abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133311956
quote:
Babydrama voor Fabiënne de Vries

van onze redactie
AMSTERDAM -
Fabiënne de Vries en haar kersverse vriend Mitchell verwachten een kindje. Maar de ex van Mitchell is ook zwanger van hem...

De ex-TMF presentatrice vertelt dat zij en de tien jaar jongere Mitchell een poos geleden gevoelens voor elkaar kregen, maar dat zij de boot afhield toen ze erachter kwam dat hij reeds getrouwd was... "Ik had zoiets van: oké we vinden elkaar leuk maar het kan niet", zegt ze tegen RTL Boulevard.
Mitchell maakte een einde aan zijn huwelijk, trok in bij een vriend en klopte weer bij Fabiënne aan. Toen zwichtte ze en de twee kregen een relatie. Al heel snel bleek Fabiënne (39), die eigenlijk al had besloten dat zij dit jaar ging proberen om 'alleen' moeder te worden, zwanger. Maar Mitchells ex bleek toen óók zwanger van hun tweede kindje, al is zij wat verder in de zwangerschap.
Fabiënne vertrok een poos naar het buitenland om na te denken wat de beste oplossing zou zijn voor haar en haar toekomstige kindje en besloot de relatie met Mitchell ondanks alles toch nog een kans te geven. "Ik ben ruimdenkend en ruimhartig. Ik heb gezegd: ik hou van jou en je bagage, dus ook van haar en dus ook de kinderen. Ik hoop dat beide zwangerschappen goed en gezond verlopen. Het is nu nog rauw maar uiteindelijk hoop ik dat we de kinderen alle liefde en verzorging kunnen geven die ze nodig hebben."
Bron
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_133311989
Vrouwen die na een paar weken verkering al besluiten een kind te nemen :')
pi_133312003
Wat een triest verhaal zeg. :')
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 november 2013 @ 10:56:10 #4
22592 crew  Ole
pi_133312026
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:53 schreef GroningseGast het volgende:
Rammelende eierstokken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 16 november 2013 @ 11:15:14 #5
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_133312299
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_133312779
Oh lekker ruimdenkend en ruimhartig zeg; straks twee single mums:')
pi_133312825
Straks staat er nog een derde zwangere dame op :{
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_133313217
Dus voordat hij het huis uitging bij zijn ex hadden ze nog even een ''afscheids wip''?
Of kwam hij er pas achter dat ze zwanger was nádat hij het huis verliet?

Tja en dit

quote:
pi_133313407
De naam van haar vriend spreekt al boekdelen. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133313465
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:11 schreef Fascination het volgende:
De naam van haar vriend spreekt al boekdelen. :')
Mitchell?
Wat zegt die naam dan, ik snap hem niet :@
pi_133313499
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Mitchell?
Wat zegt die naam dan, ik snap hem niet :@
Tokkienaam.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133313518
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Tokkienaam.
ow.. :D
pi_133314027
quote:
.. Fabiënne (39), die eigenlijk al had besloten dat zij dit jaar ging proberen om 'alleen' moeder te worden
nuja, dàt is dus duidelijk anders gelopen, ze is nu niet 'alleen' zwanger :) leuk voor der natuurlijk
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_133314077
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:34 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nuja, dàt is dus duidelijk anders gelopen, ze is nu niet 'alleen' zwanger :) leuk voor der natuurlijk
Hopelijk denkt Mitchell er ook zo over :+
pi_133314183
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hopelijk denkt Mitchell er ook zo over :+
die heeft zn werk toch allang gedaan..? Het is niet zo dat hij achteraf zn zaad kan terugtrekken ofzo….

ik heb zo'n idee dat hij over een jaartje gewoon dubbel kan betalen en de dames onderling met elkaar kunnen klagen dat zn girale bijdrages trager zijn dan zn biologische
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_133317750
Ik denk bij "babydrama" toch eerder aan een miskraam oid dan aan dit.
Don't you love her madly?
pi_133317810
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 14:48 schreef Lovechild het volgende:
Ik denk bij "babydrama" toch eerder aan een miskraam oid dan aan dit.
daar dacht ik dus ook aan.
tijd niet meer gezien die fabienne, vond het vroeger altijd wel een topper! :9
Funkmode!
pi_133323651
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:34 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Die idioten die vinden dat homo-stellen geen kinderen moeten opvoeden verwijs ik graag hier naar.
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:24:58 #19
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_133323759
quote:
Ze had al besloten voor de verkering om het in haar eentje te doen. Moet je dan in een nieuwe relatie alsnog naar de spermabank? :?

Hoe kijk je dan aan tegen een man die besluit 2 vrouwen tegelijk zwanger te maken?
...as always
pi_133324051
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:56 schreef Ole het volgende:

[..]

Rammelende eierstokken
Als je geluk hebt ja, met een beetje pech doen ze het al niet meer op die leeftijd. Ik kan het wel begrijpen, zeker als je toch al had besloten om het desnoods alleen te doen.
know'm sayin?
word? word.
pi_133324254
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:33 schreef alors het volgende:

[..]

Als je geluk hebt ja, met een beetje pech doen ze het al niet meer op die leeftijd. Ik kan het wel begrijpen, zeker als je toch al had besloten om het desnoods alleen te doen.
Nou ik hoop wel dat ze het eerst even gevraagd heeft aan de toekomstige ''vader'' :')
pi_133326353
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:24 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ze had al besloten voor de verkering om het in haar eentje te doen. Moet je dan in een nieuwe relatie alsnog naar de spermabank? :?

Hoe kijk je dan aan tegen een man die besluit 2 vrouwen tegelijk zwanger te maken?
Ook niet handig, maar die man kan geen abortus ondergaan of pil slikken.
pi_133326459
quote:
ze is 40 dus het zal en het moet ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133326508
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:53 schreef eight het volgende:

[..]

ze is 40 dus het zal en het moet ;(
Gratis zaaddonor :P en nog geld toe ook als je mazzel hebt :')
pi_133329478
quote:

Vriend Fabienne zat in De Gouden Kooi

Best een bijzonder verhaal natuurlijk, dat de nieuwe liefde van TMF-icoon Fabienne de Vries zowel Fab als zijn ex heeft bezwangerd en de man dus binnenkort twee kinders bij verschillende vrouwen gaat krijgen. Veel mensen hebben daar wellicht een moreel oordeel over. Wij niet want we kennen die jongen, Mitchell genaamd, verder niet. Ho wacht! We kennen hem wel. Glamorama kan u namelijk als eerste melden dat de Mitchell waar we het hier over hebben Mitchell Westerduin betreft, makelaar te Amsterdam en in 2007 butler in De Gouden Kooi. Ja, butler in De Gouden Kooi. Kent u dat programma nog? Mitch (altijd goed voor je toekomst, voor dit soort klusjes tijdelijk de naam verbasteren) speelde slechts een klein rolletje in de poep pies kots vechten-reality, deelneemster Amanda was korte tijd verliefd op hem en als je hem Googled kom je als eerste deze steunbetuiging van Mitch aan Terror Jaap tegen. Ook dat is Mitchell, gewoon uit de kast komen als groot bewonderaar van die dikke gek Jaap Amesz en in een ontroerende blogpost je steun uitspreken. Goeie jongen dus, dat kan niet anders. Zit geen kwaad in. Laten we het dáár voortaan eens over hebben in plaats van over zijn babytrouble(tje)s!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')