Laysa succes met de stuiterende kleutersquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:31 schreef Laysa het volgende:
![]()
Net zoals half nederland helemaal brak, maar ik moet strakn naar het verjaardags feestje van mn neefje...Met 4 rondstuiterende kleuters. Want dan is de Sint inmidels op tv aan gekomen...
Takke jij ook veel plezier natuurlijkquote:
Ik ook want ik had ook getekendquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:33 schreef Candaasje het volgende:
Oef, sterkte Laysa.....
Ik krijg net een mailtje van de dierenbescherming:
Beste mevrouw XXX,
U was een van de 137.123 mensen die onze petitie tegen het afschieten van zwerfkatten heeft getekend. En dat blijkt niet voor niets te zijn geweest! Deze week heeft de Tweede Kamer in meerderheid besloten dat katten in Nederland niet meer mogen worden afgeschoten.
(en dan nog meer blablabla..)
![]()
Ik weet wel dat het zwerfkattenprobleem aangepakt moet worden, maar afschieten was/is naar mijn idee niet de beste manier. Dus ik ben blij
Ben benieuwd of het werkt voor jequote:Op zaterdag 16 november 2013 11:35 schreef Qwea het volgende:
Jaaaaa, mijn imak reumahandschoenen zijn binnen
Ah kijk, nou dan is je meter dus niet in orde. Ik vind het wel vreemd dat je dit bij een andere meter ook had. Lijkt wel of er dan iets niet goed aangesloten is qua schakeling voor dubbeltariefquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, onder Mijn Contract staat dat we nacht-actietarief hebben, dus ze weten het dus wel
Bij die vorige meter bleef stand 1 staan vanaf het moment dat de panelen erop kwamen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ah kijk, nou dan is je meter dus niet in orde. Ik vind het wel vreemd dat je dit bij een andere meter ook had. Lijkt wel of er dan iets niet goed aangesloten is qua schakeling voor dubbeltarief
Degene die ze geleverd heeft.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:11 schreef Rewimo het volgende:
Hm als ik dat zo hoor lijkt het toch wel een probleem met de aansluiting van de zonnepanelen op je meter. Wie heeft die aansluiting aangelegd?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sinterklaas![]()
"even wuiven misschien"
Inderdaad.. Bram was toch statiger.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind die man zo hyper-de-pieper...
Hij is... wat? Honderden jaren oud? En hij loopt de pieten eruitquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Bram was toch statiger.
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind die man zo hyper-de-pieper...
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is... wat? Honderden jaren oud? En hij loopt de pieten eruit![]()
De enige echte sintquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En Bram was maar iets ouder toen 'ie begon, maar da's toch een ander type.Bram
Datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |