HAHAHAHquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dat is de ex van een jongen die hier vanavond komtNee niet van mij, vriend van m'n broertje
Vriend van me is op z'n zesde(!!!!) ontmaagdquote:
LOLWUTquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
Of hij heeft er nu mee, weet niet eens zeker
Heb je toch nog een heel klein beetje smaak.quote:
Hetzelfde hier.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:04 schreef Tchock het volgende:
Ik wil wel zeiken op Nijmegen maar ik ken die stad echt absoluut niet
HAquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:04 schreef Toto69 het volgende:
Jhali straks ken jij mijn vriendin ook
Geloofwaardig.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vriend van me is op z'n zesde(!!!!) ontmaagd!!!! lag in bed met z;'n vriendinnetje en toen gingen ze met elkaars geslachtsdeeltjes spelen
heet jouw vriendin Arenda?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:04 schreef Toto69 het volgende:
Jhali straks ken jij mijn vriendin ook
Nee, dat is niet mijn vriendinquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
HA
HET IS JE VRIENDIN
Trouwens, ik weet 100% zeker dat Liesan haar wel kent want die kent iedereen uit Vroomshoop en Den Ham
Nja ik heb nooit met d'r gepraat of zo en zij kent mij volgens mij niet maar ik weet wel wie het isquote:
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heet jouw vriendin Arenda?![]()
Het is er wel echt een type voor hoorquote:
Ha. Ken je Cherany?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nja ik heb nooit met d'r gepraat of zo en zij kent mij volgens mij niet maar ik weet wel wie het is
Nee, ik bedoel ook niet dat Arenda je vriendin is, maar dat dat andere wijf wel je vriendin isquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mijn vriendin!!
Dat telt nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vriend van me is op z'n zesde(!!!!) ontmaagd!!!! lag in bed met z;'n vriendinnetje en toen gingen ze met elkaars geslachtsdeeltjes spelen
CHERANYquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ha. Ken je Cherany?
Of uh, eemn denken hoor.
Oh.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ook niet dat Arenda je vriendin is, maar dat dat andere wijf wel je vriendin is
HAHAHAHA MET DR BRILquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
CHERANYIk heb net gegeten oké, hou op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |