abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133302945

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!

Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego ;)
Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots.
pi_133305925
Ik vind de app wat matig.. Had er veel meer van verwacht. Ik heb tot nu toe 0 matches.

Valt het bij jullie ook tegen, en zijn er dingen waarvan je denkt; dit had ik liever anders gewild bij Tinder? Of dingen die eraan toegevoegd zou kunnen worden?
pi_133306224
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
Waarom sta je met negertjes op de foto?
_O-
pi_133306589
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:46 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ik vind de app wat matig.. Had er veel meer van verwacht. Ik heb tot nu toe 0 matches.

Valt het bij jullie ook tegen, en zijn er dingen waarvan je denkt; dit had ik liever anders gewild bij Tinder? Of dingen die eraan toegevoegd zou kunnen worden?
Het werkt niet eens bij mij :')
pi_133308277
Ik krijg nog steeds mijn facebook niet veranderd. Kan doen wat ik wil, alles verwijderen en opnieuw installeren etc. maar hij bewaart de facebook waarmee ik voor het eerst ben ingelogd. Waar slaat dat op? Kut-app. De reden dat ik het wil veranderen is een andere kutbugg. Hij pakt geen nieuwe foto's van mijn albums. Hoeveel ik er ook toevoeg, ze verschijnen met geen mogelijkheid in Tinder. :r
pi_133308640
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:58 schreef Nebisinidem het volgende:
Ik krijg nog steeds mijn facebook niet veranderd. Kan doen wat ik wil, alles verwijderen en opnieuw installeren etc. maar hij bewaart de facebook waarmee ik voor het eerst ben ingelogd. Waar slaat dat op? Kut-app. De reden dat ik het wil veranderen is een andere kutbugg. Hij pakt geen nieuwe foto's van mijn albums. Hoeveel ik er ook toevoeg, ze verschijnen met geen mogelijkheid in Tinder. :r
ja, dat heb ik ook.

heb niet echt mn beste foto's op facebook staan :')
pi_133308696
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:46 schreef -Spaghetti- het volgende:

Als de ontwikkelaars van Tinder dit ooit eens lezen:

- Je hebt nu totaal geen idee waar iemand woont, tenzij je een match met iemand krijgt en het gewoon vraagt. Misschien handig dat je naast het aantal kilometers ook de windrichting erbij zet of iets dergelijks (of gewoon de naam van de plaats).
- Zodra je een bericht gestuurd hebt en je krijgt niet snel een antwoord terug, dan heb je geen idee of de ander wel je bericht al gelezen heeft of niet. Met de app van Hot or Not kun je wel zien of de ander je bericht al gelezen heeft, wellicht ook iets voor Tinder.
- Er zou een regel moeten komen dat je alleen op je profielfoto staat in plaats van een hele groep, en zonder zonnebril, duidelijk in beeld en niet ingezoomd op de helft van het gezicht of dat diegene te ver weg staat, zonder instagram filtertjes eroverheen.
- Misschien een optie bij je instellingen om aan te geven dat je niemand wilt tegenkomen die meer dan een x aantal gemeenschappelijke vrienden heeft (of zelfs Facebook vriend met je is ;( ).
- Het zou handig zijn om direct al meerdere foto's van iemand te kunnen zien door bijvoorbeeld omhoog en omlaag te swipen, in plaats van eerst nog weer op zo'n info knop te drukken.
- En wat ik het meest mis zijn smileys in de chat ;( Gewone 'dubbele punt en haakje' smileys staan zo stom en zonder smileys kunnen sommige dingen die ik zeg zo verkeerd opgevat worden.
pi_133309369
Super leuk meisje ontmoet, meerdere keren bij elkaar geslapen, praten elke dag. Vandaag vroeg ze opeens of ik meer meisjes via Tinder heb ontmoet. Uuhh, nee, jij wel?

Blijkt dat ze in de tussentijd nog een jongen heeft ontmoet. Wat de neuk moet ik hiermee? :')
pi_133309427
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 01:52 schreef Captainp00face het volgende:
Super leuk meisje ontmoet, meerdere keren bij elkaar geslapen, praten elke dag. Vandaag vroeg ze opeens of ik meer meisjes via Tinder heb ontmoet. Uuhh, nee, jij wel?

Blijkt dat ze in de tussentijd nog een jongen heeft ontmoet. Wat de neuk moet ik hiermee? :')
Triotje?
pi_133309516
Ik zit liever niet aan piemels :s
pi_133309521
Ik heb matches met mannen die ik niet eens geliked heb!
pi_133309575
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 02:03 schreef Captainp00face het volgende:
Ik zit liever niet aan piemels :s
Meer piemel voor haar.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_133309698
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Jij, aan de andere kant, doet je stoer voor en pretendeert de controle te hebben, met een aan narcisme grenzende arrogantie en betweterigheid die voortkomen uit een diep gewortelde onzekerheid. Oh, ik vergat je denigrerende houding.

Amen ^O^
pi_133309719
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 01:52 schreef Captainp00face het volgende:

Ja part of the game zou ik bijna zeggen als je met Tinder bezig bent. Als ik met een meid date van Tinder, ga ik er automatisch al vanuit dat ik niet de eerste en de laatste zal zijn. :')
pi_133309743
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 02:03 schreef Inloggen het volgende:
Ik heb matches met mannen die ik niet eens geliked heb!
Jouw superieure god die jouw intellectuele bekwaamheid gaat inzien en waarderen, gepaard met je uitzonderlijke looks, ga je toch niet vinden via Tinder. Dus wat maakt een verkeerde match meer of minder uit.
pi_133310325
Die schat van een vrouw nu op facebook dus hopelijk binnenkort een date denkend dat het een ander meisje was :') is ze ineens heel dik en lelijk :')
pi_133310998
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 01:13 schreef watheet het volgende:

[..]

ja, dat heb ik ook.

heb niet echt mn beste foto's op facebook staan :')
Ja fuckin irritant dat er ook geen help of feedback optie in die app zit.
pi_133311543
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 02:26 schreef cowman het volgende:

[..]

Jouw superieure god die jouw intellectuele bekwaamheid gaat inzien en waarderen, gepaard met je uitzonderlijke looks, ga je toch niet vinden via Tinder. Dus wat maakt een verkeerde match meer of minder uit.
Gevonden! Hihi
pi_133312143
Wat wilt het zeggen als meisjes wel redelijk uitgebreide antwoorden geven op je vragen in een leuk gesprek, maar niets terug vragen? Zitten ze dan te wachten tot je ze voor een date vraagt ofzo?
pi_133312171
Dat ze je gebruikt om haar ei kwijt te kunnen. Symptomen van egocentrisme en narcisme.
pi_133312435
kun je ook zonder facebook op tinder?
pi_133312558
Nee, volgens mij niet. Ivm verificatie en shizzle.
pi_133313835
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:18 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Gevonden! Hihi
Nice! Stuur maar pic van hem in DM (dat kun je sinds vandaag wel ;) )
pi_133313872
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:04 schreef PG18 het volgende:
Wat wilt het zeggen als meisjes wel redelijk uitgebreide antwoorden geven op je vragen in een leuk gesprek, maar niets terug vragen? Zitten ze dan te wachten tot je ze voor een date vraagt ofzo?
Waarschijnlijk dat ze ook erg druk bezig is met andere jongens die haar ook vragen stellen, dus ze moet haar aandacht spreiden. Zou het 'nog' niet al te negatief bekijken ^O^
pi_133315698
The f* , ik dacht dat je geen FB vrienden kon tegenkomen op tinder? Net iemand tegen gekomen...
sd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')