Ze zijn nu niet thuis.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik dit gespreksonderwerp op tafel gooien
Ga weg Mangaboi.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is dan ook een pauperstad
Lekker.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
''Mam, hoe zien jouw tepels er eigenlijk uit?''
quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze zijn nu niet thuis.
[..]
Ga weg Mangaboi.
'Papa, vind jij stengeltepels ook zo smerig?'quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:57 schreef Jhali het volgende:
[..]
''Mam, hoe zien jouw tepels er eigenlijk uit?''
OKE HOU OPquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
'Papa, vind jij stengeltepels ook zo smerig?'
even m'n sig veranderenquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:58 schreef sararaats het volgende:
ik heb 1 ingetrokken tepel, heel raar zicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
normaal zou ik schreeuwen om pics, maar laat nu maar zittenquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:58 schreef sararaats het volgende:
Oh oke.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:58 schreef sararaats het volgende:
Oké, dit gaat écht veel te ver.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:58 schreef sararaats het volgende:
doe maar niet neequote:Op zaterdag 16 november 2013 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
normaal zou ik schreeuwen om pics, maar laat nu maar zitten
quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:59 schreef Ezell het volgende:
Utrecht was vandaag wel fucking mooi.
UtrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Wat? Hoezo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
normaal zou ik schreeuwen om pics, maar laat nu maar zitten
euh ik begon niet hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké, dit gaat écht veel te ver.
Ik wil dat je NU, PRONTO, deze post verwijdert. GADVERDAMME, ik moest overgeven en ik was aan het eten. Anders haal ik mods op.
Utrecht is Amsterdam, maar dan kleinerquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Haten op Amsterdam, haten op Utrecht?
En dan vast zwijmelen om Zoetermeer of Eindhoven of Almere of zoquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Haten op Amsterdam, haten op Utrecht?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Utrecht is Amsterdam, maar dan kleiner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |