wtf, kreeg ik daar geen note voor?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet met dit account in ieder geval
y so seriousquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet met dit account in ieder geval
De historicus in mij kwam naar boven en ik wilde mijn frustratie uiten door middel van klassiek 20e eeuws beeldmateriaal.quote:
Iets met joden en gas?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De historicus in mij kwam naar boven en ik wilde mijn frustratie uiten door middel van klassiek 20e eeuws beeldmateriaal.
Ik ga er verder niet op in maar dat was niet de enige redenquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wtf, kreeg ik daar geen note voor?
"Grens gezocht en gevonden" was de reden
En Hamasquote:
eet smakelijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet op in maar dat was niet de enige reden![]()
Nu ga ik koken
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet, dat zeg ik niet meer.
op fok
Vond je hem leuk?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga even die docu die je zei gister fokkie van silicon valley afkijken
Tot later heren
Wat een selectief geneuzel dit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:43 schreef d4v1d het volgende:
Waar zijn de leuke users zoals LB en Ess.![]()
![]()
En de rest, die ook leuk zijn
Jij kan toch zelf koken?quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:43 schreef d4v1d het volgende:
Waar zijn de leuke users zoals LB en Ess.![]()
![]()
En de rest, die ook leuk zijn
Ja, maar wat ze dus in de ochtend zei, dat ze iets zou maken. Nou daar ga ik dan van uit, sorry hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan toch zelf koken?#klbtopic
Heb je verder niks meer in huis?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, maar wat ze dus in de ochtend zei, dat ze iets zou maken. Nou daar ga ik dan van uit, sorry hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |