Ik heb ook echt wel 10 minuten staan kijken naar de metert, of de echte stand nog voorbij zou komen, maar het bleef toch echt zoquote:
Maar 0 gebruikt op een meter zou wel eens kunnen betekenen dat de meter het niet doetquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt wel 10 minuten staan kijken naar de metert, of de echte stand nog voorbij zou komen, maar het bleef toch echt zo
Ze zullen wel bellen volgende week gok ik.
Er stond ook de vraag bij of wij het afgelopen jaar langdurig niet thuis geweest zijn
Of dat je meer 'produceert' dan gebruikt, toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Maar 0 gebruikt op een meter zou wel eens kunnen betekenen dat de meter het niet doet
Dat kan natuurlijk ook. Met zonnepanelenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of dat je meer 'produceert' dan gebruikt, toch?
Dan moet je wel héél toevallig evenveel produceren als dat je gebruikt hè. In het geval van een kapotte meter zou het nog wel eens vervelend uit kunnen vallen, dan mag je alsnog de schatting betalen, zonnepanelen of nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of dat je meer 'produceert' dan gebruikt, toch?
Ik zou niet weten waar ik het in moest gooienquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maggi is nu een van die dingen die ik nooit in huis heb.
Meter is net nieuw, dus daar zal het niet aan liggen lijkt mij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan moet je wel héél toevallig evenveel produceren als dat je gebruikt hè. In het geval van een kapotte meter zou het nog wel eens vervelend uit kunnen vallen, dan mag je alsnog de schatting betalen, zonnepanelen of niet
Soep, hutspot, alle combi's van AGV, aldus meneer I.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik het in moest gooien
Ja of meer dan je gebruikt. Ik heb geen idee hoeveel panelen Ing heeft liggen en of dat een geloofwaardig scenario is.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
Dan moet je wel héél toevallig evenveel produceren als dat je gebruikt hè. In het geval van een kapotte meter zou het nog wel eens vervelend uit kunnen vallen, dan mag je alsnog de schatting betalen, zonnepanelen of niet
Meer terugleveren mag ook, en je vertelt mij niet dat een nieuwe meter dan op 0 blijft staanquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja of meer dan je gebruikt. Ik heb geen idee hoeveel panelen Ing heeft liggen en of dat een geloofwaardig scenario is.
Teruglevering staat in een apart telwerk, het wordt er niet automatisch afgetrokkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik weet niet of een nieuwe meter betekent dat het een slimme meter is. Toen bij ons de meters werden vervangen waren het ook tweedehands meters.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meer terugleveren mag ook, en je vertelt mij niet dat een nieuwe meter dan op 0 blijft staan
Oh, dan zal het wel een fout zijn in de aansluiting jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Teruglevering staat in een apart telwerk, het wordt er niet automatisch afgetrokken
12quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja of meer dan je gebruikt. Ik heb geen idee hoeveel panelen Ing heeft liggen en of dat een geloofwaardig scenario is.
Oh dat klinkt wel als dat de nul dan idd niet kloptquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Teruglevering staat in een apart telwerk, het wordt er niet automatisch afgetrokken
Nee joh, gewoon aan het verhaal van de slimme meters vasthouden, er van uit gaand dat nuon zelf niet meer weet wat voor meters ze eigenlijk gebruiken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als dat de nul dan idd niet klopt
Hehe, wel mooi, want dat zegt toch nietsquote:
Meneer I. wilde de Slimme Metert niet, die schijnt op afstand uitleesbaar te zijn ofzo en dat vond ie te fraude-gevoeligquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon aan het verhaal van de slimme meters vasthouden, er van uit gaand dat nuon zelf niet meer weet wat voor meters ze eigenlijk gebruiken.
Benieuwd welke je dan in vredesnaam hebt, want terugleveren kan ook prima met de oude meters, die lopen zo mooi letterlijk terugquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. wilde de Slimme Metert niet, die schijnt op afstand uitleesbaar te zijn ofzo en dat vond ie te fraude-gevoelig![]()
Tis eentje spiesjaaaaal voor als je zonnepaneeltjes hebt, provided by Liander, die het stroomnetwerk beheert.
Gaat handig hier in het Friesche he?
Ja,en die hadden we dus niet, anders was ie mooi blijven zitten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Benieuwd welke je dan in vredesnaam hebt, want terugleveren kan ook prima met de oude meters, die lopen zo mooi letterlijk terug
Ssssssstquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:53 schreef IrishBastard het volgende:
Jullie zitten gewoon bij de buren op de dag aansluiting
Mini-intratuin idd, hoe wist je dat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:56 schreef IrishBastard het volgende:
Ook een lekker goedkope 'plantjes kas' zeker?
Wat heb je nou voor die panelen betaald? Wij kregen een aanbod om het ook te doen, krijg de offerte nog.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
De paneeltjes hebben sinds juni al bijna 1200 kWh binnengeharkt
Halloquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaar is Rewimo als je haar nodig hebt
Beetje opgeknapt ? Succes met klimtoestel zijn straks !quote:
heb geen hoofdpijn meer. Alleen nog beetje grieperig haha.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:37 schreef Adnap het volgende:
[..]
Beetje opgeknapt ? Succes met klimtoestel zijn straks !
Wacht maar tot je 40 wordtquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb geen hoofdpijn meer. Alleen nog beetje grieperig haha.
Wordt steeds lastiger zo dicht naar de 30 toe. Zijn maar 4 van de 5 kleintjes vandaag begreep ik.
Veel plezierquote:
Dus daar komt die vermoeidheid vandaan...quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:10 schreef Adnap het volgende:
Mogge, nou ben uit bed maar verre van fit dus zo op de bank. Bloeduitslagen alles was goed, behalve dat er een virus in mijn bloed zit dat men Influenza noemt. Griep dus en kwestie vna uitzieken.
Zal Rewimo ff roepen voor die meterstanden, die kan je vast helpen: edit ze komt er zo aan
uitstekend ! Dus gewoon zo doorgaan en voortaan eerder ziek melden (stond met 39.1 nog les te geven *oeps* )quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:58 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus daar komt die vermoeidheid vandaan...
Hoe waren je vitamine-waarden?
Tevens, goedemorgen![]()
hahaha dan zijn ze zelf pubers dan zie ik ze vast niet zo vaak meer. En dat geeft niet. Dat hoort erbij.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 40 wordt, ik hoop dat ze je een beetje heel laten vandaag
quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Moest effe alles lezen.
Eerste vraag: heb je je teruglevering van de zonnepanelen officieel aangemeld? Daar is een of andere site voor.
Tweede vraag: heb je enkel- of dubbeltarief?
Correct... correct... ze bevestigen dat je een probleem hebtquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:29 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
1. Ja, ik geloof het wel, dat was meneer I. z'n pakkie an.
2. Dubbeltarief.
Waren dat de correcte antwoorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |