In het weekend niet, door de week 9 uur als ik niet naar school moet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dwingen ze je ook al eerder op te staan dan?
Over 2,5 hier binnenquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:02 schreef ThadCastle het volgende:
Robben to score gewonnen. Ik was alweer bijna door mijn centjes heen
easy moneyquote:
Nee.. Kwalitatief kan die niet tippen aan de Golfquote:
Zijn toch zelfde motorenquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee.. Kwalitatief kan die niet tippen aan de Golf
Over 2 weken is die binnen
Nee een normale want station is toch een beetje te groot.quote:
allebei VAG dus gewoon zelfde onderdelen tochquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee.. Kwalitatief kan die niet tippen aan de Golf
Over 2 weken is die binnen
Ik heb het ook niet over de motorquote:
Prima bak hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee een normale want station is toch een beetje te groot.
Deze:
[ afbeelding ]
Nee hoor, als je al binnenstapt merk je al het verschil.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
allebei VAG dus gewoon zelfde onderdelen tochGolf is wel een stuk duurder dan je Polo, veel bijbetaald zeker
Mensen die denken dat een Seat en Volkswagen van het zelfde kwaliteit zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hoor, als je al binnenstapt merk je al het verschil.
Voor een A3 Met dezelfde opties zou ik bijna 40 kwijt geweest zijn en nu 27.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zijn toch zelfde motorenTevens had ik liever een Audi gehaald, ik weet niet wat je hebt moeten neerleggen.
Gewoon A6 halenquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voor een A3 Met dezelfde opties zou ik bijna 40 kwijt geweest zijn en nu 27.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |