alleen niet online te gebruiken, alleen maar in de winkel, dus daarom skip ik 'm.quote:
Debs die elke keer jouw keurig opgestelde treintjes verstoorde door er met haar vinger doorheen te gaanquote:Op zondag 17 november 2013 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Debs![]()
Debs in hetzelfde spel als Priem![]()
![]()
Priem
MIJN PATROON WAT DOE JE?quote:Op zondag 17 november 2013 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Debs die elke keer jouw keurig opgestelde treintjes verstoorde door er met haar vinger doorheen te gaan
Autistje pesten
Klinkt leukquote:Op zondag 17 november 2013 06:33 schreef Incantrix het volgende:
Ohai vanaf mijn uitslaapochtend
HOE WAS HET IK WIL ALLES WETEN GEEF ME DE DETAILS NUUUUUUUUU
Dan zal ik jullie verblijden met een dagboekpost.
Ik had gisteren echt zo'n leuke dageerst gingen we naar het babyconcert en dat was echt superleuk! De eerste 10 minuten heeft Isabel niet bewogen, echt níet gewoon, ze was echt heel hard aan het luisteren, zo lief! Gedurende het concert zag je echt hoe die baby's één voor één loskwamen, op het laatst waren ze allemaal aan het spartelen en dansen en kruipen enzo, echt supercute
de regionale tv-zender heeft het opgenomen ook, ben heel benieuwd of we daar nog iets van terug gaan zien en of ik het durf te laten zien aan anderen want dan sta ik er zelf ook op. Aan het eind ging de verslaggeefster een foto van Isabel maken met haar telefoon, dus ze vond har vast leuk en mooi
tijdens het concert reageerde I echt heel erg op de violen en de dichtstbijzijnde violiste kwam dan heel dichtbij haar zitten, dat was echt cool
En daarna gingen we naar de Sinterklaasoptocht, die hebben we gezien vanaf het balkon van vrienden en dat was ook enorm leukStef is best verlegen met dit soort dingen dus voor hem was het fijn dat hij alles zo goed kon zien zonder dat het dichtbij kwam. En de kleine meid is echt een theatermeisje, die ging helemaal dansen en gillen en zwaaien
op de parade ging ze ook al zo uit haar dak, echt superleuk (we zijn haar broer gewend, van hem mogen wíj ook niet bewegen als er zoiets is, omdat hij bang is de aandacht te trekken
). Daarna hebben ze uitgeteld hun schoentjes gezet en vanmorgen om vijf uur bleek de Sint echt knetergoede cadeau's te hebben uitgezocht.
Lief dagboek, ik ga nu iets eten en een tukje proberen te doen. Laterrrrrr
Dat heb ik ook hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 11:27 schreef Molo het volgende:
Speesje, ik snap heus wel dat er verschil zit in een telefoon van 140 euro en een van 650 euro, maar niet wélk verschil dat dan precies is. Dus uitzoeken vind ik gewoon lastig, al dat vergelijken, want driekwart van de features snap ik niet en je kunt mij daarmee zo oplichten
Na 12 pagina's met verschillen tussen die types snap ik er niets meer van, slaat frustratie toe en knal ik die sites meestal maar weer dicht
Vorige telefoon heb ik door zwager uit laten zoeken, bevalt prima op zich, zeker voor dat geld, alleen na 2,5 jaar intensief gebruik gaat die nu traag worden en soms vervelend doen. En hij wordt niet meer geupgrade naar nieuwere Android versies, das een beetje jammer.
WAT IS DAN JE PRAKTISCH NUT JONGE?quote:
KUTHOERquote:Op zondag 17 november 2013 11:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAT IS DAN JE PRAKTISCH NUT JONGE?
o ja tetten![]()
Foto? Jij hebt gelukkig nog een lang nagelbed...quote:
http://instagram.com/p/g0IFeNCYoZ/quote:Op zondag 17 november 2013 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Foto? Jij hebt gelukkig nog een lang nagelbed...
Aww dat is wel kutquote:Op zondag 17 november 2013 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/g0IFeNCYoZ/
Dat verbaast me nietquote:
Jupquote:Op zondag 17 november 2013 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Aww dat is wel kut![]()
En ook nog je swatch-hand?
Nog steeds mooi chickquote:Op zondag 17 november 2013 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/g0IFeNCYoZ/
In bjoetiebloggers-levensweg zou je nu 20.000 gulden moeten betalen om geloofwaardige nepnagels te laten zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |