Lollolquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Roep nog iets harder dat je anti boosblanken bent, je nieuwe vrienden in Amsterdam Zuidoost kunnen je nog niet horen.
Nee, aan het eind kun je lachen joh, komt die draak van een Rudolf Hess aan het woord met zijn logica over Hitler, that guy really cracks me up...quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit op 6 minuten, maar Sinterklaas is nog steeds niet binnen, laat staan een Zwarte Piet .....
Zo'n schis ventje zoals jij doet niet aan rugby. Je zou gelijk in 2en gebroken worden bij de eerste de beste scrummage.quote:
O, je doet aan rugby?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:38 schreef Nielsch het volgende:
Ik ken trouwens alleen een renneger. Zit in mijn rugbyteam. Kan heel snel rennen en is neger. Hence, renneger.
Ach, ik weet het niet met die hitler. Waarschijnlijk gewoon slechte pr.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bah, racistisch evenement.
Teveel homo's die er aan meedoen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:42 schreef Jian het volgende:
Rugby, ik las ergens op internet dat, ze dat in Rusland willen verbieden .....
En gay, want contact sport.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:43 schreef Scorpie het volgende:
Rugby is trouwens by far het meest racistische qua sport, behoudens hockey.
Veel homo's doen aan rugby ja, dat weet iedereen toch ? Waarom zou je anders zo graag tussen andere kerels willen liggen op een veld met als enig excuus een stuk leer tussen je benen of armen ?quote:
Schis? Dat woord ken ik niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo'n schis ventje zoals jij doet niet aan rugby. Je zou gelijk in 2en gebroken worden bij de eerste de beste scrummage.
Prima toch, laat die negers maar voetballuh.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:43 schreef Scorpie het volgende:
Rugby is trouwens by far het meest racistische qua sport, behoudens hockey.
Dus je kunt niet voetballen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Prima toch, laat die negers maar voetballuh.
Rusland wil het WK 2023 organiseren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:42 schreef Jian het volgende:
Rugby, ik las ergens op internet dat, ze dat in Rusland willen verbieden .....
Dat is een val ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Rusland wil het WK 2023 organiseren.
Ben je homo?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geen idee, die sport boeit me niet.
Kun je op zijn minst scheidsrechter worden hoor. Ipv gaan rugby'en.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je hebt alvast 2 van de 3 kenmerken voor een liefhebber van de herenliefde. Hou je van de kleur roze ?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
of 4e man, wat dan ook wel weer dubbel klinkt in deze discussie ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun je op zijn minst scheidsrechter worden hoor. Ipv gaan rugby'en.
Als hij maar geen mandekker wordt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
of 4e man, wat dan ook wel weer dubbel klinkt in deze discussie ...
Nee, maar 90 minuten kijken naar continu huilende en vallende mietjes omdat ze ergens een pijntje hebben is gewoon niet zo boeiendquote:
Nielsch kennende gaat hij tussen 2 linies spelen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als hij maar geen mandekker wordt.
Jij hebt liever stoere, ruige kerels!?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, maar 90 minuten kijken naar continu huilende en vallende mietjes omdat ze ergens een pijntje hebben is gewoon niet zo boeiend
Tussen is de catchword wrs idd, of anders tijdens het douchen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nielsch kennende gaat hij tussen 2 linies spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |