op een mercedes staat minstens 5x op de auto geprint dat het een mercedes is.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom Boss, je wil iets omje pols met een print van een mode merk er op?
Aah okequote:Op vrijdag 15 november 2013 23:29 schreef Vlinderbom het volgende:
ziet er goed uit.
boss is een mooi merk, de 2e is mooier dan de 1e vind ik
btw op dit forum zitten allemaal mensen met uitkeringen, dus zodra je met dingen aankomt waar een duur merk op staat word je tot de bodem afgekraakt. omdat ze jaloers zijn natuurlijk
just sayin :p
Haha er stond ook iets bij van " we laten zien dat klasse nooit uit de mode raakt"quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:34 schreef Haque het volgende:
Ik vind de bovenste wel mooi. De 2e was 6jaar geleden hip nu niet meer
quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:29 schreef Vlinderbom het volgende:
ziet er goed uit.
boss is een mooi merk, de 2e is mooier dan de 1e vind ik
btw op dit forum zitten allemaal mensen met uitkeringen, dus zodra je met dingen aankomt waar een duur merk op staat word je tot de bodem afgekraakt. omdat ze jaloers zijn natuurlijk
just sayin :p
waar heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boss een duur merk vinden voor een horloge![]()
Ik snap niet dat Casio niet vol de smart watch ingaan. Daar is het echt het merk voor.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:37 schreef Woelwater het volgende:
Altijd de perfecte tijd bij je, nooit opwinden of nieuwe batterij kopen, functionaliteit en ziet er nog leuk uit ook.
[ afbeelding ]
Niet mijn stijlquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:49 schreef bas-beest het volgende:
Ik vind zoiets bijv. veel mooier:
[ afbeelding ]
Die is ook mooi, ik begrijp wel wat je bedoelt maar bij boss heb ik dat niet echt omdat het wel een stijlvol classy merk is. Bijvoorbeeld G star daar zou ik geen horloge van willen tenzij die heelmmooi isquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:04 schreef Sannr_ het volgende:
Als je een horloge koopt, koop dat dan van een echt horloge merk. Boss is een kleding merk, maakt mooie pakken, maar horloges zijn per definitie uitbesteed aan een ander bedrijf en dus nooit echt van Boss zelf. Qua stijl denk ik dat Tissot misschien wel wat is?
afbeelding ]
Vind ik niet zo mooi bovendien denk ik bij een casio aan een rekenmachinequote:Op zaterdag 16 november 2013 00:37 schreef Woelwater het volgende:
Altijd de perfecte tijd bij je, nooit opwinden of nieuwe batterij kopen, functionaliteit en ziet er nog leuk uit ook.
[ afbeelding ]
Ook niet echt iets voor mijquote:Op zaterdag 16 november 2013 06:49 schreef Brummetje_ het volgende:
Niet mooi. Geef mij maar G-Shock.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |