abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_133437476
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:18 schreef lyolyrc het volgende:
Hoe bepaalt Promovendum eigenlijk of je hoogopgeleid bent in plaats van een of andere simpele Johnnie?
Tijdens het aanvraagproces moest ik mijn hogeschool opgeven en stond er een bepaling dat Promovendum het recht heeft om mijn opleiding daar te controleren. Kan me niet voorstellen dat ze het daadwerkelijk doen.
pi_133437563
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:06 schreef µ het volgende:

[..]

Dat krijg ik niet voor elkaar. Onder de 776 euro kom ik niet. Misschien omdat ik geen collectiviteitskorting heb?
U is student? Dan studentencollectief -> 57 euro per maand (voor 1 euro per maand krijg je een aanvullende verzekering erbij
pi_133437652
Ik vind het toch allemaal nog wat onduidelijk met de tandartstarieven. Dat experiment met de vrije tarieven is gestopt, maar volgens mij hebben ze het nog niet voor elkaar gekregen om per januari weer uniforme tarieven te hanteren. Promovendum heeft ook bepaalde tandartsen als gecontracteerd in hun zorgzoeker staan, maar echt maar heel beperkt vergeleken met hoeveel tandartsen hier zijn. Daarnaast vind ik op de website geen lijst met tarieven die zij als marktconform zien.. Ik heb de vraag zaterdag per e-mail gesteld, maar ik wacht nog op antwoord.
pi_133437666
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 08:17 schreef Knuppel1983 het volgende:
Ik heb zojuist via Anderzorg een zorgverzekering afgesloten. Met jaarbetaling kom ik op ¤ 59,66 per maand.


Daarmee komt je maandbedrag bij jaarbetaling op ¤ 56,33. :Y
Ben je ook zelf lid geworden van anderzorg? En dan houdt het in dat jij 40 euro krijgt en de ander zoals ik de voorwaarden lees?

[ Bericht 27% gewijzigd door Five_Horizons op 20-11-2013 09:27:27 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_133437692
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ben je ook zelf lid geworden van anderzorg? En dan houdt het in dat jij 40 euro krijgt en de ander zoals ik de voorwaarden lees?
Ik ben zelf ook lid geworden. (zie eerste zin :P )
De bedoeling is dat shophouder het bedrag (40 euro) verdeelt over zichzelf en aanmelder, maar wat mij betreft is de vergoeding volledig voor de aanmelder. Ik reken erop dat 5 mensen zich aanmelden waarna ik ook een vergoeding ontvang van 40 euro. Zo ontvangen we allemaal 40 euro i.p.v. ieder 20 euro.

[ Bericht 1% gewijzigd door Knuppel1983 op 20-11-2013 09:15:34 ]
pi_133437901
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:05 schreef Knuppel1983 het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook lid geworden. (zie eerste zin :P )
De bedoeling is dat shophouder het bedrag (40 euro) verdeelt over zichzelf en aanmelder, maar wat mij betreft is de vergoeding volledig voor de aanmelder. Ik reken erop dat 5 mensen zich aanmelden waarna ik ook een vergoeding ontvang van 40 euro. Zo ontvangen we allemaal 40 euro i.p.v. ieder 20 euro.
Prima, grote kans dat ik dan naar anderzorg ga op die manier. Dan kost de verzekering nog maar 675,92 per jaar.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 20 november 2013 @ 09:25:35 #282
401956 _Dido_
Remember me!
pi_133437955
Ik ga mogelijk ook naar Anderzorg :Y moet nog wel de aanvullende pakketten even bekijken.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_133438002
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:05 schreef Knuppel1983 het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook lid geworden. (zie eerste zin :P )
De bedoeling is dat shophouder het bedrag (40 euro) verdeelt over zichzelf en aanmelder, maar wat mij betreft is de vergoeding volledig voor de aanmelder. Ik reken erop dat 5 mensen zich aanmelden waarna ik ook een vergoeding ontvang van 40 euro. Zo ontvangen we allemaal 40 euro i.p.v. ieder 20 euro.
Om misverstanden te voorkomen gaan we dit dus niet via FOK! regelen. Geen linkjes naar affliates, dus. :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_133438050
edit: volgens mij was ik eerder ook al duidelijk.

[ Bericht 32% gewijzigd door Five_Horizons op 20-11-2013 11:28:26 ]
pi_133439642
Anderzorg Web Fail!
Jaarkorting klopt niet op website, het is 724,56 ipv 715,92, dus 3% korting! Heb met Anderzorg gechat voor de duidelijkheid:
quote:
20nov2013 Je chat momenteel met Chatx

Chatx: Hallo, ik ben Chatx van Anderzorg. Waar kan ik je mee helpen?

Bezoeker: Hallo, Mijn digitale polis voor 2014 jaarpremie is 724,56 incl. 3% korting= -22,44, maar op de website
is betaalkorting jaar -31,08= 4,16%.
Dus ik als vaste klant krijg de hogere korting niet!?

Chatx: De korting is voor iedereen met een jaarpremie 3%, dat is inderdaad ¤ 22,44.

Chatx: De website klopt op dit moment niet, als het goed is zal het vandaag of morgen opgelost zijn.

Bezoeker: Ok, misleidend allemaal, DAG

Chatx: Dat is niet de bedoeling, het is een fout op de site.

Bezoeker: ok

Chatx: Maar er staat ook aangegeven dat het 3% is, voor iedereen. Dit is ieder jaar het geval. Op je polisblad staat het ook goed en bij ons in het systeem ook.

Chatx: Ik hoop dat het morgen opgelost is.

Chatx: Kan ik je nog helpen?

Bezoeker: Beter checken volgende keer

Bezoeker: ok, dag

Chatx: helemaal mee eens, kusjes xxx.
hahaha
pi_133439671
quote:
13s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef fokbrad het volgende:
Anderzorg Web Fail!
Jaarkorting klopt niet op website, het is 724,56 ipv 715,92, dus 3% korting! Heb met Anderzorg gechat voor de duidelijkheid:

[..]

Leuk dat je het voor de rest weer verpest zo :') Ik vraag me af wanneer ik het nu afsluit of je dus wel die korting nog krijgt of dat ze daar later op terugkomen

Edit: nu weer een andere chick bij anderzorg die zegt dat niet alle huisartsen nog gecontracteerd zijn en dat pas half december bekend is.

[ Bericht 8% gewijzigd door rene90 op 20-11-2013 11:07:27 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_133440103
Jammer voor AnderZorg, want ik heb toch echt een bevestigingsmail waarin 715,92 staat :P
pi_133440961
Ja, heb ook een bevestigingmail gekregen, maar als maandpremie!
Wat voor ICT sukkelgasten werken daar, DoubleFailure!
quote:
Beste klant,

Onderstaand vind je de door jou opgeslagen premieberekening.

Bekijk deze berekening online
Je totale maandpremie is ¤ 715,92
Klant fokbrad
Jezelf ¤ 715,92
Basis

Wat er vanaf nu gebeurt...

Bedankt voor je vertrouwen in Anderzorg! Leuk dat je ook volgend jaar weer klant bij ons bent. Jouw nieuwe zorgpolis sturen wij je uiterlijk 6 december toe. Als het goed is heb je nog een zorgpas van Anderzorg, die kun je gewoon blijven gebruiken. Je verzekeringgegevens kun je in Mijn Anderzorg bekijken en beheren
hahaha
pi_133441169
Ik denk dat ik bij ZK blijf.
Het ziekenhuis bij mij om de hoek is gecontracteerd dus ja :+ (Niet dat ik ooit het ziekenhuis nodig heb gehad, maar dat terzijde).

Enige wat ik wel een beetje vreemd vond was dat mijn premie omhoog ging na mijn verjaardag. Bij mijn vorige verzekeraar was dat niet zo :P
pi_133441781
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:26 schreef lyolyrc het volgende:
Het is wel een uitgemaakte zaak voor mij: de premie van CZ Direct is weer een van de laagste, mijn huisarts en apotheek zijn gecontracteerd, net als alle ziekenhuizen in de regio, dus ik verleng mijn polis met een jaar. Nu moet ik alleen nog gaan bedenken of ik de premie ineens of per maand ga betalen.
Same.
Ik was vorig jaar overgestapt van CZ naar CZ direct.
Heeft nu weer een van de laagste premies.

Hoeveel korting zit er op als je voor een jaar betaald?
pi_133441842
quote:
6s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:09 schreef DeRakker. het volgende:
Same.
Ik was vorig jaar overgestapt van CZ naar CZ direct.
Heeft nu weer een van de laagste premies.

Hoeveel korting zit er op als je voor een jaar betaald?
3% is de korting bij betalen ineens. Dat komt neer op ¤ 733,32 in plaats van ¤ 756. Oftewel ¤ 61,11 per maand.
pi_133441938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:11 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

3% is de korting bij betalen ineens. Dat komt neer op ¤ 733,32 in plaats van ¤ 756. Oftewel ¤ 61,11 per maand.
1.90 euro per maand minder vind ik niet de moeite waard.
Ik ga het wel gewoon weer per maand uitgeven.
Als je het geld op je rekening laat staan scheelt het ongeveer maar 1%....
pi_133442024
Nou ik ben er wel uit hoor, ga voor Anderzorg dit jaar. Kost me bij jaarbetaling en max ER + tandarts 69, 28 EUR per maand. Lijkt me een prima deal!

Edit: als ik deze berekening nu weer uitvoer op de website, is het opeens 72,50 EUR :?

[ Bericht 17% gewijzigd door Black-Death op 20-11-2013 12:28:05 ]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_133442621
Het is al eerder genoemd: www.studentengoedverzekerd.nl

Als je op die pagina kijkt zie je ook staan dat je 75 euro terug krijgt voor nieuwe klanten. Dit heb ik zojuist even nagevraagd via hun klantenservice chat (op zilverenkruis.nl):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit maakt voor mij (inclusief goedkoopste aanvullend pakket én in 1x jaarlijkse premie betalen):
¤610,79 per jaar
¤50,90 per maand

Dit is goedkoopste wat ik kon vinden. Die 75 euro krijg je terug als je een aanvullend pakket neemt (in dit geval dus ook voor een aanvullend pakket a ¤1 per maand).

Ik hoor het graag als iemand een nog goedkoper alternatief vindt.
  woensdag 20 november 2013 @ 12:47:23 #295
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_133442819
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:40 schreef Graankorrel het volgende:
Het is al eerder genoemd: www.studentengoedverzekerd.nl

Als je op die pagina kijkt zie je ook staan dat je 75 euro terug krijgt voor nieuwe klanten. Dit heb ik zojuist even nagevraagd via hun klantenservice chat (op zilverenkruis.nl):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit maakt voor mij (inclusief goedkoopste aanvullend pakket én in 1x jaarlijkse premie betalen):
¤610,79 per jaar
¤50,90 per maand

Dit is goedkoopste wat ik kon vinden. Die 75 euro krijg je terug als je een aanvullend pakket neemt (in dit geval dus ook voor een aanvullend pakket a ¤1 per maand).

Ik hoor het graag als iemand een nog goedkoper alternatief vindt.
Ah, goede tip!

Ik vergeet Anderzorg, CZdirect en Besured ;) Deze is beter :)
pi_133442918
FYI: ik vroeg ook aan haar wanneer ik de inning van de jaarpremie kan verwachten, zodat ik daar rekening mee kan houden.
Dit is gelijk rond 1 januari.
pi_133442956
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:40 schreef Graankorrel het volgende:
Het is al eerder genoemd: www.studentengoedverzekerd.nl

Als je op die pagina kijkt zie je ook staan dat je 75 euro terug krijgt voor nieuwe klanten. Dit heb ik zojuist even nagevraagd via hun klantenservice chat (op zilverenkruis.nl):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit maakt voor mij (inclusief goedkoopste aanvullend pakket én in 1x jaarlijkse premie betalen):
¤610,79 per jaar
¤50,90 per maand

Dit is goedkoopste wat ik kon vinden. Die 75 euro krijg je terug als je een aanvullend pakket neemt (in dit geval dus ook voor een aanvullend pakket a ¤1 per maand).

Ik hoor het graag als iemand een nog goedkoper alternatief vindt.
Wat ik begrijp is dat een aanvullend pakket voor 1 euro alleen mogelijk is voor mensen onder de 30. Daarboven wordt het ineens zoveel duurder dat die 75 euro voordeel meteen weer op is.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_133443074
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Wat ik begrijp is dat een aanvullend pakket voor 1 euro alleen mogelijk is voor mensen onder de 30. Daarboven wordt het ineens zoveel duurder dat die 75 euro voordeel meteen weer op is.
Dat klopt. Het is dan ook voor de doelgroep studenten / de website is niet voor niks studentengoedverzekerd.nl... Het is met een collectiviteitskorting opgezet i.s.m. de LSVb.
pi_133443127
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef Graankorrel het volgende:

[..]

Dat klopt. Het is dan ook voor de doelgroep studenten / de website is niet voor niks studentengoedverzekerd.nl... Het is met een collectiviteitskorting opgezet i.s.m. de LSVb.
En iemand boven de 29 kan natuurlijk onmogelijk nog een student zijn, terwijl iedereen onder de 30 wel studeert?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_133443217
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

En iemand boven de 29 kan natuurlijk onmogelijk nog een student zijn, terwijl iedereen onder de 30 wel studeert?
Dat zou je aan hen moeten vragen ;) Ik weet niet of de collectiviteitskorting leeftijdsgebonden of studentgebonden is.

Ik verwachtte eigenlijk dat het studentgebonden is (i.v.m. LSVb) en dus de leeftijd niet uitmaakt, maar ik heb dat niet gecheckt. Als jij hier nu tegenaan loopt is het wellicht de moeite waard ook dit even na te vragen bij de klantenservice?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')