Littlerabbit en waarschijnlijk gewoon knut dacht grappig te zijn.quote:
Dat is dagelijks zo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit dacht grappig te zijn.
Helaas sloeg het volledig de plank mis.
Jezus.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:45 schreef Cavaliers het volgende:
Onbegrijpelijk juist dat Jan Maat erin staat en Van der Wiel niet.
Net als Bojan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het niet zo op Daryl Janmaat.
De hype is er ook wel van af.
Uitstekende back hoor, maar geen niveau voor Oranje.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het niet zo op Daryl Janmaat.
De hype is er ook wel van af.
Dat dus, snap dat gezeur niet zo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:46 schreef Pedroso het volgende:
Janmaat doet het prima in Oranje, eerlijk is eerlijk.
Net als alle 11 spelers ja. Waarom je dan specifiek over Janmaat begint snap ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is voorlopig tegen landen die niet de volel 100 geven.
Beter naam veranderen naar Middelmaat.quote:
Omdat andere spelers al een goede naam hebbem.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als alle 11 spelers ja. Waarom je dan specifiek over Janmaat begint snap ik niet zo goed.
Nou ja, stiekem snap ik het wel natuurlijk.
Neequote:Op zaterdag 16 november 2013 13:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaan we nu bij elke bal van Janmaat zeiken?
Voorbeelden?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
en faalt hij op cruciale momenten.
Neutraal terrein voor deze oorlogsmisdadigers.quote:
Deze poging tot humor ontgaat me volledig.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop hem in je kont en bel dan je moeder op.
Nou zegquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop hem in je kont en bel dan je moeder op.
Heeft hij ooit anders gescoordquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Robben heeft wel 's vaker zo'n goal gemaakt.
Japan.. die kijken alleen maar naar poezenfilmpjes.quote:
Ik refereerde natuurlijk aan Hans Teeuwen, die dit met een mars deed.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze poging tot humor ontgaat me volledig.
En dingen met tentakels.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Japan.. die kijken alleen maar naar poezenfilmpjes.
1 maand daarvoor scheurt hij iets af.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:55 schreef Stiggie het volgende:
Beter is Robben ook in deze vorm tijdens het WK
Als hij dan DIE kans maar wél afmaaktquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:55 schreef Stiggie het volgende:
Feyenoord - Kubanquote:
0x10=0.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:56 schreef Max23 het volgende:
Dat gezeik op Janmaat terwijl Blind en Lens 10x zo slecht spelen
In een porseleinen kast zettenquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:55 schreef Stiggie het volgende:
Onzin, hij speelde op die fout na gewoon prima.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord - Kuban
Feyenoord - AZ
Hij maakt in beide wedstrijden een cruciale fout en is daarna helemaal de weg kwijt.
Ik zeik niet op Janmaat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:56 schreef Max23 het volgende:
Waar hebben wij het specifiek over deze wedstrijd. Lees wat je wilt lezen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:56 schreef Max23 het volgende:
Schijnt dat het over massaverkrachting gaat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een nieuwe interpretatie van de verkeersregels?
Over zwarte piet....quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schijnt dat het over massaverkrachting gaat.
Willems is helemaal een dramaquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blind eraf en Willems erin alsjeblieft.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:59 schreef GGMM het volgende:
De Vrij kan er echt helemaal geen reet van.
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:56 schreef Max23 het volgende:
quote:
quote:
Een beetje een jonge juffrouw.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:00 schreef Saekerhett het volgende:
Heb het helemaal gehad met die De Vrij. Uitstraling van niks ook.
Zoutzak is het ook, en Janmaatquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:00 schreef Saekerhett het volgende:
Heb het helemaal gehad met die De Vrij. Uitstraling van niks ook.
Jan Maat kan er helemaal geen pepernoot van, waar is Greg?quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:00 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Zoutzak is het ook, en Janmaat
Bedankt, nu hoef ik niet meer te kijken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:00 schreef KingRoland het volgende:
2-2 honda
2-3 stroot
3-3 honda
3-4 Robben
mocht het nog gek lopen
net als bij italië - japan bij de confed. cupquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:00 schreef KingRoland het volgende:
2-2 honda
2-3 stroot
3-3 honda
3-4 Robben
mocht het nog gek lopen
Gregoor pakt veel kaarten.quote:
Ah nog 1quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rekik.
Ook weer een hype uit Rotterdam en Eindhoven.
Jij bent ook niet echt serieus te nemen he.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rekik-Bruma-Willems in de toekomst.
Die hype-gimmick van je is inmiddels wel gedateerd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rekik.
En Manchester.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rekik.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mwoah, ik kan wel serieus zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt serieus te nemen he.
Bij NAC.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In de g-series?quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoet
Brenet - Bruma - Rekik - Willems
Schaars - Maher - Van Ooijen
Narsingh - Locadia - Depay
Wereldkampioen.
Wijnaldem dissaprovesquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoet
Wereldkampioen.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoet
Wereldkampioen.
Rekik en Veltman kan het wel eens gaan worden, beide de meest talentvolle CV's. Al kun je Vlaar ook wel gebruiken. Van Dijk kan er niets van, wordt nu opgehemeld omdat ie bij een armoedig team als Celtic speelt maar is van een matig niveau.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die hype-gimmick van je is inmiddels wel gedateerd.
En Rekik. En Zoet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Voorlopig wordt elk PSV-talent, (behalve depay die het wat beter doet) opgehemeld op basis van de leuke frisse en frivole wedstrijden in augustus.
Momenteel zakt heel PSV door het ijs behalve Depay.
Geniet van de augurk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch lief dat SBS dit hele reclameblok richt aan de zwangere kijkers
Vanaf nu neem ik jou niet meer serieus.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Voorlopig wordt elk PSV-talent, (behalve depay die het wat beter doet) opgehemeld op basis van de leuke frisse en frivole wedstrijden in augustus.
Het is gedateerd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Zoet is echt pure middelmaat. Kan niet meevoetballen, al helemaal niet uittrappen is op de lijn ook weer niet sensationeel. Ik vraag mij af of hij Tyton uberhaupt uit het doel gaat spelen.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoet is echt pure middelmaat. Kan niet meevoetballen, al helemaal niet uittrappen is op de lijn ook weer niet sensationeel. Ik vraag mij af of hij Tyton uberhaupt uit het doel gaat spelen.
Dan doe je dat maar. Ik lig er neit wakker van.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf nu neem ik jou niet meer serieus.
*nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan doe je dat maar. Ik lig er neit wakker van.
Juist, en Veltman is dan weer geen hype. Applaus.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen;
Van der Wiel, Veltman, Vlaar, Blind
Strootman, Sneijder, Van der Vaart
Robben, van Persie, Lens
Het CV-duo is wel een zorgenkind.
Echt hequote:Op zaterdag 16 november 2013 14:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Juist, en Veltman is dan weer geen hype.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hitler
Pot - Mao - Stalin - Lenin
Pinochet - Vlad III
Kim Jong Il - Hussein - Hirohito
Trainer: Louis van Gaal
Gegarandeerd wereldkampioen mensen uitroeien.
Ik wil ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik neem even een saucijzenbroodje.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hitler
Pinochet - Vlad III
Ik vind Hitler toch meer een spits.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hitler
Pinochet - Vlad III
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hitler
Pinochet - Vlad III
ik weet niet of ik moet lachen of huilenquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mulder
Jan Maat - De Vrij - Mathijsen - Martins - Nelom
Clasie - Vilhena - Immers
Schaken - Boetius
EK 2016
Pff, geen Mobutu?quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hitler
Pinochet - Vlad III
Dan kijk je niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
God, SBS weer met een BN-er programma.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:06 schreef Jivis het volgende:
Gelukkig heeft Kieft nu iets om over te zeiken in de rust.
Doe maar van Sabia Boulahrouz dan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het nu rust?
Ik mis gifjes van J. Alba
Speknek, ik kon het net beter gezegd hebbenquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:08 schreef speknek het volgende:
Die tegengoal was een beetje een typische goal voor Nederland. Nigel de Jong (verder een topspeler, maar dit gebeurt wel vaak) die de bal verliest terwijl hij met z'n rug naar het andere doel staat, en met de twee buitenspelers weg is het ineens 2 tegen 2. De ene voorbij gerend wordt het wel makkelijk om met z'n tweeën De Vrij uit te spelen. Die zag er niet best uit, maar op zo'n moment faalt eigenlijk de hele verdediging.
En wat een baggerveld, wie gaat er dan ook in België trainen.
Rekikquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Precies, op zulke momenten ziet het er echt slecht uit qua concentratie.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:08 schreef speknek het volgende:
Die tegengoal was een beetje een typische goal voor Nederland. Nigel de Jong (verder een topspeler, maar dit gebeurt wel vaak) die de bal verliest terwijl hij met z'n rug naar het andere doel staat, en met de twee buitenspelers weg is het ineens 2 tegen 2. De ene voorbij gerend wordt het wel makkelijk om met z'n tweeën De Vrij uit te spelen. Die zag er niet best uit, maar op zo'n moment faalt eigenlijk de hele verdediging.
Hypequote:Op zaterdag 16 november 2013 14:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Rekik![]()
Gaat sowieso de beste verdediger van Nederland worden.
De Vrij moet niet zoveel denken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:10 schreef iketurnerjr het volgende:
de Vrij > Janmaat " Ik dacht dat jij hem had"
Verhaal van het seizoen.
Kawasaki op aangeven van Yamaha.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Je gaat even nog wat zalm halen en opeens 2-1...
Wie heeft gescoord? Honda, Suzuki, Toyota..?
Fukushima. Wat een uitstraling heeft die man.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Je bent PSV-er.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:12 schreef satecl het volgende:
Cillessen;
Janmaat, Vlaar, Rekik, Indi
Strootman, Sneijder, ????
Robben, van Persie, Depay
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen;
Van der Wiel, Veltman, Vlaar, Blind
Strootman, Sneijder, Van der Vaart
Robben, van Persie, Lens
Het CV-duo is wel een zorgenkind.
Wat een kutgrap, moest lachen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Fukushima. Wat een uitstraling heeft die man.
Dude...quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat die blonde?quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Is dat die blonde?
Ik verwacht een aanvalsgolf in de tweede helft van Tsunami.
Waarom Rekik en Depay dan? Die laten 't echt pas net zien. Niet dat ik de Vrij het op dit moment beter vind doen maar toch, je zult tegen dezelfde problemen aanlopen.quote:
Ja. Behoort tot de vaste kern. Centrale speler.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Is dat die blonde?
Ik verwacht een aanvalsgolf in de tweede helft van Tsunami.
Eensquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Veltman![]()
Gaat sowieso de beste verdediger van Nederland worden.
Wel erg reactief mannetje, je moet oppassen voor zo'n speler.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Behoort tot de vaste kern. Centrale speler.
Omdat ik in die jongens heel veel groeipotentie zie. Iets wat ik bij bijvoorbeeld de Vrij allang al niet meer zie. bij Rekik ben ik ervan overtuigd dat hij een topverdediger gaat worden. Was bij Feyenoord al heel sterk in de jeugd. De beste van zijn lichting. Depay heeft een geweldige individuele actie.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom Rekik en Depay dan? Die laten 't echt pas net zien. Niet dat ik de Vrij het op dit moment beter vind doen maar toch, je zult tegen dezelfde problemen aanlopen.
God van Gaal straft onmiddelijk. De Jong gewisseld.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:08 schreef speknek het volgende:
Daewoo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die speelt als linksback voor Zuid-Korea, ken je Aziatische teams.quote:
Dit is denk ik al eerder gezegd door GGMMquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:17 schreef Cavaliers het volgende:
Robben trekt een gezicht alsof hij in z'n broek moet poepen.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is denk ik al eerder gezegd door GGMM
Robben trekt een gezicht alsof hij weer beslissend is geweest.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is denk ik al eerder gezegd door GGMM
Baby scholletje.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:19 schreef Sunshineboy het volgende:
Blind staat er alleen in vanwege zijn vader...
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Robben trekt een gezicht alsof hij weer beslissend is geweest.
Hyundai of KIA dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die speelt als linksback voor Zuid-Korea, ken je Aziatische teams.
schijtgezichtquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:17 schreef Cavaliers het volgende:
Robben trekt een gezicht alsof hij in z'n broek moet poepen.
Robben moet een vriendschappelijke wedstrijd weer bepalenquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Robben trekt een gezicht alsof hij weer beslissend is geweest.
quote:
Toch nog iemand die hapt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:19 schreef satecl het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-af-voor-oranje.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |