neem zoeen groene, misschien krijg ik dan nog groene vingers.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je in de tuin met je chromebook aan de slag?
Bij word en excel ben je gebonden aan de Google Docs-versies, en die zijn een stuk beperkter dan die van Microsoft Office.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat ik zeggen huis tuin en keuken gebruik is
word
excel
browsen
geen grote opslag downloaden van handel en games enzo.
JIj bent een rare.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat mag maar het afleiden wat jij erbij voelt maakt het dan lastigerAlsof ik zeg ik ga dood
ipv
![]()
denk dat ik daarvoor gewoon inlog op de zaak. scheelt ook weer aanschaffenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij word en excel ben je gebonden aan de Google Docs-versies, en die zijn een stuk beperkter dan die van Microsoft Office.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:19 schreef Tim86 het volgende:
When you are drawing on the 90th min and you are through on goal and miss and the opponent scores on the counter attack
[ afbeelding ]
alle IFs beginnen eindelijk een beetje te stijgenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:20 schreef Lindgren. het volgende:
Gelukkig.
[ afbeelding ]
Nu ben ik al mijn Caulkers kwijt. Was even bang dat hij niet meer boven de 95k van vorige week uit zou komen, maar ineens ging het weer hard.
Ik merk het ook aan de doorstroming in mijn TPquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alle IFs beginnen eindelijk een beetje te stijgen
Vraag even of Djiggy Djeetje hem wil pricefixenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:22 schreef DutchSL het volgende:
Alles stijgt behalve mijn kut IF Parolo's![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alle IFs beginnen eindelijk een beetje te stijgen
Toevallig. Ik luister sinds vorige week weer naar De Ark de Triomf.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:22 schreef DutchSL het volgende:
Alles stijgt behalve mijn kut IF Parolo's![]()
Blijft tof jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toevallig. Ik luister sinds vorige week weer naar De Ark de Triomf.
lahm al 50K op gepakt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
IF Miranda en IF Diego Alves pak ik beide 10k op en op Diego Costa zelfs 30k.
nee je moet deze gebruikenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Shoarmapizza en quali
(goeie emoticon iwan?)
Ik dacht huh. Volgens mij is de titel verkeerd tot dat ze begonnen met zingen. Had ff het gevoel alsof lose yourself van eminem gecovered werd.quote:
nicequote:
Ook erg nice ja.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:45 schreef wieisboos het volgende:
dit is toch 10x mooier dan die aids van Avicii
daarvoor met DACquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
nice
Wat vind jij hiervan?
Of hou je niet van nederhop?
Dit ken ik ook nog ja.quote:
Ik vond deze echt heel erg vet:quote:
jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:57 schreef wieisboos het volgende:
was hier eigenlijk al bekend dat 4-2-3-1 ingame gewoon hetzelfde is als vorig jaar?
[ afbeelding ]
Het speelt kut vind ikquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Oke, zie namelijk nooit teams voorbij komen met die opstelling
Meest indrukwekkende feest tot nu toe, ziggo dome is echt een fantastische pop tempel. Terecht dat Ahoy van de troon afgestoten is, wat een geluidquote:
Live toch wel wat beter geworden denk ik. Heb ze twee keer live gezien (of 3). 1x zelfs geld betaald speciaal voor ze en het was me toch een partij waardeloos. Op Lowlands niet lang daarna was het nog veel slechter hahaquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vond deze echt heel erg vet:
Nice!quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meest indrukwekkende feest tot nu toe, ziggo dome is echt een fantastische pop tempel. Terecht dat Ahoy van de troon afgestoten is, wat een geluidEnige nadeel was dat er nu ook concert publiek op af kwam. Gaf net een iets andere sfeer. Op het eind tussen 4 en 5 deed hij nog een bonus set, maar op een tribune midden in de zaal. Stond ik opeens vooraan
jup, daar waren we bij de demo al achterquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:57 schreef wieisboos het volgende:
was hier eigenlijk al bekend dat 4-2-3-1 ingame gewoon hetzelfde is als vorig jaar?
[ afbeelding ]
Reacties nav dat concert laatst in NL waren ook erg negatief weer toch?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Live toch wel wat beter geworden denk ik. Heb ze twee keer live gezien (of 3). 1x zelfs geld betaald speciaal voor ze en het was me toch een partij waardeloos. Op Lowlands niet lang daarna was het nog veel slechter haha
Een vriend van me wil graag naar een concert van ze, maar na eerdere dramatische ervaringen ga ik daar geen 35e voor neertellen. Dit klinkt toch wel een stuk beter dan ik gewend ben. (live) de albums vind ik altijd wel tof
I know man, ik heb precies hetzelfde. Wil er heel graag heen maar als ik dan iets van ze live zie en hoor lijkt me dat echt superkut. Ze waren dinsdag in Amsterdam en heb er nog over getwijfeld maar het was bijna 50 piek. Dat vind ik het echt niet waard. Ik geniet dan wel lekker van die CD's, die ik stuk voor stuk allemaal goed vind.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Live toch wel wat beter geworden denk ik. Heb ze twee keer live gezien (of 3). 1x zelfs geld betaald speciaal voor ze en het was me toch een partij waardeloos. Op Lowlands niet lang daarna was het nog veel slechter haha
Een vriend van me wil graag naar een concert van ze, maar na eerdere dramatische ervaringen ga ik daar geen 35e voor neertellen. Dit klinkt toch wel een stuk beter dan ik gewend ben. (live) de albums vind ik altijd wel tof
Nouja, meer dat het overgrote deel show was ipv muziek. het is amper een concert meer te noemen. Er stond wel bij de meeste recensies bij dat het publiek helemaal uit zn dak ging en dat is toch misschien wel het belangrijkste.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reacties nav dat concert laatst in NL waren ook erg negatief weer toch?
Bekertje water 3 euroquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice!Ik vond hem op ADE ook al geniaal. Het geluid en de beats gingen in de loop van de avond steeds harder en op het eind stond iedereen helemaal uit de plaat te gaan.
Ziggo Dome is inderdaad top. Nergens wachtrijen.
FYPquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bekertje water 3 euroBekertje water in het toilet bij kunnen vullen
Inderdaad, muntjes, kluisjes, entree, toilet, bar... Alles gewoon top! State of trance wordt het volgende project. 15 februari in de Jaarbeurshallen in Utrecht. Tot die tijd rust, ik was pas al half 9 thuis
Geen ideequote:Op zaterdag 16 november 2013 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reacties nav dat concert laatst in NL waren ook erg negatief weer toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |