
40quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Tabata zal inmiddels wel tegen de 50 lopen?
Je zou verwachten dat de PVV dat wel zou doen. Die willen immers ook de elfstedentocht op kunstijs, dus ze zijn betrokken bij schaatsenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:02 schreef komrad het volgende:
[..]
als ik in den haag in de tweede kamer zat, zou ik meteen een motie indienen om een paar FTE extra weg te bezuinigen bij de sportredactie van de NOS
1991 11 WK Junioren allround Calgary CANquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
hoe lang loopt die tabata al mee?
Samen met Pechstein volgens mij de enige die er al bij was toen ik begon met kijken, toen je soms nog die vrouw als commentator hadquote:
ik zou alleen eerst bij algememe maatregel van bestuur de PVV verbannen naar Limburgquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de PVV dat wel zou doen. Die willen immers ook de elfstedentocht op kunstijs, dus ze zijn betrokken bij schaatsen
Bijna perfecte race idd, met die opening, ze had wat voordeel van Wolf op het rechte stuk en die laatste bocht was ook bijna perfect.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:03 schreef DeeBee het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:07 schreef komrad het volgende:
wat is voorhuis hier aan het proberen
Langzaamste snelste ronde rijdenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:07 schreef komrad het volgende:
wat is voorhuis hier aan het proberen
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Langzaamste snelste ronde rijden
Ze zal het zelf niet doorhebben.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]![]()
![]()
zou ze werkelijk iets aan het proberen zijn ja?
Dat geef ik je op een briefje.quote:
quote:
ondanks een prutracequote:Op zaterdag 16 november 2013 23:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voorhuis rijdt met deze tijd wel de top 10 van de Adelskalendern in, trouwens.
het staat op de tochtquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:10 schreef Arcee het volgende:
1.51.79 van Klassen, meest verbluffende wr ooit.
Bowe reed gewoon heel erg snel. Voorhuis degelijke race verder.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:10 schreef komrad het volgende:
[..]
ondanks een prutrace
hoe goed zijn de omstandigheden dan wel niet
De race was dus niet zo prut, maar Bowe zo goed.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:10 schreef komrad het volgende:
[..]
ondanks een prutrace
hoe goed zijn de omstandigheden dan wel niet
Slut Lake Cityquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:11 schreef komrad het volgende:
het lijkt wel of ze de lucht daar wegzuigen uit de hal of zo
Ik verstond dat ze gevallen was op skates, misschien zei hij dan skate-offs ofzoquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Volgens de verslaggever op de stream een hersenschudding gehad op de Trials in Canada.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
hoe lang loopt die tabata al mee?
nee hoor, die is zo into God dat gaat zoals ze het boven willenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:12 schreef heywoodu het volgende:
Er wordt echt zo hard gereden...Klassen zit met het zweet in de handjes denk ik hoor.
Zou kunnen, misschien heb ik het verkeerd gehoord.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik verstond dat ze gevallen was op skates, misschien zei hij dan skate-offs ofzo
Toen Le May-Doan nog reedquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwsblad van het Noorden, 22-02-1994
toen Annamarie Thomas nog reedquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toen Le May-Doan nog reed
Pechstein haalde daar al goud. Twee jaar na haar eerste Olympische medaille.quote:
En Zijlstra en Niermann heette daar nog gewoon Niermann.quote:
Je bent in de war met de wielrenner.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Zijlstra en Niermann heette daar nog gewoon Niermann.
Die heette toen nog Niemannquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Zijlstra en Niermann heette daar nog gewoon Niermann.
trilt als een rietjequote:Op zaterdag 16 november 2013 23:18 schreef Wombcat het volgende:
Nesbitt zal wel weer stijf staan van de stress.
Niermann.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent in de war met de wielrenner.
Die is niet in vormquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:18 schreef Wombcat het volgende:
Nesbitt zal wel weer stijf staan van de stress.
Ze is later toch hertrouwd met een Stirnemann?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent in de war met de wielrenner.
ja klopt, dat zijn volgens mij een beetje mijn eerste echte herinneringen. Elena Belci, maar ook Hordobetiu bv..quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Thomas reed daarna nog 12 (!) jaar door. Adeberg, Belci en Warnicke zijn voor mij meer namen uit die vervlogen tijden.
Ja.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze is later toch hertrouwd met een Stirnemann?
Oorspronkelijk heet ze toch Kleemann?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze is later toch hertrouwd met een Stirnemann?
En Bonnie Blair natuurlijk, daar lijkt iedereen overheen te kijkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja klopt, dat zijn volgens mij een beetje mijn eerste echte herinneringen. Elena Belci, maar ook Hordobetiu bv..
och en die races van Carla Zijlstra..er staat me bij dat het altijd zwaar, ellendig en moeilijk was...
ja maar dat is meer een begrip.. Net als Niemann. Die vergeet je minder snel / nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Bonnie Blair natuurlijk, daar lijkt iedereen overheen te kijken
Klopt, maar later gebruikte ze de naam Niermann-Stirnemann en niet Kleemann-Stirnemann. (Op zich best vreemd om de naam van je eerste man blijven te gebruiken, maar misschien heeft ze dat gedaan omdat ze met deze naam bekend is geworden?)quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oorspronkelijk heet ze toch Kleemann?
Niemann, zonder de R.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, maar later gebruikte ze de naam Niermann-Stirnemann en niet Kleemann-Stirnemann. (Op zich best vreemd om de naam van je eerste man blijven te gebruiken, maar misschien heeft ze dat gedaan omdat ze met deze naam bekend is geworden?)
net zoiets als Sabia van der Vaart - Bouhlarouz ofzoquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, maar later gebruikte ze de naam Niermann-Stirnemann en niet Kleemann-Stirnemann. (Op zich best vreemd om de naam van je eerste man blijven te gebruiken, maar misschien heeft ze dat gedaan omdat ze met deze naam bekend is geworden?)
Gaat niet meer gebeuren ....quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sablikova moet nu even alle rondjes onder de 30 rijden.
Ach ja.quote:
Als de tijden van de afgelopen 1,5 week bekijkt met wat er overall op de afstanden is gereden staat de 3 kilometer eigenlijk een stuk scherper.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:10 schreef Arcee het volgende:
1.51.79 van Klassen, meest verbluffende wr ooit.
Dat lukt zelfs Valkenburg op haar slechtste dag nog niet.quote:
quote:
Denk dat je 0 krijgt als je laatste wordt.. Ah, maar 5quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
punten voor de wereldbeker denk ik?
Die reed ze ook als een 1500 meter, zieke tijd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als de tijden van de afgelopen 1,5 week bekijkt met wat er overall op de afstanden is gereden staat de 3 kilometer eigenlijk een stuk scherper.
Ook op de 1500 meter?quote:
Omdat ze niet hard genoeg ging.quote:
Oeps nee, foutje van mij zie ikquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze was niet laatste hoor, niet op de 1500
Ze werd daar 21e met 1:59.04quote:
7 seconden sneller en ze is het vrouwtjequote:Op zaterdag 16 november 2013 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oeps nee, foutje van mij zie ik
[..]
Ze werd daar 21e met 1:59.04
Ik dacht een interview met Jorien.quote:
Ah doet toch nog wel mee dus.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze was niet laatste hoor, niet op de 1500
Na deze races vind ik het niet zo buitenaards meer. Het WR 3km daarentegen...quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:35 schreef Arcee het volgende:
De buitenaardse 1.51.79 van Klassen blijft gewoon staan.
Dat zou best eens kunnen ja.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:38 schreef Evertjan het volgende:
kan Wust ooit nog eens een WR rijden op de 1500m?
ja, als er later in het seizoen in Salt Lake of Calgary gereden wordt, maar ik denk dat eerder een Van Beek of een Amerikaanse onder het WR duiktquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:38 schreef Evertjan het volgende:
De baan is ovaal, het ijs is glad, wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:38 schreef Evertjan het volgende:
Het is 1 tegen 1.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De baan is ovaal, het ijs is glad, wie zal het zeggen.
twitter:SashaKrotov twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 22:59:27Lee Sang-Hwa win 500 with fantastic world record 36.36 and awarded gold medal for 1500m:) #fail #EssentWC #ISUskating http://t.co/PV6ndX5MZ4 reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:50 schreef Felagund het volgende:
twitter:SashaKrotov twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 22:59:27Lee Sang-Hwa win 500 with fantastic world record 36.36 and awarded gold medal for 1500m:) #fail #EssentWC #ISUskating http://t.co/PV6ndX5MZ4 reageer retweet
Kazakhstanquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:56 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb even gemist wie er voor Nieuw-Zeeland aan de start staan. Iemand enig idee ?
Net voor de eerste keer gekeken, valt toch tegen t.o.v. de andere afstanden idd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:55 schreef MiLalaa het volgende:
we gaan teampursuiten.
ik schakel maar weer naar de stream, met wat Kazachen. Die ellendige 1000m zonder tijden hoef ik niet nogmaals te zien
Z'n broer idd. Komt wel vaker langs in de tijden, maar is een stuk minder snel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:57 schreef MiLalaa het volgende:
ah, dus Dobbin heeft een broer... of neef
Mag het hopen met de opengetrapte bochten straksquote:Op zondag 17 november 2013 00:00 schreef komrad het volgende:
gaan we straks weer dweilen halverwege?
duurt alleen zo lang op die manierquote:Op zondag 17 november 2013 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag het hopen met de opengetrapte bochten straks
Tsja, ze mikten eerst op 2018 en daarvoor biedt het wel hoop (maar dan hebben ze eigenlijk nog wel een goede schaatser nodig, individueel kan alleen Swings mee). 2014 is gewoon te vroeg.quote:Op zondag 17 november 2013 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flinke verbetering tov vorige week inderdaad.. Belooft misschien wel wat
Doelde meer op een mogelijke nieuwe WR van Nederland of USA (moeten we ook niet uitsluiten)quote:Op zondag 17 november 2013 00:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja, ze mikten eerst op 2018 en daarvoor biedt het wel hoop (maar dan hebben ze eigenlijk nog wel een goede schaatser nodig, individueel kan alleen Swings mee). 2014 is gewoon te vroeg.
gewoon een paar Nederlanders nationaliseren die niet zeker zijn. Mss wel iets voor Blokhuizenquote:Op zondag 17 november 2013 00:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja, ze mikten eerst op 2018 en daarvoor biedt het wel hoop (maar dan hebben ze eigenlijk nog wel een goede schaatser nodig, individueel kan alleen Swings mee). 2014 is gewoon te vroeg.
Ah. Ja, daar zie ik wel kansen voor.quote:Op zondag 17 november 2013 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doelde meer op een mogelijke nieuwe WR van Nederland of USA (moeten we ook niet uitsluiten)
Het lijkt er trouwens op dat Smallenbroek gewoon de spelen gaat halen op de 1.500, dus dat nationaliseren loont wel.quote:Op zondag 17 november 2013 00:06 schreef komrad het volgende:
[..]
gewoon een paar Nederlanders nationaliseren die niet zeker zijn. Mss wel iets voor Blokhuizen
tsja meedoen is belangrijker dan winnen of zo. Dat is echt kansloos en dat niveau zou ik als belgen niet nemenquote:Op zondag 17 november 2013 00:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het lijkt er trouwens op dat Smallenbroek gewoon de spelen gaat halen op de 1.500, dus dat nationaliseren loont wel.
Is Smallenbroek momenteel niet in SLC? Had hij anders niet mee kunnen doen aan TP?quote:Op zondag 17 november 2013 00:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het lijkt er trouwens op dat Smallenbroek gewoon de spelen gaat halen op de 1.500, dus dat nationaliseren loont wel.
Hij rijdt voor Oostenrijk, dus dat wordt lastigquote:Op zondag 17 november 2013 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Smallenbroek momenteel niet in SLC? Had hij anders niet mee kunnen doen aan TP?
Ah ja natuurlijk, vond het een verdacht Nederlandse/Belgische naam. Heb hem wel vaker gezien in de uitslagen.quote:Op zondag 17 november 2013 00:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij rijdt voor Oostenrijk, dus dat wordt lastig. Vorige week hadden ze wel een team, maar Hager en Heidegger zijn er deze week niet.
Dat zijn allebei wel talentvolle junioren, maar op dit moment nog lang neit goed genoeg om serieus met de senioren mee te doen.
Eén van de weinige wiki-entries waar ik aan heb bijgedragen is die van Schaatsbelg, dus daar kan je ook de andere obscure sportvluchtingen vinden.quote:Op zondag 17 november 2013 00:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk, vond het een verdacht Nederlandse/Belgische naam. Heb hem wel vaker gezien in de uitslagen.
Mooie pagina! Weet je toevallig hoe het nu met die familie Lommers is, lees in nieuwsbericht dat ze naar Luxemburg zijn gevlucht of zoquote:Op zondag 17 november 2013 00:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Eén van de weinige wiki-entries waar ik aan heb bijgedragen is die van Schaatsbelg, dus daar kan je ook de andere obscure sportvluchtingen vinden.
Nou, naar aanleiding daarvan zat ik net even te zoeken, maar na 2011 hebben ze geen wedstrijden meer gereden. Geen idee dus.quote:Op zondag 17 november 2013 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooie pagina! Weet je toevallig hoe het nu met die familie Lommers is, lees in nieuwsbericht dat ze naar Luxemburg zijn gevlucht of zo
Zit ook een beetje te zoeken over hem. Lees overal dat zijn laatste stap naar CAS was, die verloor hij volgens mij. Daarna staat er niets meer over hem. Helaasquote:Op zondag 17 november 2013 00:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, naar aanleiding daarvan zat ik net even te zoeken, maar na 2011 hebben ze geen wedstrijden meer gereden. Geen idee dus.
Gelukkig is de pagina recentelijk ook aangevuld, want van Loukas Patsoulas had ik tot 10 minuten geleden nog nooit gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |