ja, op de foto's is het een leuk huis enzo, maar wil toch eens binnen kijken (en luisteren of ik de buren niet hoor)quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goed om mee te beginnen, inderdaad.
Ik ga ook maar reageren dan. Kan het altijd proberen.
Weet niet of ik dat wel durf.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Kom je op tc? Niemand durft op cam
Kan weer heel anders zijn dan het lijkt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, op de foto's is het een leuk huis enzo, maar wil toch eens binnen kijken (en luisteren of ik de buren niet hoor)
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan weer heel anders zijn dan het lijkt.
Klopt 6 uur om precies te zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij loopt jouw klok een paar uur in het voren.
Precies. Gebeurt niet alleen met huizen though. Als ik mijn konijn op de foto zet, draait 'ie altijd zo dat 'ie heel slank lijkt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:33 schreef bondage het volgende:
[..]
TuurlijkZe maken die foto's op strategische plekken waardoor het er een stuk beter uit kan zien dan het daadwerkelijk is.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Precies. Gebeurt niet alleen met huizen though. Als ik mijn konijn op de foto zet, draait 'ie altijd zo dat 'ie heel slank lijkt.
I knew it!quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk een zeekoe, ik beken.
Hij maakt ook alles kapot, dat doe ik toch ook niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Van wie zou dat konijn dat gedrag hebben geleerd
Geloof er niets van.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Weet ik veelquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij maakt ook alles kapot, dat doe ik toch ook niet.
ja, tuurlijk, jij welquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kwam ook niet echt overtuigend over, sorry.
Bijzonder wel hoe iemand zich kan vermaken met een kloonquote:
Verslaving noemt men dat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:57 schreef Exacto het volgende:
Bier doet me denken aan nog meer bier.
Eerst neemt de man een biertjequote:
Cheers!quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:07 schreef gianni61 het volgende:
zo, whisky. goed voor de maag zullen we maar zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |