Bronquote:Babydrama voor Fabiënne de Vries
van onze redactie
AMSTERDAM -
Fabiënne de Vries en haar kersverse vriend Mitchell verwachten een kindje. Maar de ex van Mitchell is ook zwanger van hem...
De ex-TMF presentatrice vertelt dat zij en de tien jaar jongere Mitchell een poos geleden gevoelens voor elkaar kregen, maar dat zij de boot afhield toen ze erachter kwam dat hij reeds getrouwd was... "Ik had zoiets van: oké we vinden elkaar leuk maar het kan niet", zegt ze tegen RTL Boulevard.
Mitchell maakte een einde aan zijn huwelijk, trok in bij een vriend en klopte weer bij Fabiënne aan. Toen zwichtte ze en de twee kregen een relatie. Al heel snel bleek Fabiënne (39), die eigenlijk al had besloten dat zij dit jaar ging proberen om 'alleen' moeder te worden, zwanger. Maar Mitchells ex bleek toen óók zwanger van hun tweede kindje, al is zij wat verder in de zwangerschap.
Fabiënne vertrok een poos naar het buitenland om na te denken wat de beste oplossing zou zijn voor haar en haar toekomstige kindje en besloot de relatie met Mitchell ondanks alles toch nog een kans te geven. "Ik ben ruimdenkend en ruimhartig. Ik heb gezegd: ik hou van jou en je bagage, dus ook van haar en dus ook de kinderen. Ik hoop dat beide zwangerschappen goed en gezond verlopen. Het is nu nog rauw maar uiteindelijk hoop ik dat we de kinderen alle liefde en verzorging kunnen geven die ze nodig hebben."
Rammelende eierstokkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:53 schreef GroningseGast het volgende:
Vrouwen die na een paar weken verkering al besluiten een kind te nemen
quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:53 schreef GroningseGast het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:53 schreef GroningseGast het volgende:
Mitchell?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:11 schreef Fascination het volgende:
De naam van haar vriend spreekt al boekdelen.
Tokkienaam.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mitchell?
Wat zegt die naam dan, ik snap hem niet
nuja, dàt is dus duidelijk anders gelopen, ze is nu niet 'alleen' zwangerquote:.. Fabiënne (39), die eigenlijk al had besloten dat zij dit jaar ging proberen om 'alleen' moeder te worden
Hopelijk denkt Mitchell er ook zo overquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nuja, dàt is dus duidelijk anders gelopen, ze is nu niet 'alleen' zwangerleuk voor der natuurlijk
die heeft zn werk toch allang gedaan..? Het is niet zo dat hij achteraf zn zaad kan terugtrekken ofzo….quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hopelijk denkt Mitchell er ook zo over
daar dacht ik dus ook aan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:48 schreef Lovechild het volgende:
Ik denk bij "babydrama" toch eerder aan een miskraam oid dan aan dit.
Die idioten die vinden dat homo-stellen geen kinderen moeten opvoeden verwijs ik graag hier naar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nuja, dàt is dus duidelijk anders gelopen, ze is nu niet 'alleen' zwangerleuk voor der natuurlijk
Ze had al besloten voor de verkering om het in haar eentje te doen. Moet je dan in een nieuwe relatie alsnog naar de spermabank?quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:53 schreef GroningseGast het volgende:
Als je geluk hebt ja, met een beetje pech doen ze het al niet meer op die leeftijd. Ik kan het wel begrijpen, zeker als je toch al had besloten om het desnoods alleen te doen.quote:
Nou ik hoop wel dat ze het eerst even gevraagd heeft aan de toekomstige ''vader''quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Als je geluk hebt ja, met een beetje pech doen ze het al niet meer op die leeftijd. Ik kan het wel begrijpen, zeker als je toch al had besloten om het desnoods alleen te doen.
Ook niet handig, maar die man kan geen abortus ondergaan of pil slikken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:24 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ze had al besloten voor de verkering om het in haar eentje te doen. Moet je dan in een nieuwe relatie alsnog naar de spermabank?
Hoe kijk je dan aan tegen een man die besluit 2 vrouwen tegelijk zwanger te maken?
ze is 40 dus het zal en het moetquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:53 schreef GroningseGast het volgende:
quote:
Vriend Fabienne zat in De Gouden Kooi
Best een bijzonder verhaal natuurlijk, dat de nieuwe liefde van TMF-icoon Fabienne de Vries zowel Fab als zijn ex heeft bezwangerd en de man dus binnenkort twee kinders bij verschillende vrouwen gaat krijgen. Veel mensen hebben daar wellicht een moreel oordeel over. Wij niet want we kennen die jongen, Mitchell genaamd, verder niet. Ho wacht! We kennen hem wel. Glamorama kan u namelijk als eerste melden dat de Mitchell waar we het hier over hebben Mitchell Westerduin betreft, makelaar te Amsterdam en in 2007 butler in De Gouden Kooi. Ja, butler in De Gouden Kooi. Kent u dat programma nog? Mitch (altijd goed voor je toekomst, voor dit soort klusjes tijdelijk de naam verbasteren) speelde slechts een klein rolletje in de poep pies kots vechten-reality, deelneemster Amanda was korte tijd verliefd op hem en als je hem Googled kom je als eerste deze steunbetuiging van Mitch aan Terror Jaap tegen. Ook dat is Mitchell, gewoon uit de kast komen als groot bewonderaar van die dikke gek Jaap Amesz en in een ontroerende blogpost je steun uitspreken. Goeie jongen dus, dat kan niet anders. Zit geen kwaad in. Laten we het dáár voortaan eens over hebben in plaats van over zijn babytrouble(tje)s!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |