Oh jee.quote:
iets triviaals in eerste instantie, alleen toen maakte ik het erger door dom gedrag.quote:
Ahh kut is datquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iets triviaals in eerste instantie, alleen toen maakte ik het erger door dom gedrag.
Als het iets onbenulligs is, daar zou je geen dagen ruzie over moeten makenquote:
nee maar had wat doms gedaanquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 november 2013 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk niet
[/quote
Als het iets onbenulligs is, daar zou je geen dagen ruzie over moeten maken
Wat dan? #nieuwsgierigquote:
Niet zo hebberigquote:
Olie voor wat?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:44 schreef Tchock het volgende:
Ik heb net een of andere vage zelfgemaakte olie gebruikt en nu ruikt mijn hele kamer naar dat spulHeerlijk
Fretbord van gitaar schoonmaken. Zelfgebrouwen door de gitaarbouwer waar ik altijd met mijn gitaar naartoe ga als er iets mis is.quote:
Oeh speel je gitaar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fretbord van gitaar schoonmaken. Zelfgebrouwen door de gitaarbouwer waar ik altijd met mijn gitaar naartoe ga als er iets mis is.
Maar ik heb dus echt geen idee wat er in zit. Misschien is het ook wel hele goede massageolie.
Elektrisch.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oeh speel je gitaar.elektrisch of akoestisch?
Tofquote:
Gewoon gaan doen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof
Moet ik toch ook nog eens leren
Wat is het verschil met een basgitaar? Ja mijn broertje heeft er wel 1quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon gaan doen.Het is echt heel erg leuk. Ik speel ook bas, dat is ook heel tof om te doen.
Heb je al een gitaar?
Een basgitaar is een octaaf lager, heeft dikkere snaren en is een stuk groter. Dus je speelstijl is heel anders.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een basgitaar? Ja mijn broertje heeft er wel 1
Elektrisch is ook lastiger toch dan akoestisch?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een basgitaar is een octaaf lager, heeft dikkere snaren en is een stuk groter. Dus je speelstijl is heel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |