SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
laat eens voelen dan? Ik geloof er heul niks van.quote:
poolen..quote:
het levenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Niet eens, what happened?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
laat eens voelen dan? Ik geloof er heul niks van.
waar is in de buurt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!!!!
Ik ben morgen in de buurt
Die kunnen ook heel prettig zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik breng sowieso 2 (bescheiden) tietjes mee!![]()
dat probeer je slechts 1xquote:
ik rij toch niet gekkiequote:
RELATIEF JAquote:
Maar ik welquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik rij toch niet gekkie![]()
Ik krijg morgen een kutwijf over de vloer. Heb er zin in wel
Gaat het breiwerk dan eindelijk af komenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik rij toch niet gekkie![]()
Ik krijg morgen een kutwijf over de vloer. Heb er zin in wel
Zou niet goed zijn als je zou zwevenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
RELATIEF JA
Ik maak morgen wel wat km's
Ik zweef over de weg met die nieuwe bandjes
hoezo dat? Ik denk gewoon dat jij kei lelijk bent.quote:
Zo voelt hetquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat het breiwerk dan eindelijk af komen
[..]
Zou niet goed zijn als je zou zweven
true thatquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
RELATIEF JA
[..]
Maar ik welen dan is een uurtje dichterbij dan een uur en 3 kwartier
Ik las zoiets, doe die slet even een kus geven![]()
breiwerk?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat het breiwerk dan eindelijk af komen
[..]
Zou niet goed zijn als je zou zweven
Een zwevend gevoel bij het rijden is vaak niet zo best anders eigenlijk..quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
RELATIEF JA
[..]
Maar ik welen dan is een uurtje dichterbij dan een uur en 3 kwartier
Ik las zoiets, doe die slet even een kus geven![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
true that
Dat durf ik niet, die heeft zware tekorten!!
Ignorance is a blissquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoezo dat? Ik denk gewoon dat jij kei lelijk bent.
Had jij dat ook na die masturbeersessie in de bus?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een zwevend gevoel bij het rijden is vaak niet zo best anders eigenlijk..
Back to the future joofquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een zwevend gevoel bij het rijden is vaak niet zo best anders eigenlijk..
ik weet het eigenlijk wel zekerquote:
Nooit gedaan neequote:Op vrijdag 15 november 2013 20:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker nooit banden oppompen normaal
Wat weet je zeker?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het eigenlijk wel zeker
Dat ding vloog, die stond niet op zwevende bandjes of een loszittend onderstel gok ikquote:
Ook overdreven meuk .....quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ding vloog, die stond niet op zwevende bandjes of een loszittend onderstel gok ik
dat je lelijk bent natuurlijk. Maar ja, kan je ook niks aan doen. Niemand haalt het bij mij.quote:
Uiteraard haalt niemand het bij jou.... oh wachtquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat je lelijk bent natuurlijk. Maar ja, kan je ook niks aan doen. Niemand haalt het bij mij.
was dit binnen 19 minuten?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed GvE ga maar weer verder alleen emo lopen doen.
Dan blijft het hier gezellig.
Dat ik lelijk ben heb ik jou ook niet voor nodig, dat wist ik al
Dat valt toch ook wel meequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed GvE ga maar weer verder alleen emo lopen doen.
Dan blijft het hier gezellig.
Dat ik lelijk ben heb ik jou ook niet voor nodig, dat wist ik al
ducttape op de wcrolhouder?quote:
Geloof me, als ik er serieus op in ga dan verlaat je jankend het topic hierquote:
Altijd tochquote:
keep on dreaming babe..quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geloof me, als ik er serieus op in ga dan verlaat je jankend het topic hier
En dat bespaar ik je liever.
[..]
Altijd toch
is goed, rol ik even een dikkequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht even!!
Ik pak even bier en wat te snacken.
Goeie!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is goed, rol ik even een dikke
cookies, nee. Cookiedoughquote:
Ik ben niet dik!!!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is goed, rol ik even een dikke
Deze stelt ook nog niet zoveel voor neequote:
maar niks haalt het bij de konijnenrelquote:
blijven ontkennen helpt niet. Sporten en minder eten wel. Overgeven ook wel.quote:
Ik heb vanmiddag nieuwe darts gekocht.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
blijven ontkennen helpt niet. Sporten en minder eten wel. Overgeven ook wel.
Is je rechterarm niet al gespierd genoeg?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nieuwe darts gekocht.
darten is geen echte sport. Daar kom je alleen maar van aan want bier.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nieuwe darts gekocht.
Ja die krijgt training genoegquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is je rechterarm niet al gespierd genoeg?
En vergeet de hapjes nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
darten is geen echte sport. Daar kom je alleen maar van aan want bier.
nooit voor niets, altijd handig voor je vreetkickquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, popcorn voor niets gepakt
Maar tegen de tijd dat mijn joint op is, is mijn popcorn koudquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nooit voor niets, altijd handig voor je vreetkick
daar heb je toch heul geen tijd voorquote:
GvE is niet zo eng als ze denkt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze stelt ook nog niet zoveel voor nee
Toen men elkaars email hackte enzo.quote:
Welke rel?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar niks haalt het bij de konijnenrel
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GvE is niet zo eng als ze denkt.
Je kan alweer etenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, popcorn voor niets gepakt
wel zoute toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar tegen de tijd dat mijn joint op is, is mijn popcorn koud
Popcorn kan ik nog wel naar binnen werken, en dan sabbelenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan alweer eten
Of wilde je dat ik het op kwam eten
geef me 1 traan, daar kan ik wel een paar uur op teren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
Ik moet je toegeven GvE, een paar jaar terug had je misschien je zin gehad
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Popcorn kan ik nog wel naar binnen werken, en dan sabbelen![]()
Kauwen kan ik niet
Roy is er tochquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geef me 1 traan, daar kan ik wel een paar uur op teren.
en jij weet dat omdat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GvE is niet zo eng als ze denkt.
[..]
Toen men elkaars email hackte enzo.
[..]
Welke rel?
Waarom worden mannen toch geil van het idee sabbelen? Laatst ookal toen ik begon over aan spekjes sabbelen..quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom worden mannen toch geil van het idee sabbelen? Laatst ookal toen ik begon over aan spekjes sabbelen..
maar die heb ik al zien janken. En hard ook.quote:
je moet ook niet sabbelen, je moet zuigen. En dan zo hard dat het pijn doet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom worden mannen toch geil van het idee sabbelen? Laatst ookal toen ik begon over aan spekjes sabbelen..
Nostalgie over de tijd dat je ongestraft en bijna onbeperkt aan een tepel kon sabbelen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar sabbelen doe ik op eten. Zuigen doe ik aan andere dingenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet ook noet sabbelen, je moet zuigen. En dan zo hard dat het pijn doet.
Kon je ooit aan je eigen tepel sabbelen ja?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nostalgie over de tijd dat je ongestraft en bijna onbeperkt aan een tepel kon sabbelen.
Na 10jaar ellende denken dat je dat nog luktquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar die heb ik al zien janken. En hard ook.
Nee, maar wel aan die van mijn moeder.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kon je ooit aan je eigen tepel sabbelen ja?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar wel aan die van mijn moeder.
geef me een kratje tomaten en je nieuwe adres... zullen we zien of ik je raken kan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks kan mij nog raken.
Ik ben helemaal zen.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geef me een kratje tomate en je nieuwe adres... zullen we zien of ik je raken kan.
Ja ik blijf niet bezig hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kon je ooit aan je eigen tepel sabbelen ja?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Popcorn kan ik nog wel naar binnen werken, en dan sabbelen![]()
Kauwen kan ik niet
Tsss, ik was vroeger al een baas met trefbal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geef me een kratje tomaten en je nieuwe adres... zullen we zien of ik je raken kan.
Geeft niet. Jij mag altijd sabbelenquote:
!quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geeft niet. Jij mag altijd sabbelen
Je lacht wat af zo.quote:
Ja. Hardop lachen kan ik niet. Dus dan maar via mijn vingers.quote:
ik ook, ik zorgde dat ik ergens buiten op een veld lag met een peuk in mn smoel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, ik was vroeger al een baas met trefbal.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Aan jou?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geeft niet. Jij mag altijd sabbelen
Dat was toch geen rel joh.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en jij weet dat omdat?
Konijn vs kat
Als je dan maar geen pijn in je kaken krijgt van het inhouden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja. Hardop lachen kan ik niet. Dus dan maar via mijn vingers.
Uiteraardquote:
Pijn in mn kaken heb ik alquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dan maar geen pijn in je kaken krijgt van het inhouden.
10 jaar slechts?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na 10jaar ellende denken dat je dat nog lukt
Props for trying though.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt wel. Konijnenbout en alles.quote:
I know, daarom juist.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Ieh! Nu denk ik constant dat jij er zo uitzietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Pfrt, ik zal nog es medeleven tonen.quote:
Ik zag nergens medeleven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pfrt, ik zal nog es medeleven tonen.
En toch was het er echt.quote:
Is ook gebaseerd op mequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ieh! Nu denk ik constant dat jij er zo uitziet
Mag ik nu bij je sabbelen?quote:
Die wil vast wel delen.quote:
arme jij.quote:
Dat is gewoon plagen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja echt wel. Konijnenbout en alles.
Ik heb heel veel lekkers maar kan het niet etenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Meh. Ik had boodschappen moeten doen. Echt niks in huis![]()
Ja oke, kei veel.. Maar niks lekkers.
quote:
Misschien wil zij dat wel, maar ik nietquote:
je neemt alles weer lekker serieus he?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is gewoon plagen.
Echte rellen waren emails sturen aan vriendin van een user en die user die de mail van zijn vriendin had gehackt om die mail te verwijderen. Dat soort dingen.
Of een user die foto's van zijn leuter stuurt aan een andere user terwijl hij een relatie heeft met een andere user en de ontvangende user met een 4de user aan het daten is. Vervolgens gaat de ontvangende user liggen soppen terwijl haar cam nog aanstaat.
Dat zijn rellen.
Ja, gvd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je neemt alles weer lekker serieus he?
Als je het echt wilt dan lukt het.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb heel veel lekkers maar kan het niet eten![]()
[..]
[..]
Misschien wil zij dat wel, maar ik niet
honger?quote:
Your loss.quote:
Tried, maar nee. Kaak zit gewoon op slot ofzoquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je het echt wilt dan lukt het.
Ook, van ons allebei denk ik.quote:
staafmixerquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tried, maar nee. Kaak zit gewoon op slot ofzo
wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik heb lekker wat gegeten.
Worst.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat heb je gegeten?
Verdomme, ik heb wel honger
banaantje prakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik weet ook een deel van wat jij wil.quote:
wat voor worst?quote:
Ik ben een vrouw, wispelturig als de pest, dus dat deel mag je uit je hoofd halenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet ook een deel van wat jij wil.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
banaantje prakkenbanaan met slagroom en chocosausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ijs is het/heb ik het te koud.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Prima, als dat is hoe jij het wil hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben een vrouw, wispelturig als de pest, dus dat deel mag je uit je hoofd halen
Weet ik het.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
banaantje prakkenHeb geen banaan in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik moet wel zeggen, dingen mixen of blenderen geeft me zo'n vies idee..Ik maak nooit courgettesoep. Dus niet nodigquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Oke, ik geef toe, ik heb m ook alleen maar voor mn courgettesoep, maar ik heb er wel een!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
dat is geen eten, dat is snackenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het.
Een salami achtige worst. Glaasje rode wijn er bij.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Hardop lachen kan ik niet. Dus dan maar via mijn vingers.
Ik ongeveer 1 keer in de 3 maanden want dan heb ik er een keer zin in. En dan vries ik de rest in en/of geef het wegquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb geen banaan in huis
Maar ik moet wel zeggen, dingen mixen of blenderen geeft me zo'n vies idee..
[..]
Ik maak nooit courgettesoep. Dus niet nodig
Je hebt ook noodlesoupjes.... die zijn best te pruimenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb geen banaan in huis
Maar ik moet wel zeggen, dingen mixen of blenderen geeft me zo'n vies idee..
[..]
Ik maak nooit courgettesoep. Dus niet nodig
pupquote:
Ik heb maaltijdsoepjes die ook goed te doen zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt ook noodlesoupjes.... die zijn best te pruimen
quote:
Zachte bolletjesquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb maaltijdsoepjes die ook goed te doen zijn![]()
En dan 2 bolletjes kaas erin dippend, wil ook nog![]()
mits van indomie. En dan die kip of garnalen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt ook noodlesoupjes.... die zijn best te pruimen
Lekkerquote:
Ik geloof dat ik ze van unox had ? Geen idee maar die vond ik prima, vooral de kerrie variantquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mits van indomie. En dan die kip of garnalen.
In beuningen kocht ik ze op den duur per doos ipv per paar zakjes
Lolaquote:
Duiveltjequote:
en de gewone noodles wil ik alleen van campbells, en dan de oriental chickenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Ik geloof dat ik ze van unox had ? Geen idee maar die vond ik prima, vooral de kerrie variant
mijn tekst al weg?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lola
Doos van de bank gaat nooit in mijn auto passenNet douchecabine gehaald en de doos daarvan was 85x15x200 en paste net in de auto
Maar ik kan waarschijnlijk een Renault Scenic lenen, daar zou het in moeten passen
[..]
Duiveltje
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat er nog steeds! Ligt alleen in stukjes in de schuur
understatementquote:
Verwarming aan, vest aan. Werkt prima hier!quote:
Verwarming aan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwarming aan, vest aan. Werkt prima hier!
Dat wordt laten bezorgen, de dingen die we wel mee kunnen nemen.... die nemen we mee...quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lola
Doos van de bank gaat nooit in mijn auto passenNet douchecabine gehaald en de doos daarvan was 85x15x200 en paste net in de auto
Maar ik kan waarschijnlijk een Renault Scenic lenen, daar zou het in moeten passen
[..]
Duiveltje
Was vandaag wel nodig. Best fris hier met die heldere lucht de hele dag.quote:
huh wat dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik mn ramen net opgemeten, super onlogisch.
Ik heb het niet over jou. Anders zat er wel een nare opmerking in.quote:
Vest aan, onder deken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwarming aan, vest aan. Werkt prima hier!
Jezus twi.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef twi het volgende:
R&P / heeeeeee!!!!
Dit is mijn eerste post op FOK! ooit. Een geboren hater.
Hoeist?quote:
Hier niet hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was vandaag wel nodig. Best fris hier met die heldere lucht de hele dag.
Neequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij de verwarming nog niet aan?
het is koud idioot. Ik ben het voor de verandering eens met je eens. Dus doe maar niet zo bijdehand of ik ga morgen konijnenbout etenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou. Anders zat er wel een nare opmerking in.
[..]
Vest aan, onder deken.
[..]
Jezus twi.Ik had toen net internet aansluiting geloof ik.
Lijkt me een goed ideequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wordt laten bezorgen, de dingen die we wel mee kunnen nemen.... die nemen we mee...
ik laat sowieso de kinderstoeltjes thuis en de kofferbakklepdinggeval
Ik ben nu eenmaal oud. Heb net even zitten kijken en Myra krijgt pas in 2019 toegang tot OOquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus twi.Ik had toen net internet aansluiting geloof ik.
fijn wel ja.. Je hebt volgens mij wel minder hoge ramen dan ik, dat is wel beter, want die hoogte gaat het bij mij juist duur maken. Daarom ook te korte luxaflex hierquote:
Prima hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoeist?
[..]
Hier niet hoor
[..]
NeeOok niet nodig vind ik
Neuhquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik het nou nog een keer zeggen?
Ik denk dat bij mij de invloeden van de zee wat prominenter meespelen dan bij jou.quote:
Doe wat je niet laten kunt. Ik geef geen neuk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is koud idioot. Ik ben het voor de verandering eens met je eens. Dus doe maar niet zo bijdehand of ik ga morgen konijnenbout eten
Whehehehe. In in 2016 geloof ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal oud. Heb net even zitten kijken en Myra krijgt pas in 2019 toegang tot OO
Ja, gaat wel lekker eigenlijk. Vergeleken met de vorige keer dus niet zoveel pijn. Heel blij meequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima hoor. Vrije dag gehad vandaag, niet veel gedaan maar toch ook weer wel
Met jou?
Toch nog een voordeel, wonen aan de grens van Duitslandquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat bij mij de invloeden van de zee wat prominenter meespelen dan bij jou.
Kut, vergeten op te metenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fijn wel ja.. Je hebt volgens mij wel minder hoge ramen dan ik, dat is wel beter, want die hoogte gaat het bij mij juist duur maken. Daarom ook te korte luxaflex hier
Nicequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, gaat wel lekker eigenlijk. Vergeleken met de vorige keer dus niet zoveel pijn. Heel blij mee
Yup, al ben ik blij dat ik de mogelijkheid heb om op ieder gewenst moment in 5 minuten op het strand / bij de zee te zijn. Een ongekende luxe in ieder jaargetijde.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Toch nog een voordeel, wonen aan de grens van Duitsland
Hier niet. Scheelt me ook weer in stookkosten die jullie al wel makenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Hier is het trouwens ook wel nodig om verwarming aan te zetten. 's Ochtends is het toch vrij koud
Zeequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, al ben ik blij dat ik de mogelijkheid heb om op ieder gewenst moment in 5 minuten op het strand / bij de zee te zijn. Een ongekende luxe in ieder jaargetijde.
Ik ben zo in de bergen, hoef ik niet van zo'n kunstheuvel te skiënquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, al ben ik blij dat ik de mogelijkheid heb om op ieder gewenst moment in 5 minuten op het strand / bij de zee te zijn. Een ongekende luxe in ieder jaargetijde.
quote:
Ik heb niks met skiën.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben zo in de bergen, hoef ik niet van zo'n kunstheuvel te skiën
Truequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier niet. Scheelt me ook weer in stookkosten die jullie al wel maken![]()
![]()
Ik ook nietquote:
Wacht whut??????quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik ben ook nog nooit op het strand geweest
Hier staat 'ie op 18. Voelt als 21 atm. Maar misschien heb ik ook wel koorts, dat kanquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True
Al is het in mijn woning al wel vrij snel warm. Stond 16 graden op de thermostaat, maar zo voelde het niet.
Misschien niet goed gekalibreerd, kan ook nog
quote:
nooit in je leven?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben ook nog nooit op het strand geweest
Hmm zou mee kunnen spelenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier staat 'ie op 18. Voelt als 21 atm. Maar misschien heb ik ook wel koorts, dat kan
Is nog steeds 'Wait whut'-waardig, vind ikquote:
Strandwandelen heb ik wel eens gedaan. Maar ik wil gewoon eens aan de zee op het strand liggen zonnen. Af en toe de zee induiken enzoquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
nooit in je leven?![]()
Kom je een keer strandwandelen dan hier?
Inderdaad.quote:
Ow waarom eerder dan myra?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik moet nog even wachten totdat ik daar mag posten.![]()
Jij mag over 3 jaar daar al posten.
Wanneer mag dat dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vroeger wel gedaan, ik ben niet zo'n strandligger.... liever met harde wind lekker uitwaaienquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is nog steeds 'Wait whut'-waardig, vind ik
[..]
Strandwandelen heb ik wel eens gedaan. Maar ik wil gewoon eens aan de zee op het strand liggen zonnen. Af en toe de zee induiken enzo
En dan te bedenken dat 'ie het zuurpruimen al goed onder de knie heeft. muhahaha gaat een hit worden in OO.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Da's ook 't fijne van dichtbij wonen. 's Ochtends bijtijds naar het strand, ff in de zon liggen en de zee in tot het druk wordt. Op het heetst van de dag elders vertoeven en 's avonds als het rustig is weer terug, nog ff de zon in en de zee. Ideaal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Strandwandelen heb ik wel eens gedaan. Maar ik wil gewoon eens aan de zee op het strand liggen zonnen. Af en toe de zee induiken enzo
Ik weet niet of ik dat ben of niet. Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vroeger wel gedaan, ik ben niet zo'n strandligger.... liever met harde wind lekker uitwaaien
Kom hier eens naar de pier zou ik zeggenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vroeger wel gedaan, ik ben niet zo'n strandligger.... liever met harde wind lekker uitwaaien
Dat laatste sowieso. Grote golven, zilte druppels in je gezicht en daarna op temperatuur komen bij een strandtent met haardvuur.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft hij van je afgekeken denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat 'ie het zuurpruimen al goed onder de knie heeft. muhahaha gaat een hit worden in OO.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey Kaneeltje, jij had toch paneelgordijnen?
Okee. Dan mag ik in 2018 pasquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
He
t mag als je 10 jaar lid bent.
Jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's ook 't fijne van dichtbij wonen. 's Ochtends bijtijds naar het strand, ff in de zon liggen en de zee in tot het druk wordt. Op het heetst van de dag elders vertoeven en 's avonds als het rustig is weer terug, nog ff de zon in en de zee. Ideaal.
Nu het nog kanquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom hier eens naar de pier zou ik zeggen
Zomer 2014, je bent van harte welkom.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja![]()
Wij hebben hier wel een plas. Eigenlijk voldoet die met zijn strandjes enigszins aan mijn behoeftes. Maar ik wil ook gewoon eens aan de zee liggen
Ik kan het wel.. maar nooit lang.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat ben of niet. Ik heb het nog nooit gedaan
Hoe ziet dat eruit als je ze aan de zijkant hebt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft hij van je afgekeken denk ik.
[..]
Dat klopt.
Zomer. In Nederland. Grapje zeker?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zomer 2014, je bent van harte welkom.
Ligt natuurlijk maar net aan hoe je gaat liggenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan het wel.. maar nooit lang.ligt niet lekker
Heb dit jaar voor het eerst sinds jaren weer uitgebreid liggen zonnen(aan het ijsselmeer dat dan weer wel....)
Ik was afgelopen weekend bij Neeltje Jans en met Faxie bij de vrouwenpolder...quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom hier eens naar de pier zou ik zeggen
Mag ik jou als kussentje gebruikenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zomer. In Nederland. Grapje zeker?
[..]
Ligt natuurlijk maar net aan hoe je gaat liggen
Dat magquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik jou als kussentje gebruiken
Vaak genoeg aan het strand gelegen afgelopen jaar hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hm.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaak genoeg aan het strand gelegen afgelopen jaar hoor.
Je mist niks. Er wordt soms meer dan een week niks gepost.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee. Dan mag ik in 2018 pas
De zijkant? Geen idee, ik heb ze voor en achter.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit als je ze aan de zijkant hebt?
Blijkbaar is het ook gewoon mooier weer in dit deel van het land.quote:
Denk ook niet dat ik in 2018 nog op Fok zitquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mist niks. Er wordt soms meer dan een week niks gepost.
Niet eens zonnig geweest dit jaarquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ligt nog vrij beschut zo te zienquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was afgelopen weekend bij Neeltje Jans en met Faxie bij de vrouwenpolder...
Het was koud maar verdomd lekker om even aan zee te zijn
Nouja, het was hier wel mooi weer, maar altijd op dagen dat ik moest werkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is het ook gewoon mooier weer in dit deel van het land.
Nee ik bedoel als je ze 'open' hebtquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mist niks. Er wordt soms meer dan een week niks gepost.
[..]
De zijkant? Geen idee, ik heb ze voor en achter.
Ik denk dat als je ze niet te ver je kamer in hangt (dicht op het raam dus), dat het best mooi staat.
Dat dacht ik ook een paar jaar terugquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ik in 2018 nog op Fok zit
Bummer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja, het was hier wel mooi weer, maar altijd op dagen dat ik moest werken
Kleine tipquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens zonnig geweest dit jaar
Never have you been so wrongquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook een paar jaar terug
Oh boy...
Gordijnen open doen helpt ook welquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kleine tip
Het is ook de bedoeling dat je af en toe naar buiten gaat
/zolderkamerautist
Buiten? Wat is datquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kleine tip
Het is ook de bedoeling dat je af en toe naar buiten gaat
/zolderkamerautist
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Never have you been so wrong
Jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gordijnen open doen helpt ook wel
Zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ik in 2018 nog op Fok zit
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als je ze 'open' hebt
Is ook best vaak mooi weer geweest.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Misschien ligt het aan mij maar ik heb toch echt wel vaak buiten gezeten met mooi weer...
We hebben ook echt wel mooi weer gehad. Zo vaak 's avonds nog met eten en drank op het strand gezeten na het werk. Net of je op vakantie bent.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik heb toch echt wel vaak buiten gezeten met mooi weer...
Die je openschuift naar boven of zijkant?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit.
[..]
Dat hangt er van af hoe groot je raam is en of je naast je raam nog een stuk muur hebt.
Ik vind het zelf wel aardig, omdat je 3 "lagen" hebt zeg maar. Daardoor kun je ze trapsgewijs open of dicht zetten.
Ik zal morgen even een foto voor je maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zijkant.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die je openschuift naar boven of zijkant?
Topquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit.
[..]
Dat hangt er van af hoe groot je raam is en of je naast je raam nog een stuk muur hebt.
Ik vind het zelf wel aardig, omdat je 3 "lagen" hebt zeg maar. Daardoor kun je ze trapsgewijs open of dicht zetten.
Ik zal morgen even een foto voor je maken.
Graag, ook onder je bikinibandjes?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, wrijf het er maar in jongens![]()
Ja, doe maar. Maar wel op de rug blijven he..quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag, ook onder je bikinibandjes?
Ik woon redelijk dicht bij het strand. Maar ik ben er nooit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben ook echt wel mooi weer gehad. Zo vaak 's avonds nog met eten en drank op het strand gezeten na het werk. Net of je op vakantie bent.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is ook best vaak mooi weer geweest..
Toch wel he?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben ook echt wel mooi weer gehad. Zo vaak 's avonds nog met eten en drank op het strand gezeten na het werk. Net of je op vakantie bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt geen muur naast het raam? Wordt dat niet erg koud 's winters?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee ik heb geen muur naast het raam, dan is het niet zo mooi denk ik.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt geen muur naast het raam? Wordt dat niet erg koud 's winters?
Ik heb grote handen dus zit al snel ergens anders.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, doe maar. Maar wel op de rug blijven he..
Dan laat maar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb grote handen dus zit al snel ergens anders.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Toch wel he?
En nu krijgen we een vet toffe winter met tiefus veel sneeuwDe duinen zijn ook heel mooi met sneeuw. Zie je ook al die vossen enzo goed lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt geen muur naast het raam? Wordt dat niet erg koud 's winters?
Jammer, de huisjes van heremietkreeftjes zijn fascinerend.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon redelijk dicht bij het strand. Maar ik ben er nooit.
Zand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |