quote:
koenquote:
Meneerquote:
Ja hoorquote:
niet open op vrijdagquote:
is dat familie van welokquote:
klinkt als een tof weekendquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:30 schreef essnhills het volgende:
Morgen uit eten en stappen met collega's![]()
Zondag nog geen plannen, maar ik ben dan bij m'n ouders en de Sinterklaasintocht is bij ons in de straat dan
Is ook altijd wel leuk om te zien, vorig jaar is het uitgeroepen tot de leukste intocht van Nederland
en het wordt altijd door mensen uit de hele regio bezocht
Ja heb er ook wel zin inquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt als een tof weekend
ik ga morgenmiddag hier in Zoetermeer ook maar ff naar de Sint zwaaien
Kan uitslapen, want voetbal kids is afgelast
ik doe eigenlijk nooit iets met collega's buiten werktijd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heb er ook wel zin inIk heb gezellige collega's
We blijven wel vaker wat drinken na het werk, horeca hè?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik doe eigenlijk nooit iets met collega's buiten werktijd.
ja, heel af en toe een projectfeest met wat zuiperij
Zie collega's toch al vaker dan vrienden
quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
We blijven wel vaker wat drinken na het werk, horeca hè?En dat is altijd heel gezellig en nu is het museum dicht, dus nog even een gezellige afsluiter
quote:
bummerquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat we nu wel moeten betalen voor het eten en drinken
Jaquote:
Ik heb een glas limonadequote:
quote:
Kersensap van Lidl Deutschland, bazenspulquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kersensap van Lidl Deutschland, bazenspul
Laatst 16 pakken meegenomen
hier in NL hebben ze het vrijwel nooit, ooit 1x bij een Duitse week.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik neem nooit zoveel tegelijk mee
Maar goed, ik doe ook lopend boodschappen bij de Lidl om de hoek, dat scheelt
Duitsland is iets te ver weg voor mequote:Op vrijdag 15 november 2013 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier in NL hebben ze het vrijwel nooit, ooit 1x bij een Duitse week.
Heb het laatst in Duitsland gekocht
voor mij ook om alleen boodschappen te doen, maar was er toch op vakantiequote:Op vrijdag 15 november 2013 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Duitsland is iets te ver weg voor me
Ahja kijk dat is wat andersquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor mij ook om alleen boodschappen te doen, maar was er toch op vakantie
wat voor maat heb je dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja kijk dat is wat anders
Alleen laatste keer dat ik op vakantie was was ik met de trein en m'n koffer puilde al uit van alle nieuwe schoenen die ik had gekocht (in Nederland hebben ze mijn maat niet, dus dan maar in het buitenland shoppen) dus dat viel ok niet mee toen
35quote:
Ja het is echt drama in Nederlandquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, mijn kinderen hebben grotere voeten
maar dan ben je geheid ook niet lang?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het is echt drama in Nederland
1.64mquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dan ben je geheid ook niet lang?
quote:
Oh, gefeliciteerd suikertaartjequote:Op zaterdag 16 november 2013 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Mocht je het hier ooit lezen, gefeliciteerd Suikertaartje![]()
helaas komt ze hier nog maar heel af en toequote:Op zaterdag 16 november 2013 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, gefeliciteerd suikertaartje![]()
![]()
Ik ken haar eerlijk gezegd nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas komt ze hier nog maar heel af en toe
nee, was voor je tijd dat ze hier een veelposter wasquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken haar eerlijk gezegd niet
Ahquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, was voor je tijd dat ze hier een veelposter was
Afgezakt nadat ze d'r 2e kind kreeg
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:08 schreef essnhills het volgende:
Hakken zijn trouwens wel lastig soms, mijn voeten zijn maar 21cm lang, probeer dan maar eens te lopen op hakken hoger dan 5 cmIk heb 1 paar die 9cm hoog zijn, daar kan ik heel voorzichtig op lopen maar echt niet langer dan een kwartier achter elkaar
![]()
1x aangehad toen ik uit eten ging met m'n vriend, toen moesten we een straat doorlopen die naar beneden afliep, toen moest m'n vriend me heel goed vasthouden anders viel ik om![]()
En op de terugweg kon ik niet meer lopen dus toen heeft ie me van de bushalte naar zijn kamer maar opgetild
En daarna ook m'n voeten gemasseerdquote:
sowieso lijken hoge hakken me mega onhandigquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
En daarna ook m'n voeten gemasseerd
Ze deden ook best wel pijnProbeer maar eens continue op je tenen te lopen
op je allerhoogst zegmaar
Jij weetquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso lijken hoge hakken me mega onhandig
welom te zien
Daarom had ik ze ook aanquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso lijken hoge hakken me mega onhandig
welom te zien
Hé, jij hierquote:
Daar heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:13 schreef sararaats het volgende:
zo ik heb weer een "slapeloze" nacht en m'n brein draait op volle toeren zodat ik weer hoofdpijn heb.
ik ben FOK!verslaafd en durf niet afkicken
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:13 schreef sararaats het volgende:
zo ik heb weer een "slapeloze" nacht en m'n brein draait op volle toeren zodat ik weer hoofdpijn heb.
I knowquote:
Ja erg hequote:
Hiquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:13 schreef sararaats het volgende:
omfgquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb deze maand al 8 keer op 1 gestaan in de dagcijfers
Let ik niet eens opquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
Ik heb deze maand al 8 keer op 1 gestaan in de dagcijfers
LEGO is baasquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:15 schreef sararaats het volgende:
ik ben daar bovenop nog eens LEGO-verslaafd
Legoquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:15 schreef sararaats het volgende:
ik ben daar bovenop nog eens LEGO-verslaafd
Arme jijquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:16 schreef Koen66 het volgende:
ik heb nog nooit nr 1 gestaan, zelfs niet in 1 van de topics
Ik een paar keerquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:16 schreef Koen66 het volgende:
ik heb nog nooit nr 1 gestaan, zelfs niet in 1 van de topics
die ken ik nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:17 schreef sararaats het volgende:
ik spaar voor LEGO Monster Fighters
is nieuw van 2012. ik vind dat er horror in City mag zijnquote:
ditquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:21 schreef Koen66 het volgende:
owja, behalve Suikertaartje is ook m'n pa jarig vandaag
Zal hem wel bellen vanmiddag
ik had vroeger al sets van City en Space. toen heette het nog anders. die sets zijn in het ouderlijk huis gebleven.quote:
m'n pa woont op Curacao en ik heb niet superveel met hem, regelmatig jaren niks gehoordquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Best wel ernstig dat je een FOK!ster eerder herinnert dan je eigen vader
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n pa woont op Curacao en ik heb niet superveel met hem, regelmatig jaren niks gehoord
ouders gescheiden toen ik 4 was, pa daar met oude liefde hertrouwd.quote:
Ik denk hetquote:
Ja tis dood hierquote:
laat hem dan op slotquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja tis dood hier
Doet hem op slotquote:
Oh, open je de poorten weer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |